janneja sanoi:Hapettunut valokatkaisin.
Käytä auki, putsaa ja voitele.
Mitä valokatkaisinta tarkoitat?
Mulla kans -03 xx ja siinä sellasta ole..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
janneja sanoi:Hapettunut valokatkaisin.
Käytä auki, putsaa ja voitele.
vanha sanoi:Mitä valokatkaisinta tarkoitat?
Mulla kans -03 xx ja siinä sellasta ole..
XX-xenon sanoi:vanhemmissa malleissa taitaa valokatkaisija olla, uusissa valot syttyy kun laittaa virrat päälle.
Yllä tulikin jo kiteytettynä mitä XX:stä oston aikaan voipi kattoa. Lisänä tulee vaan mieleen paisuntasäiliö penkin alla oikealla puolella että ei ole kuivana.
Nyt "uudessani" on raiserit paikalla ja ajoasento ei ole läheskään niin nojaava kuin ilman mielestäni mutta on se selkeesti enemmän ku varaterossa. Koeajo paljastaa..
K-Päkä sanoi:Nooh.. Oiskos se sit virtalukonpohjassa kytkentä onkelmaa?
Maintenanceman sanoi:Starttinapissa ennemminkin, valojen virta menee sitä kautta, starttaus toimii mutta valojen virta ei, näin on ollut niissä jotka olen joskus korjannut.
supaukko sanoi:Ja mikäli paisuntasäiliö on tyhjä se kertoo että..?
K-Päkä sanoi:Joko en lukenut tarpeeksi hyvin aloittajan aloitusta mutta starttaako se?
K-Päkä sanoi:Sanokaahan millä kilometreillä olette vaihtaneet iridium tulpat uusiin? Huolto-ohjelman mukaan vai.. .

Omppu sanoi:Wingrack 2 ilman vilkkuja, meneekö xx orginaali takavilkujen kanssa helposti yhteen vai joutaisko vaihtaa minivilkkuihin? Jos jollain ois kokemusta.
Motoristorante sanoi:Kyllä ne vakiovilkut mahtui minulla wingrackin "sisään" (vm.2004), tosin vilkun päädyt hankautui aavistuksen sivulevyihin. Taitaa olla 0,5mm kiinni tuo leveys/kapeus. Suoraan sivulle vilkut ei näy mutta taakse päin kyllä. Omasta mielestäni wr2:n keltaiset majakat oli niin törkeän näköiset etten laittanut niitä koskaan paikoilleen.
Ja wingrack oli kiinni vain pitkillä reissuilla, yleensä pidin paikoillaan monorackia takalaukun kuljettamiseksi...
Hapsu sanoi:Jäi tuo vastaaminen.. Eli vika oli starttinapissa. Kaikki muu paitsi valot toimi normaalisti ja nappi jumitti vain vähän siten että ei noussut kokonaan ylös. Eli siellä on tällainen tapposysteemi että valot ei pala starttauksen aikana. Kiitos avusta.

Omppu sanoi:Mahtaakohan mittarilukema pitää paikkansa, 270tkm.http://www.nettimoto.com/honda/cbr/1486485
jos pitää niin![]()
suzuki03 sanoi:Tuosta näkee karkeasti kauanko motti kestää....n.200 tkm