Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hih hih, vi**u että voit olla pönttö jässikkä. Nuorena sitä tulee toilailtua ja tehtyä hölmöjä tekosia. Itse niitä myös harrastin snadina, loppu tuloksena olen perheellinen 3 lapsen isä koirineen, vaimoineen, taloineen, autoineen prätkineen ym. ym. Ne hommat jäi silloin sinne nuoruuteen.Eiköhän 15v jo ymmärrä eron omien ja toisten omistamien asioiden kanssa vai mitä luulet?
Eiköhän ole jo selvä mikä varkaasta tulee isona; kaikille olisi parempi jos päättäisi päivänsä jo nyt.
Noo, jos joku haluais viedä sut saunan taa, niin mitäs siitä sitten.HALOO!!!!!mailmanpelastajat .![]()
Kun hölmöilee,siitä tulee kuormallinen paskaa tupaan,halusi tai ei.
Jonninjoutavien nappuloiden kasvatusoppaiden kasvatusoppaat eivät varmaan ole tämän sivuston jakelukanava![]()
Täällä kai voi paheksua asioita mitä ihmiset tekevät MOOTTORIPYÖRÄN selässä!!
Jos joku haluaa tuon nappulan viedä saunan taakse ja lopettaa,niin mitä sitten ??
Kun vääryys tai epäoikeudenmukaisuus sattuu mielestänne omalle kohdalle,niin kovimman mukaan pitäisi rangaista, vai mitä?
Mutta kun voi jeesustella ulkopuolista tapahtumaa,niiin armoa ja ymmärtämistä alkaa löytymään
![]()
![]()
No melkeen näin! Nuorella miehellä koko elämä edessä, ja joku on valmis hakkaamaan tai toivomaan kuolemaa!?!?Hih hih, vi**u että voit olla pönttö jässikkä. Nuorena sitä tulee toilailtua ja tehtyä hölmöjä tekosia. Itse niitä myös harrastin snadina, loppu tuloksena olen perheellinen 3 lapsen isä koirineen, vaimoineen, taloineen, autoineen prätkineen ym. ym. Ne hommat jäi silloin sinne nuoruuteen.Eiköhän 15v jo ymmärrä eron omien ja toisten omistamien asioiden kanssa vai mitä luulet?
Eiköhän ole jo selvä mikä varkaasta tulee isona; kaikille olisi parempi jos päättäisi päivänsä jo nyt.
Tollaisia toivomuksia kun esität, minäpä puolestani toivon sun kaltaisten kävelevän joskus keskemmällä tietä, notta osuis.