• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1098S todistettavasti nopein uusista sporteista!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos olet hitaampi tehohirviölläsi niin siinä tapauksessa julistamme sen lussuksi ja bannataan sinut Ducati-foorumilta.
Palkinto kuulostaa kohtuulliselta: Tylyttäjä hävitessään ei enää kirjoita sanaakaan Ducati-palstalle...
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Onko sama palkinto tiedossa varttimaililla hävinneelle?  
biggrin.gif
Kyllä varmaan  
smile_org.gif
 Eli Jyri ei ensi kesän jälkeen enää kirjoita Ducati-palstalle  
062802jumpie_prv.gif
Höpö höpö. Todellakin jatkan kirjoittelua täällä!
Voin tulla stripille, mutta eipä se asiaa mihinkään muuta - ei omalla Ducatillani ole stripille mitään tarkoitusta. Enkä kyllä ole kovinkaan kiinnostunut kiihdyttelystä, joten se siitä.

Muistakaahan pyytää toimittajat paikalle (MP maailma, Bike jne.) jos tällaiseen testiin ryhdytte. Maahantuojat myös mieluusti sponssaamaan ja ehkä jopa kainsainvälisestikin voisi koittaa toimittajia houkutella. Ihan tosi  
tounge.gif
Suzuki vs. Ducati - Power meets style and emotion!
biggrin.gif

Niin, ja onhan se ihan jees että suurimmat D:n kiihkoilijat ovat sellaisia jotka ei kertakaikkiaan edes omista huippuluokan Ducatia vaaan jonkun  vessan jossa nyt merkki sattuu olemaan D_(47!.

Hieno homma....!!
Kyllä, omistavat Ducatin, ajavat sillä, huoltavat sitä ja nauttivat erittäin hienosta moottoripyörästä. Jotkut lässyttäjät tuskin ovat koeajoa enempää tehneet ja siinäpä sitten muotoillaan nettiin jos jotakin mielipidettä Ducateista vaikka asiasta ei olisi mitään käsitystä.

Muistakaahan pyytää toimittajat paikalle (MP maailma, Bike jne.) jos tällaiseen testiin ryhdytte. Maahantuojat myös mieluusti sponssaamaan ja ehkä jopa kainsainvälisestikin voisi koittaa toimittajia houkutella. Ihan tosi  
tounge.gif
biggrin.gif
Heh... tuskin kukaan edes sen kummemmin tulee katsomaan kun kaksi kahjoa kurvailee jonkun paikallisen kerhon ajoharjoittelupäivänä muutaman kierroksen radalla. Ketä se oikeasti muka kiinnostaisi...
tounge.gif

Mutta ihan oikeasti Tyly, tule vaan ihmeessä ajelemaan noille RaMP:in ratapäiville. Ratakurvailu on erinomaisen hauskaa sportipyörällä...

Ja tosiaan mitään kilpailua ei sen enempää oteta, vaan huvikseen kurvaillaan.

Jos nyt vielä vähäsen eksytään alkuperäiseen aiheeseenkin, niin Bayliss oli kertonut Phillip Islandin radan sopivan Dukuttimelle huomattavasti paremmin, kuin Losailin rata missä ensimmäinen SBK kisakin ajettiin.

Eli ei tuotakaan testiä nyt vahingossa ihan Australiaan asti lähdetty tekemään. Mutta tulos ainakin oli sitä mitä Italialainen lehti lähti hakemaankin. Se heille suotakoon.

Jos olet hitaampi tehohirviölläsi niin siinä tapauksessa julistamme sen lussuksi ja bannataan sinut Ducati-foorumilta.
Palkinto kuulostaa kohtuulliselta: Tylyttäjä hävitessään ei enää kirjoita sanaakaan Ducati-palstalle...
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Onko sama palkinto tiedossa varttimaililla hävinneelle?  
biggrin.gif
Ei. Varttimaililla teho ratkaisee, ja kuten sanoin on minun pyörässäni luokkaa 200 heppaa vähemmän kuin Tylyllä: Hänen logiikkansa mukaan kuitenkin teho on ratkaisevan olennainen osa moottoripyörää, niin katsotaan mitä tuolla tehoylivoimalla saadaan aikaan mutkaradalla. Stripillä tulos on aivan selvä, ei mitään jakoa Ducatilla, en pärjää siinä. Onneksi Ducatia ei edes ole mitenkään tehty kiihdytykseen.

