• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1100XX (Blackbird)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FixxaH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
K-Päkä sanoi:
Pyörääsi sitoo 103db(A):n sääntö, paitti et pitäs olla katsastetut niin silloin ei oo poliisilla mitään sanomista. Mulla on -98 ja Yoshin RS-3 (poliisien lempi putki joka ei kuulemma ikinä mee läpi melurajoista, mut menee se..) paikallaan ja tuoretta mustetta katastuksesta papereissa..

Jos viet pyörän leimalle ja äänet pysyy rajoissa ilman killereitä niin ÄLÄ laita niitä paikalleen, muuten ne lukee papereissa ja sit oltava aina kiinni.

Ps. Ei oo mullakaan killeriä kiinni eikä merkintää moisesta kapineesta missään. :grin:

Mihin vuosimalliin asti tämä pitää paikkaansa? :wanna:

Moroo

Pitäs uudet renkaat ostaa pyörään,mitä renkaita suosittelette?
Ajotyyli on kohtuu rauhallinen ja minnekään radalle en ole menossa ja lisäksi taitaa tulla enimmäkseen ajettua kaks päällä joten pitääkö takarenkas olla joku spesiaali?

TeemuJ

Mata76 sanoi:
Moroo

Pitäs uudet renkaat ostaa pyörään,mitä renkaita suosittelette?
Ajotyyli on kohtuu rauhallinen ja minnekään radalle en ole menossa ja lisäksi taitaa tulla enimmäkseen ajettua kaks päällä joten pitääkö takarenkas olla joku spesiaali?

TeemuJ

Takarengas kannattaa olla vahvistettua mallia.
Mulla on kestänyt misukan pilotroad3 takana 14800km. Huomenna menee vaihtoon.

mRkukov sanoi:
Mihin vuosimalliin asti tämä pitää paikkaansa? :wanna:

-02 eteenpäin on XX:t tyyppihyväksyttyjä. Näin Trafilta mulle kerrottiin ja samoin konttorilta kun asiaa selvitin ennen kuin leimalle vein. Kaikki sen alta 103db(A) säännöillä.

K-Päkä sanoi:
-02 eteenpäin on XX:t tyyppihyväksyttyjä. Näin Trafilta mulle kerrottiin ja samoin konttorilta kun asiaa selvitin ennen kuin leimalle vein. Kaikki sen alta 103db(A) säännöillä.

Mites jos on putki joka on E hyväksytty killerin kanssa, saakohan sen hyväksytyksi ilman sitä? :grin:

Onko mahdollista saada tuplaäksän polvikulmaa suuremmaksi?

Lääkäri sanoi että jos en halua hermovauriota jalkaan hän ei suosittele nykyistä provosoivaa ajoasentoa. Eli polvikulma on liika pieni kun pituutta on sen 190cm. Sitä ei varmaan kukaan osaa sanoa että mikä olisi riittävän suuri polvikulma.

Ittellä tuli ekana mieleen kuin jalkatappien siirto ja korkeampi penkki. Onko teillä muita ajatuksia ongelman ratkaisemiseksi?

ilpe sanoi:
Ittellä tuli ekana mieleen kuin jalkatappien siirto ja korkeampi penkki. Onko teillä muita ajatuksia ongelman ratkaisemiseksi?

Jawsilla ois tarjolla jalkatappien laskusarja, työstetyn alumiinin kilohinta on kyl melkoinen, mutta tekisi mieli itsekin noita kokeilla! Pitkässä tourinki-ajossa nimittäin tuntuu hieman turhan tiukalta toi polvikulma, vaikkei mulla ole pituutta kuin n.180cm...

Linkki: http://www.hondablackbird.co.uk/bird5.htm
(Rider footpegs lowering kit, löytyy noin puolesta välistä sivua)

mRkukov sanoi:
Mites jos on putki joka on E hyväksytty killerin kanssa, saakohan sen hyväksytyksi ilman sitä? :grin:

Lukeeko yllä mainittu jossakin että killeri kiinni niin E-hyväksytty? Jos ei niin mistäpä se katastusmies kaivaa tuon tiedon et kiinni pitäs olla jos ei ite tiedä valmiiksi.. Niin ja melut pysyy kurissa.

vanha sanoi:
Jawsilla ois tarjolla jalkatappien laskusarja, työstetyn alumiinin kilohinta on kyl melkoinen, mutta tekisi mieli itsekin noita kokeilla! Pitkässä tourinki-ajossa nimittäin tuntuu hieman turhan tiukalta toi polvikulma, vaikkei mulla ole pituutta kuin n.180cm...

