• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

04 gsx-r 750 omistajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JWH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvää uuttavuotta!

Tässä ois yks kuva mun uudesta menopelistä:

normal_Picture_123re.JPG

Aikomuksena ois pistää 16 pykälänen eturatas ja TRE-mod..
Säädätystä katsotaan sitten keväällä.

Onhan tuo ihan sipakan näkönen  
thumbs-up.gif

Montako kilometriä oot jo hallissa ajanu ?  
tounge.gif

Ja edit part 2: laitas vaikka lisäkuvia Bikepicsiin...

Mulla olis 750:n joutilas JSD:n rakennussarjasta kasattu tre-mod Espoossa. Ei mikään älylaite, vaan ihan vastus, mutta alkuperäisillä liittimillä. Kympillä lähtee, jos joku haluaa.

Onnittelut täältäkin uudesta hankinnasta! Merkki osui oikeaan(itsekkin kawasta sutukiin).
Noista huggereista pakko sanoa, että onpa hurjan ruma tuo powerbronzen lärpäke!
Itsellä kanssa tulossa pientä välitysten säätöä(etu -1 taka +2 +speedohealer) ja tuo vaihdenäytön kera tulee tuo tre-mod..ei jaksais odottaa kevättä että pääsee testaamaan vaikutusta!

Onnittelut täältäkin uudesta hankinnasta! Merkki osui oikeaan(itsekkin kawasta sutukiin).
Noista huggereista pakko sanoa, että onpa hurjan ruma tuo powerbronzen lärpäke!
Itsellä kanssa tulossa pientä välitysten säätöä(etu -1 taka +2 +speedohealer) ja tuo vaihdenäytön kera tulee tuo tre-mod..ei jaksais odottaa kevättä että pääsee testaamaan vaikutusta!
Kiitos oon kyllä tooosi tyytyväinen hankintaan
tounge.gif

Tossa mun pyörässä on ilmeisesti ollu guggeri, mut otettu pois jostain syystä..
Hiilikuituinen huggeri oli mun mielessä, mut saa nyt nähdä kunhan pääsis ensiks kunnolla ajelemaan.

Edit: JukkaPoika hieno pyörä sulla! Onko ollu kauankin tonninen alla?

Kiitos kehuista, itselläkin silmä lepää
tounge.gif

Vasta tossa syksyllä hankin enkä kerennyt kun muutaman satasen rullata mittariin.. entinen oli Z750 Kawa joten aika rutkasti on erillainen ajaa ja käskeä!!!

Hieno mopo.

Itsellä oli viime kesänä 2005 mallinen, jossa oli tismalleen sama TRS Bolt-On sekä lisänä K&N ilmansuodatin. Suzukin oma ohjainlaite säädettiin MJL-Huollossa -> dynossa saatiin moposta irti reilu 130heppaa takapyörältä, säätämättömänä lukemat oli 7 heppaa pienemmät joten satasen sijoitus kannatti.

Jos Suzukitietäjää kaipaat avuksi, sieltä löytyy ammattitaitoa, itse olen kolmea Suzukia käyttänyt huollossa (Gixxerit 750 -05, 1000 -04 ja 600 -07).

Jos Suzukitietäjää kaipaat avuksi, sieltä löytyy ammattitaitoa, itse olen kolmea Suzukia käyttänyt huollossa (Gixxerit 750 -05, 1000 -04 ja 600 -07).
Heitäppä pieni selostus siitä mimmoset erot noitten kolmen vehkeen välillä on ? Itellä kun on nyt tuommonen K4 1000 mutta hiukan miettiny pienemmän hommaamista. Lähinnä kusiaista aattelin seuraavaks. Merkistä ei vielä niinkään tietoa...

Hieno mopo.

Itsellä oli viime kesänä 2005 mallinen, jossa oli tismalleen sama TRS Bolt-On sekä lisänä K&N ilmansuodatin. Suzukin oma ohjainlaite säädettiin MJL-Huollossa -> dynossa saatiin moposta irti reilu 130heppaa takapyörältä, säätämättömänä lukemat oli 7 heppaa pienemmät joten satasen sijoitus kannatti.

Kiitos kehuista
cool.gif

Oon kuullu hyvää tosta MJL-huollosta joten vois kokeilla kyseistä firmaa tulevana kesänä.

Kellään tietoa mitä eroa normaalilla TRE-mod:illa ja smart versiolla?
Normaalissahan on vaan se vastus ja smartissa oli jotain muutakin, mutta mitä?

Kellään tietoa mitä eroa normaalilla TRE-mod:illa ja smart versiolla?
Normaalissahan on vaan se vastus ja smartissa oli jotain muutakin, mutta mitä?
Olikohan smartissa niin että sen sai kytkettyä pois päältä tarvittaessa... Joku paremmin tietävä voi varmistaa.
smile_org.gif
Smart TRE tunnistaa vapaan jolloin se tyhjäkäynti on parempi.
Lähinnä haluaisin tietää mitä muita komponentteja sen vastuksen lisäks siinä smart:issa on?
Eli mulla on se ihan perus TRE-mod ja tahtoisin tehdä siitä smart version kytkimellä.
Tietääkö kukaan mistä löytyis ohjeita sen rakentamiseen?

Mulla löytyy tallista kanssa keltamusta 1000 R 04vm
Täysin uutta vastaava,naarmuton ja muutenkin ehkä maailman parhaiten pidetty yksilö
biggrin.gif

Nyt olisi aika siitä luopua ja hinta n:10000€ kaikkine varusteineen.

No perskules sentään joku saa siitä sit hyvän kilosen
wink.gif

Kellään tietoa mistä löytyy Smart TRE:n piirrustuksa?

Back