Kävi siis miten kävi niin jatkan kirjoittelua täällä. Suzuki-foorumia lupaan kyllä välttää ellen sellaista sitten erehdy ostamaan.
Jyrihän ymmärtää tahallaan väärin? Kuten olen sanonut, radalle riittää jopa 600cc, varsinkin näille Suomen radoille. Ehkä n. 50 kertaa olen tuon kirjoittanut, mutta näköjään piti jälleen virkistää muistia
wink.gif

Se ei muuta sitä tosiasiaa, että tehokkaampi pyörä on esim mun ja monen muun mielestä hauskempi, kuin vaikkapa muutoin yhtä hyvä mutta tehottomampi.

Varttimaililla ei muuten pelkkä teho ratkaise
wink.gif
Toki siitä on enemmän hyötyä kuin rata-ajossa, mutta yhtä tärkeä osa on alusta kun mennään alle 10s aikoihin. Myös kuskille tulee lisää haastetta sitä enemmän mitä tehokkaampi pyörä on.

Ei ole muuten riisikippoanikaan tehty kiihdyttelyyn, mutta se on hyvä myös siinä, kuten radallakin
wink.gif

Niin, ja onhan se ihan jees että suurimmat D:n kiihkoilijat ovat sellaisia jotka ei kertakaikkiaan edes omista huippuluokan Ducatia vaaan jonkun vessan jossa nyt merkki sattuu olemaan D_(47!.

Hieno homma....!!
Kyllä, omistavat Ducatin, ajavat sillä, huoltavat sitä ja nauttivat erittäin hienosta moottoripyörästä. Jotkut lässyttäjät tuskin ovat koeajoa enempää tehneet ja siinäpä sitten muotoillaan nettiin jos jotakin mielipidettä Ducateista vaikka asiasta ei olisi mitään käsitystä.
Sinun mielestä siis ei saisi olla mielipidettä pyörästä jota ei ole _kun_ koeajanut vaan pitää omistaa Ducati että saa ilmaista mielipiteensä siitä... ei helv.....HYVÄ!

Mielipiteiden ym. jakamisen päätteeksi kaikki halukkaat voivat käydä pyytämässä ja antamassa anteeksi toisiltaan/toisilleen.  
wink.gif

Näin kenellekään ei tulisi jäädä pahamieli tästä "myrskyisästä" näkemysten vaihdoista ja tunteiden ilmaisusta.

Odotellaan ajokelejä ja ajetaan sitten millä parhaaksi olemme katsoneet. Ja juuri niillä tehoilla sekä väännöillä jotka yksilössämme sattuu sillä hetkellä juuri olemaan.
Oli se sitten "Riisikippo", "Pastakeitin" tai mikä tahansa.

tounge.gif
biggrin.gif
Heh... tuskin kukaan edes sen kummemmin tulee katsomaan kun kaksi kahjoa kurvailee jonkun paikallisen kerhon ajoharjoittelupäivänä muutaman kierroksen radalla. Ketä se oikeasti muka kiinnostaisi...
tounge.gif

Mutta ihan oikeasti Tyly, tule vaan ihmeessä ajelemaan noille RaMP:in ratapäiville. Ratakurvailu on erinomaisen hauskaa sportipyörällä...

Tarkoitus olis ens kesänä ajella myös radalla. Sen verran oon radoilla ajanut, että tiedän sen olevan pirun hauskaa hommaa!

Kiihdyttelyäkin meinaan ajella. Ja huippunopeusajoon pitäis nyt vihdoin päästä myös
biggrin.gif

Niin paljon pitäis tehdä, katsotaan nyt kuitenkin ensin, kestääkö riisikippo edes dynotusta ehjänä
tounge.gif

tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif

Tarkoitus olis ens kesänä ajella myös radalla. Sen verran oon radoilla ajanut, että tiedän sen olevan pirun hauskaa hommaa!

