• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

1098R Bayliss tuli kotiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikkoyli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oulussakin se oli näytillä?. Komea laite!
Pukkashan ne Hailacin pojat Mikon talvi Hyperiäkin autoon, huoltoon. Ei ollut vaan nastoja alla.

Kattelin nettimotossa oli samanlaisia 8000 km ajettuja mopoja 1400 €. Omalla on ajettu 2000 km ja hintaan sisältyy vakio-osat. Vehkeeseen on laitettu viripalikoita 700 €:lla kuten 70 cc pytty, ruiskun yksikkö, variaattori ja pitempi perävälitys (=> holkki on paikallaan ja peli siis laillinen jos joku testaa). Pyytelisin 1500 €. Uutena se maksoi muistaakseni 2990 €.

Hypermotardiin on nyt vaihdettu nokat. Menen viikon päästä hakemaan ja täälläkin voisi jo ilman nastoja ajella, isot tiet ovat kuivia. Piti nastarenkaat ottaa pois niin etelässä on hyvä ajella pari päivää ja sitten junaan.

Hailacin sivuilta 1098R:än kohdalta:
RATOJEN KUNINGAS!
49.900 € +tk

bowdown.gif

bowdown.gif

bowdown.gif

bowdown.gif

buttrock.gif

Aivan JÄRKYTTÄVÄN hieno!!! Mielestäni yksi komeimmista pyöristä tällä hetkellä. Niin ja tietysti onnea uudelle pyörälle...  
thumbs-up.gif

bowdown.gif
hyvä ja varmasti paras tällä hetkellä sinulle. onnea ja enkeleitä matkaan, kun on varmasti vaikea ajaa Kemiin motaria rajoitusten mukaan.
062802moto_prv.gif
sport05.gif
smile_org.gif

Tack tack kaikille jotka ovat mukana innostuneita. Desmosedicillä ajan vain Ruotsin puolella kun sillä ei ole mitään mahdollisuuksia ajaa edes kohtuulaillisesti. Muutaman kerran yritin käydä töissä ja eihän siitä mitään tullut jos ohitti jonkun. Kolmosella se nappasi pystyyn 180:ssä rekan oven kohdalla jos lähdit 80:stä ohitukseen. Tiedän tämä ei ole mitään turbopyöriin verattuna, mutta teki se silti vaikutuksen.
1098R:llä aion ajaa paljon myös Suomen puolella, mutta se on kuulemma aika tykki ja parempi on odottaa vähän lämpimämpää asfalttia. Toisaalta voisi testata luistonestoa helposti. Nyt olisi optimikeli Hypermotardille karkeilla renkailla kun on hiekkaa joka kulmassa ja kylmä tie.

En ole uskaltanut vaimolle vielä kertoa mitään tästäkään. Se nosti Desmosedicistä semmoisen metelin. Fiksu nainenhan se on ja ehkäpä lukee forumia tai sitten ei. Kaikki 4 lasta tietää aika hyvin isin kaluston ja huomasivat heti mustan Husabergin. Tietysti kiistin kaiken.
Mutta en minä ala tästä keskustelemaan kun tätä elämää on annettu vain yksi. Olen kertonut, että pyöriä on ja tulee olemaan noin kymmenen. No silti vähän jännittää tuleeko mussutusta, mutta onneksi tämä on viimeinen kerta moneen vuoteen. Kalusto on minun makuun nyt täydellinen. Tai no pätkäkelkka olis kiva..

Joo Desmosedicin jälkeen meni viikko ulkoruokinnassa, mutta en hoksannut sitä punaista peitettä silloin
sad_orig.gif

En ole uskaltanut vaimolle vielä kertoa mitään tästäkään. Se nosti Desmosedicistä semmoisen metelin. Fiksu nainenhan se on ja ehkäpä lukee forumia tai sitten ei. Kaikki 4 lasta tietää aika hyvin isin kaluston ja huomasivat heti mustan Husabergin. Tietysti kiistin kaiken.
Mutta en minä ala tästä keskustelemaan kun tätä elämää on annettu vain yksi. Olen kertonut, että pyöriä on ja tulee olemaan noin kymmenen. No silti vähän jännittää tuleeko mussutusta, mutta onneksi tämä on viimeinen kerta moneen vuoteen. Kalusto on minun makuun nyt täydellinen. Tai no pätkäkelkka olis kiva..
Onko vaimollasi harrastusta ja lapsillasi? Hyväksytkö niihin menevän ajan ja rahan ilman mussutusta?
bowdown.gif

