• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

15-vuotias joutui teho-osastolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gartza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
HUH ompas vauhtia ja vaarallisia tilanteita keskusteluissa, rauhoittukaa nyt hieman
062802moto_prv.gif

Pysähdyin oikein miettimään mitä sitä tuli itse tehtyä 15-vuotiaana... Ja mietinnän tulos ei kyllä ole häävi. Moni asia olisi saanut jäädä tekemättä.
sad_orig.gif

Näin jälkikäteen ajatellen ideaalitilanne olisi ollut se että olisi tosiaan aamuyöllä ollut kotona, niin kuin normaalisti tuon ikäisten kuuluisi ollakin, eikä kaupungilla keksimässä tyhmyyksiä.

Todellakaan ei 15-vuotias ole vielä elämänsä suuntaa ratkaissut, vaikka onkin jo rikosoikeudellisessa vastuussa itsestään. Eiköhän pojat saaneet jo rangaistuksensa tässä. Ja lisää on tulossa jos kotiin tästä vielä selviää.

Naurettavan typerää toivoo kakaroiden kuolemaa, olkoonkin sitten hölmöilleet vaikka kuinka. On tainnut joiltain jäädä nuoruus elämättä...
tounge.gif

Eiköhän 15v jo ymmärrä eron omien ja toisten omistamien asioiden kanssa vai mitä luulet?

Eiköhän ole jo selvä mikä varkaasta tulee isona; kaikille olisi parempi jos päättäisi päivänsä jo nyt.
Hih hih, vi**u että voit olla pönttö jässikkä. Nuorena sitä tulee toilailtua ja tehtyä hölmöjä tekosia. Itse niitä myös harrastin snadina, loppu tuloksena olen perheellinen 3 lapsen isä koirineen, vaimoineen, taloineen, autoineen prätkineen ym. ym. Ne hommat jäi silloin sinne nuoruuteen.

Tollaisia toivomuksia kun esität, minäpä puolestani toivon sun kaltaisten kävelevän joskus keskemmällä tietä, notta osuis.

HALOO!!!!!  
pftroest.gif
mailmanpelastajat .
Kun hölmöilee,siitä tulee kuormallinen paskaa tupaan,halusi tai ei.
Jonninjoutavien nappuloiden kasvatusoppaiden kasvatusoppaat eivät varmaan ole tämän sivuston jakelukanava  
withstupid.gif

Täällä kai voi paheksua asioita mitä ihmiset tekevät MOOTTORIPYÖRÄN selässä!!
Jos joku haluaa tuon nappulan viedä saunan taakse ja lopettaa,niin mitä sitten ??

Kun vääryys tai epäoikeudenmukaisuus sattuu mielestänne omalle kohdalle,niin kovimman mukaan pitäisi rangaista, vai mitä?

Mutta kun voi jeesustella ulkopuolista tapahtumaa,niiin armoa ja ymmärtämistä alkaa löytymään  

033102ass_1_prv.gif

033102ass_1_prv.gif
Noo, jos joku haluais viedä sut saunan taa, niin mitäs siitä sitten.

Kyllä nämä kuolemantuomion jakelijat taitavat heitellä vain kovan pojan huumoria,joko ovat itse harrastaneet samaa ja nyt enkelin kehä pään päällä leikkivät nuhteetonta pyhäkoulupoikaa,tai sitten niitä vituttaa kun itse ei ole koskaan tehnyt isojen poikien tyhmyyksiä kun on pinkki slipoveri yllä jouduttu istumaan kotona.
Mopovaras teki mokan ja saa siitä varmasti kyytiä,mutta jos jokaiselle joka olisi tyhmyyksiä täällä tehnyt jaettaisiin kuolemantuomio,niin täällä asuisivat vain ne jotka eivät ole tyhmyyksistään kiinni jääneet.

Eiköhän 15v jo ymmärrä eron omien ja toisten omistamien asioiden kanssa vai mitä luulet?

Eiköhän ole jo selvä mikä varkaasta tulee isona; kaikille olisi parempi jos päättäisi päivänsä jo nyt.
Hih hih, vi**u että voit olla pönttö jässikkä. Nuorena sitä tulee toilailtua ja tehtyä hölmöjä tekosia. Itse niitä myös harrastin snadina, loppu tuloksena olen perheellinen 3 lapsen isä koirineen, vaimoineen, taloineen, autoineen prätkineen ym. ym. Ne hommat jäi silloin sinne nuoruuteen.

Tollaisia toivomuksia kun esität, minäpä puolestani toivon sun kaltaisten kävelevän joskus keskemmällä tietä, notta osuis.
No melkeen näin! Nuorella miehellä koko elämä edessä, ja joku on valmis hakkaamaan tai toivomaan kuolemaa!?!?
crazy.gif

kyllä ton ikänen vielä voi kasvaa ja kehittyä vaikka kuinka.

ei sitä "varastamista" kuulukaan hyväksyä, mutta kuinka moni alaikäisenä on kiinni jäädessään sanonut varastaneensa kulkineen millä on liikuttu (vaikka siihen olisi ollut omistajan lupa) ?

Mä sain Motot.netistä semmosen käsityksen, että tää kyydissä ollut olisi joku tottunut mopojen varastelija ja aivan mahdoton tapaus. Oli ilmeisesti pakottanut jollain tapaa tän kaverinsa ajamaan.
nixweiss.gif
Huhupuheita, mutta tavallaan vähän väärää miestä syytätte. Vielä jos haluatte vähän lisää maustetta soppaan, niin heitetään että tämä varastelija oli kai ollut maahanmuuttaja.
wink.gif

Back