Kun sinulla on kasko ei sinun tarvitse jäädä odottamaan vastapuolen toimia, vaan voit viedä pyöräsi jo huomenna korjaamolle tekee vastapuoli mitä tahansa. Annat sitten vakuutus yhtiön hoitaa vastapuolen. Kaskostasi ei tipu ponarit, kun aikanaan vastapuolen vakuutusyhtiö joutuu korvaamaan korjaamo laskusi. Minä ottaisin heti aamusta omman yhtiööni yhteyttä ja veisin korjattavaksi paikkaan jossa on vakuutusyhtiön hyväksymä tarkastus. Näin et joudu odotelemaan vakuutustarkastajan paikallakäyntiä. Oma kaskosi siis nopeuttaa toimintaa. Nimim kolmion takaa eteenajanut väitti, että minä olen syyllinen ja koskapa oikeuteen oltiin menossa, niin omasta kaskostani pyörä oli jo korjattu, kun vielä vakuutusyhtiöt väänsivät, että kenen on vika.
Jos sinulla on mp ensisijaisena kulkineena ja sinulla on auto et saa varapyörää, ellei sinulla ole siihen riittävää perustetta siihen mm vaimo ajaa autolla aina ja kuskaa lapset. Ja sinä jäisit ilman kyytejä töihin. Etkä työssäsi voi käyttää yleisiä liikenne välineitä. Joka tapauksessa joka päivältä saa korvausta -omavastuu. Jos siis mp on ensisijainen kulkuneuvo vakuutusyhtiössäsi merkattuna.
Itse sain korvauksia menetetyiltä ajopäiviltä. Paljonhan se ei ole, mutta lievittää se kipua silti.
Onneksi ei käynyt kuinkaan. Vitutus loppuu aikanaan ja rautaa saa aina vanhan tilalle uutta
Jos sinulla on mp ensisijaisena kulkineena ja sinulla on auto et saa varapyörää, ellei sinulla ole siihen riittävää perustetta siihen mm vaimo ajaa autolla aina ja kuskaa lapset. Ja sinä jäisit ilman kyytejä töihin. Etkä työssäsi voi käyttää yleisiä liikenne välineitä. Joka tapauksessa joka päivältä saa korvausta -omavastuu. Jos siis mp on ensisijainen kulkuneuvo vakuutusyhtiössäsi merkattuna.
Itse sain korvauksia menetetyiltä ajopäiviltä. Paljonhan se ei ole, mutta lievittää se kipua silti.
Onneksi ei käynyt kuinkaan. Vitutus loppuu aikanaan ja rautaa saa aina vanhan tilalle uutta