:jippikaijee:Nautitaan pyöräilystä kuitenkin täysillä.
062802jumpie_prv.gif

Lopetin tupakoinnin jotta sain uuden pyörän ja se on minulle max hintainen mutta on uusi. ONNITTELUT PYÖRÄSTÄSI JA ONNEA RIITOIHIN VÄLTÄ VALEHTELUA JO SET ITSE SIITÄ TYKKÄÄ
bowdown.gif

Niin ei tässä pahemmin riitelemään ole jouduttu. Joo lapsilla ja vaimolla on harrastuksia ja niitä pitää niihin kuskata. Tähän asti on melkein eniten harmittanut kunlapset ovat olleet niin pieniä. Kun olisi tehnyt ne 10v aiemmin niin nyt voisi enemmän yhdessä harrastaa. Moposkootterilla olen ajanut lasten kanssa niin, että 1,5v lähtien ovat istuneet lastenistuimessa. Nyt sitten vanhimpia lapsia voi ottaa Ultran kyytiin ja siihen lähtee vaimokin.

Onnittelut uudesta pyörästä.

Baylissiä tehtiin kai vain 500 kappaletta.
Onko numero alusta vai lopusta päin?

Samoinkuin Desmosedici oli kai myös vain 500:n sarja.

Siinä kaksi harvinaisuutta joita ei koskaan kannata myydä vaan pitää kokoelmassa.

180 heppaa ja raceputkella 185 kevyessä pyörässä, niin kannattaa olla varovainen kaasun kanssa.

Vielä F41000CC niin kokoelma on täydellinen.
http://www.ee-speed.com/index.php?navi=moottoripyorat&sec=muut
On vain aika kallis sekin.
Näkyy olevan siellä Desmosediciä hintaan 61990.
Lienee halpa hinta?

bowdown.gif

Varovaista ajoa ja toivottavasti sohva on pehmeä ja mukava nukkua.
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

Onnittelut uudesta pyörästä.

Baylissiä tehtiin kai vain 500 kappaletta.
Onko numero alusta vai lopusta päin?

Samoinkuin Desmosedici oli kai myös vain 500:n sarja.

Siinä kaksi harvinaisuutta joita ei koskaan kannata myydä vaan pitää kokoelmassa.

180 heppaa ja raceputkella 185 kevyessä pyörässä, niin kannattaa olla varovainen kaasun kanssa.

Vielä F41000CC niin kokoelma on täydellinen.
http://www.ee-speed.com/index.php?navi=moottoripyorat&sec=muut
On vain aika kallis sekin.
Näkyy olevan siellä Desmosediciä hintaan 61990.
Lienee halpa hinta?

bowdown.gif

Varovaista ajoa ja toivottavasti sohva on pehmeä ja mukava nukkua.
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
Kiitti.
Desmosediciä tehtiin 1500 kpl, mulla on 810 eli keskeltä.
Bayliss on 140/500, vaikka tilasin heti pari päivää julkistamisen jälkeen.
En aio myydä ainakaan Desmosediciä ikinä ja 1098R:n ominaisuuksiakaan en pysty ikinä hyödyntämään eli riittää loppuiäksi. Ulkonäkökin piisaa.
Halpa on hinta, jos sillä saa.

Meillä on 367/500. Perjantaina testataan kuinka Lausitzring taipuu twinillä. Saimme alustankin tehtyä juuri ajoissa.
thumbs-up.gif
Pekkasen Pauli väänsi sen viikonloppuna.
smile_org.gif

Lambdan ja kameran asennukset ovat se viimeinen ohjelmanumero, mutta ne teemme vasta Saksassa.

Kertakaikkiaan *yrväkäs peli. On se mukavaa, että joku keräilee näitä harvinaisuuksia oli lama taikka ei.
Mulle voi sitten laittaa privaa kun lähettelet niitä tänne pk-seudulle huoltoon vietäväksi. Kalenterista löytyy kyllä tilaa siihen hommaan
smile_org.gif

sanoi:
Mukava katsella rikkaiden ihmisten laitteita

On se hienoa nähdä miten suomalaisten peri synti jaksaa edelleen kukoistaa. Mies ostanut yhden hienoimmista fillareista markknoilla ja heti kommentoidaan. Olisikohan seuraava askel kun soitellaan vero viranomaisille, että mistäköhän sillä on oikein varaa tohon vehkeeseen.

Ainoo huono puoli tässä on et toi vehje on pohjoisessa ja etelässä sitä tuskin liikenteessä hirveän usein näkyy........

Back