Kiihdyttelyäkin meinaan ajella. Ja huippunopeusajoon pitäis nyt vihdoin päästä myös  
biggrin.gif

Niin paljon pitäis tehdä, katsotaan nyt kuitenkin ensin, kestääkö riisikippo edes dynotusta ehjänä  
tounge.gif
Mä ajattelin kans tulla radalle/kiihdytteleen ja kattoo kestääkö mun  italiasvalmisteinen "romu". Ja mulle se on ihan sama tuleeko joku suzukilla ohi musta, tärkeintä on päästä kiusaa pyörää radalle.
buttrock.gif

Täällähän alkaa olee taas kunnon väännöt...
joo-o. Tulisiko vastaava vääntö jos vaikka kawasaki voittaisi jonkun testin ja siitä kawa-foorumilla topicci aloitettaisiin. En usko. Tukaati on jollakin tavalla kiinnostava merkki. Sitä vihataan, väheksytään, kunnioitetaan tai rakastetaan enemmän kuin muita merkkejä. Hyvä näin.

Saa taas Ducati ilmaista mainosta lisää. Jatketaan siis, kiitos.
On sullakin luulot  
biggrin.gif

Se on pyörä muiden joukossa, vaikka sun sisällä jylläis minkälainen "tunteiden myrsky"  
biggrin.gif

Kovin tunteikkaita nämä Ducati-uskovaiset  
wink.gif
 Aikaisemmin rinnastin heidät jo tiettyyn vähemmistöön, jotka tykkäävät esim sisustamisesta.
Sä oot Tyly kyllä turha jätkä...

Viesteistä päätelle "tunteiden myrsky" taitaa olla siellä kiksumiehen omassa pikku päässä.  
tounge.gif
Niin taitaa olla. Oma tukaatini on ainakin muovia ja metallia. Aika tehotonkin vielä, mutta ihan kiva ajella mukavilla äänillä
inlove.gif
.

Tyly itse nostattaa sitä pyörämerkkiä esille kymmenillä, ellei sadoilla viesteillään.

sanoi:
Mä ajattelin kans tulla radalle/kiihdytteleen ja kattoo kestääkö mun italiasvalmisteinen "romu". Ja mulle se on ihan sama tuleeko joku suzukilla ohi musta, tärkeintä on päästä kiusaa pyörää radalle.
buttrock.gif
Heitänpä villin veikkauksen, että "romusi" on aika suuren kiinnostuksen kohteena varikolla verrattuna vaikkapas noihin tusinakiksereihin. Minun silmälle (ja monen muunkin) näyttää kyllä pirun hyvälle sekä tehoa ja paljon puhuttua vääntöä näyttäisi löytyvän ihan kilpailukykyisesti kikseriinkin verrattuna. Vääntöä saa näemmä täälläkin aikaan, Duku kiinnostaa selvästi ihmisiä. Se näkyy varmasti tosiaan myös varikolla.

Hankintahinnaltaan 1098 näyttäisi todella kilpailukykyiselta, huomioiden esimerkiksi entisen 999:n, joten hinta/laatusuhteessakin on menty selkeästi parempaan päin.

Erityisesti pyörän äänet kuulostavat todella makeilta ainakin juutuubin videoiden perusteella. Voin vaan kuvitella miltä kuulostaa 1098:n laulatus Kemoran varikkosuoralla Termin täyssetillä varustettuna...

olen samaa mieltä Harrin kans.
jos tänne pistää topicin jostain että duku on voittanu testin tai että se on hyvä pyörä, niin vääntöhän siittä syntyy.

mutta kuten jo Harri mainitsi että, jos kawa voittaa jonku testin niin ei siittä varmasti tuu mitään vääntöä ja ei ainakaan itellä tuu äkkiä mieleen mitään että joku "meikäläinen"(lue ducatisti) kävisi siellä väittämässä että ei se voi olla hyvä yms...

tämä vääntöhän on taas poikennu vahvasti topicin aiheesta, tai sitten topicci vaan on semmonen että sen pitää herättää tunteita ja keskustelua.

Hyvää settiä, päivien pelastus. Kevääseen enää hetki, jolloin saa pamauttaa Monsterin tulille!Aiijaaii
buttrock.gif

Voishan tuo Tylyttäjä kokeilla ajaa sillä "autollaan" yhden Ducati Cup :n lähdön.
1000 vs. tonniset.
Näyttää paperilla selvältä peliltä, mutta onkohan sittenkään?

Tottakai saat ennen lähtöä dynottaa pyörääsi ja asenna vaikka ilokaasut, jos siltä tuntuu. Ei takerruta pikkuseikkoihin.
062802moto_prv.gif

Back