Itse talven aika tuollaiset tilasin ja auttoi kyllä jonkin verran tohon polvikulmaan, ei jalat puudu enää pitemmälläkään matkalla, itsellä pituutta n.195 cm.

http://www.ebay.com/itm/Silver-Billet-CNC-Adjustable-Foot-Peg-HONDA-CBR-1100XX-1997-2003-98-99-00-01-02-/320947937721?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item4ab9fce1b9&vxp=mtr

ilpe sanoi:
Onko mahdollista saada tuplaäksän polvikulmaa suuremmaksi?

Lääkäri sanoi että jos en halua hermovauriota jalkaan hän ei suosittele nykyistä provosoivaa ajoasentoa. Eli polvikulma on liika pieni kun pituutta on sen 190cm. Sitä ei varmaan kukaan osaa sanoa että mikä olisi riittävän suuri polvikulma.

jawsin palikat loiventaa hieman polvikulmaa, laskevat tappeja jotain pari kolme senttiä, jos samalla nostat penkkiä, muttet tee kahvoille mitään niin tulee selälle aika kyykky asento. kannattaisiko samalla tilata jawsilta ne korotuspalikat sinne kahvoihinkin..? :dunno:

vanha sanoi:

Tulipa sit tilattua noi Jawsin laskupalaset. Saa nähdä onko noista mulle hyötyä, jos ei, niin myyn sit pois:thumbup:
Samalla tilasin FendaExtenda-etulokarinjatkeen, mikä on ollu ostoslistalla jo pitkään. Sittenpä alkais olla tuon pyörän varustelu vihdoin valmis..vai onko se koskaan?

vanha sanoi:
Tulipa sit tilattua noi Jawsin laskupalaset. Saa nähdä onko noista mulle hyötyä, jos ei, niin myyn sit pois:thumbup:
Samalla tilasin FendaExtenda-etulokarinjatkeen, mikä on ollu ostoslistalla jo pitkään. Sittenpä alkais olla tuon pyörän varustelu vihdoin valmis..vai onko se koskaan?

ei ole... paitsi jos hommaa toisen pyörän ja välillä siihen alkaa romua hankkimaan... :paikallatuulee:

^Ei kait, kunhan ei puhalla mihinkään kuumalle arkaan.
Onkos tuossa jousilla palikat toisissaan kiinni? Jos on niin tsekkaa ettei ole jousia katkennut ja pudonnut.
Voihan tuota tietty löysäillä ja sitten kiristellä uudestaan jos vaikka palaset ovat ns. hakeneet paikkaansa.
Joissain on jonkinlainen kondenssi veden poistoreikä alapuolella, jos vaikka sellainen hönkii hieman?

Jalkatapit pitää hankkia kun ei tuon kalliimmat oo. Penkille ostin Biltemasta geelipäällysteen mut ei sitä voinu ku sen kerran pitää. Eli vähä siinä ja siinä tuleeko edes haaveiltua penkin korotuksesta.

Asiasta johonki:

Onko kukaa tehny kummempaa tuolle etupäälle?
Olis haluja saada etupää jäykemmäksi ja mietin vaihtoehtoja. Jaws näyttää myyvän jousia paikkaamaan tilannetta. Sitten taas jäykemmät öljyt vois myös toimia ja ne sais halvemmalla.
Kumpi olis järkevämpi ratkasu jäykemmät jouset vai jäykemmät öljyt?

ilpe sanoi:
Kumpi olis järkevämpi ratkasu jäykemmät jouset vai jäykemmät öljyt?

keulaan ei ole itellä tullut tehtyä vielä mitään. mutta jos jäykemmäksi pitäisi saada niin ehkä ensin kokeilisin jäykempiä öljyjä. paluu vanhaan öljylaatuun olisi helppo ja toisaalta hinta vrt uudet jouset on alempi.

toisaalta jos vanhat öljyt keulassa, niin voisiko vaikuttaa tarpeeksi jo niiden vaihto uusiin vastaaviin..? tosin ei orkkisöljyt mitenkään jäykät sinänsä ole..

Back