Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu pitäs varmaan, mutta juuri tuosta väri/maton tulppien hinnoilla en viiti, vähän erkkaria väliin jos on väljähkö, potkii aina välilä syvemmälle jos muistaa... just niinkuin Deecu tuossa yllä kirjoitteli.pistitkös harri muuten mitään silikonia niihin tulppiin..? edes uusiin...
mietin et alkaako ruostekukka iskemään niihin osiin, jos vesi pääsee sisälle. toisaalta tiiviiseenki voi tulla kondensiovetta, mut harvoinpa kovin äkillisiä ilmaston muutoksia ajellessa tulleepi, ainakaan ihan pakkasen puolelle..
muistelen et aiemminki ollu samasta asiasta puhetta just tällä foorumilla..
tulppien asennus pitäis itekki hoitaa kunhan ehtii, tulpatki jo valmiina..
No muutamasta pajasta olen kysynyt ja eivät ole suositelleet, mutta eihän tuo hirveitä maksa kokeilla. Makuasiakinhan tuo voi olla.Onko kokemusta 190/55 takarenkaasta? Mahtuuko pyörimään hyvin ja onko ajo-ominaisuksia notkeuttava vaikutus?
Entä, onko joku rakentanut sähköistä valojen korkeus säätöä? Miten sen helpoimmin toteuttaisi?
TUOLTAMilläs noita jalkatappeja sais pudotettua aavistuksen? Onko valmista patenttia olemassa, vai pitääkö alkaa soveltamaan? Omaan makuun tapit on älyttömän ylhäällä.
Noin niinkuin yleisellä tasolla alkuperäisen rengaskoon muuttaminen ei yleensä paranna ajo-ominaisuuksiaOnko kokemusta 190/55 takarenkaasta? Mahtuuko pyörimään hyvin ja onko ajo-ominaisuksia notkeuttava vaikutus?
On rakentanut. Tein tuossa toissa vuonna tämmöisen virityksen.Entä, onko joku rakentanut sähköistä valojen korkeus säätöä? Miten sen helpoimmin toteuttaisi?
Mulla oli yhden kesän 190/55 pallo alla ja oli mun makuun kyllä hankala ajettava. Mahtu kyllä pyörimään ihan hyvin, mutta "vanneylitystä" tulee kait sen verran, että sopivasti kallistettaessa pyörästä tulee arvaamaton.Onko kokemusta 190/55 takarenkaasta? Mahtuuko pyörimään hyvin ja onko ajo-ominaisuksia notkeuttava vaikutus?
Entä, onko joku rakentanut sähköistä valojen korkeus säätöä? Miten sen helpoimmin toteuttaisi?
Buellin tapeilla jalka tulee abaut 2 cm alemmas, ja se on ainaski minusta h*lvetin paljon parempi kuin orkkistapeilla.Milläs noita jalkatappeja sais pudotettua aavistuksen? Onko valmista patenttia olemassa, vai pitääkö alkaa soveltamaan? Omaan makuun tapit on älyttömän ylhäällä.