Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole uskaltanut vaimolle vielä kertoa mitään tästäkään.
Onko vaimollasi harrastusta ja lapsillasi? Hyväksytkö niihin menevän ajan ja rahan ilman mussutusta?En ole uskaltanut vaimolle vielä kertoa mitään tästäkään. Se nosti Desmosedicistä semmoisen metelin. Fiksu nainenhan se on ja ehkäpä lukee forumia tai sitten ei. Kaikki 4 lasta tietää aika hyvin isin kaluston ja huomasivat heti mustan Husabergin. Tietysti kiistin kaiken.
Mutta en minä ala tästä keskustelemaan kun tätä elämää on annettu vain yksi. Olen kertonut, että pyöriä on ja tulee olemaan noin kymmenen. No silti vähän jännittää tuleeko mussutusta, mutta onneksi tämä on viimeinen kerta moneen vuoteen. Kalusto on minun makuun nyt täydellinen. Tai no pätkäkelkka olis kiva..
Nautitaan pyöräilystä kuitenkin täysillä. Tuota nyt et usko itsekään....mutta onneksi tämä on viimeinen kerta moneen vuoteen. Kalusto on minun makuun nyt täydellinen...
Kiitti.Onnittelut uudesta pyörästä.
Baylissiä tehtiin kai vain 500 kappaletta.
Onko numero alusta vai lopusta päin?
Samoinkuin Desmosedici oli kai myös vain 500:n sarja.
Siinä kaksi harvinaisuutta joita ei koskaan kannata myydä vaan pitää kokoelmassa.
180 heppaa ja raceputkella 185 kevyessä pyörässä, niin kannattaa olla varovainen kaasun kanssa.
Vielä F41000CC niin kokoelma on täydellinen.
http://www.ee-speed.com/index.php?navi=moottoripyorat&sec=muut
On vain aika kallis sekin.
Näkyy olevan siellä Desmosediciä hintaan 61990.
Lienee halpa hinta?
![]()
Varovaista ajoa ja toivottavasti sohva on pehmeä ja mukava nukkua.
![]()
![]()
![]()
sanoi:Mukava katsella rikkaiden ihmisten laitteita