Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
janne_s sanoi:Woblaako muut bläkkärit jos tangosta löysää? Olen huomannut moista oiretta omassa ja mietin onko kyse renkaista tai jostain muusta.
janne_s sanoi:Woblaako muut bläkkärit jos tangosta löysää? Olen huomannut moista oiretta omassa ja mietin onko kyse renkaista tai jostain muusta.
-perttu- sanoi:Jossakin tässä ketjussa muistan olleen asiasta jo juttua ja muistaakseni XX keula on herkkä kuluneelle ja/tai huonosti tasapainotetulle renkaalle. Sama juttu malleissa X11 ja CBR1000F:ssä... itselläkin ajankohtainen ihmetyksen aihe kun liikkeestä hakemassani pyörässä uusi eturengas ja ravistaa 80 nopeudessa aivan järjettömästi. Meinasinkin viikolla napata renkaan irti, käyttää tasapainotettavana ja katsoa auttoiko.

Jänishousuksi tullut..

XX-xenon sanoi:vai että 100tkm välein pitäis keulaöljyt jo vaihtaa..eipä satu lukemaan mitään edes huoltokirjassa...

janne_s sanoi:Jees, renkaiden vaihto on nyt kesällä edessä jokatapauksessa. Jos se ei auta niin mitä kannattaisi seuraavaksi? Tankopainot on suht simppeli operaatio, mutta voi kai niitä keulaöljyjäkin koettaa vaihtaa.
Versuli sanoi:Vaiha vaan suosiolla se rengas niin lähtee woblaukset pois, mulla oli sama homma ja vaikka oli pintaaki jäljellä ja ns merkki rengas (PR 2 ) niin renkaan vaihtamalla lähti täysin woblaukset
CebariTonni sanoi:Mulla on Bläkkärissä ja aiemmin 1000F:ssä toiminut kunnolla ainoastaan Mez4 ja nyt Misukka PR3 ... ei edes ohjauslaakerin vaihto auttanut. Mez6:lla voblas ihan helvetisti heti uudesta lähtien. Ja lisäksi.. mulla ei ainakaan ole koskaan vaikuttanut yhtään onko kolmen laukun setti kiinni, tyhjänä tai täynnä..
IMN sanoi:Oletko aplari tsekannut vasemman etusatulan ulomman palan kunnon? Vähän ominaisuutta näillä dualeilla kuluttaa sitä vinoon ja vielä siten, että irroittamatta sitä ei näe (palan alapää näyttää ilman irroittamista ihan ok:lle, yläpää saattaakin olla sitten jo finaalissa).