Niin siis ihan vaikka Cagiva Mito tai Aprilia RS125 täysitehoisena olisi vienyt tota Kawasakin pikkuninjaa varmaan sekunnilla. Tiedät sen itsekin ja ihmettelen miksi tuo kawasakin paskalaitos on tuossa edes mukana.
Tuosta uskaltaisin olla eri mieltä. Yllättävän hyvä ajettava tuo pikkuruinen Ninja vaikka tehon puutteesta kärsiikin.
No voit olla erimieltä ja mahdollisuus siihen että olisit oikeassa on kai jätettävä, koska itse en ole sitä koeajanut.
Mutta jos verrataan vaikka Mitoon, niin miten tehottomampi ja painavampi, jossa on lisäksi huonommat jarrut ja alusta, voisi olla nopeampi??[/quote]
Minä taas en ole Mitoa ajanut, joten mahdollisuus myös toisin päin on olemassa. Aprilian RS:ää olen joskus kokeillut, ja muistikuvien mukaan se oli aika rimpulan oloinen, ja eteni mutkissa kuin kiikkustuoli. Voi olla tietenkin yksilövikakin.[/quote]
Epäilen huonosti hoidettua yksilöä. Brittien bike-lehti pari vuotta sitten palkitsi Aprilia RS125:n tittelillä "best cornering bike on the planet" tjsp. Taisivat listata jonkin 50 pyörää siihen sen perään.. ei ollut pikkuninjaa.[/quote]
No minä en ole mitään noista ajanut, mutta ei tainnut olla pikkuninjaa olemassakaan pari vuotta sitten. Jos siis puhutaan tästä Ninja 250R:stä?[/QUOTE]
ööö.. toi 250R on sama pyörä kuin jo vuodesta 1983 tehty EX250. Ainoastaan katteet on päivitetty 2008 ja jotain pieniä yksityiskohtia. Alusta ja moottori on sama.
Mutta onhan se kuitenkin siis uusittu 2008 joten nouseehan vanha sotaratsu helposti faceliftilla varteenotettavaksi sportiksi
Kawasaki 250R