Miten tuo kaukokäynnistys oikein toimii? Jos pyörässä on ajonesto, se täytyy jotenkin ohittaa? Ja mopo on jätettävä vapaalle varmaankin, jotta tuota kaukokäynnistystä voi hyödyntää? Mäkipaikkaan ei sitten ainakaan uskalla jättää...? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Sami@Vespa sanoi:Miten tuo kaukokäynnistys oikein toimii? Jos pyörässä on ajonesto, se täytyy jotenkin ohittaa? Ja mopo on jätettävä vapaalle varmaankin, jotta tuota kaukokäynnistystä voi hyödyntää? Mäkipaikkaan ei sitten ainakaan uskalla jättää...?![]()
minun käsityksen mukaan se ei tarvi avainta paikoilleen
. Näkee sitte ku alkaa raapimaan päätä ja saa naapurit raivon partaalle turhien ulinoiden takia
.cbrantti sanoi:juu eihän se anna elonmerkkejä jos ei oo vaihde vapaalla tai joku paina kytkintä. Oishan noita hälyjä ollu vieläki halvemmalla mut ei uskaltanu ottaa halvinta.
Tuleepahan kokeiltua tuo kaukokäynnistys, tai jos saa yleensä asennettua koko hälyä..ohan se leuhka ku napista käyntiinminun käsityksen mukaan se ei tarvi avainta paikoilleen
. Näkee sitte ku alkaa raapimaan päätä ja saa naapurit raivon partaalle turhien ulinoiden takia
.
nii ja mulla ei mitään ajonestoja vakiona muutaku rattilukko...
XX-xenon sanoi:eli kaukosta käynnistät sen ja lähdet ajelemaan ilman avainta..? siis noin periaatteessa. eli häly ohittaa samalla myös virtalukon kokonaan.
janneja sanoi:Joo, ei ole ce-, eikä e-merkkejä.
Vastasivat kyselyyni.
Lisäksi pitäisi vielä luopua keskituesta.
Onko sellaista 4-1 sarjaa, missä voi olla tuo keskituki paikallaan?
bug85 sanoi:Muistaakseni ainakin Yoshimura on juuri tällainen. Itse meinasin myös kerran ostaa akran titaaniputkiston, kun olisi edullisesti saanut, mutta sekin kaatui juuri tuohon keskituki-dilemmaan.
janneja sanoi:Joo, ei ole ce-, eikä e-merkkejä.
Vastasivat kyselyyni.
Lisäksi pitäisi vielä luopua keskituesta.
Onko sellaista 4-1 sarjaa, missä voi olla tuo keskituki paikallaan?

scud sanoi:Minulla on Delken 4-2 omassa ja keskiseisontatukea ei tarvinnut poistaa, e-hyväksynnästä en tiedä.