Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sait postia.Mulla olis 750:n joutilas JSD:n rakennussarjasta kasattu tre-mod Espoossa. Ei mikään älylaite, vaan ihan vastus, mutta alkuperäisillä liittimillä. Kympillä lähtee, jos joku haluaa.
Kiitos oon kyllä tooosi tyytyväinen hankintaanOnnittelut täältäkin uudesta hankinnasta! Merkki osui oikeaan(itsekkin kawasta sutukiin).
Noista huggereista pakko sanoa, että onpa hurjan ruma tuo powerbronzen lärpäke!
Itsellä kanssa tulossa pientä välitysten säätöä(etu -1 taka +2 +speedohealer) ja tuo vaihdenäytön kera tulee tuo tre-mod..ei jaksais odottaa kevättä että pääsee testaamaan vaikutusta!
Heitäppä pieni selostus siitä mimmoset erot noitten kolmen vehkeen välillä on ? Itellä kun on nyt tuommonen K4 1000 mutta hiukan miettiny pienemmän hommaamista. Lähinnä kusiaista aattelin seuraavaks. Merkistä ei vielä niinkään tietoa...Jos Suzukitietäjää kaipaat avuksi, sieltä löytyy ammattitaitoa, itse olen kolmea Suzukia käyttänyt huollossa (Gixxerit 750 -05, 1000 -04 ja 600 -07).
Kiitos kehuistaHieno mopo.
Itsellä oli viime kesänä 2005 mallinen, jossa oli tismalleen sama TRS Bolt-On sekä lisänä K&N ilmansuodatin. Suzukin oma ohjainlaite säädettiin MJL-Huollossa -> dynossa saatiin moposta irti reilu 130heppaa takapyörältä, säätämättömänä lukemat oli 7 heppaa pienemmät joten satasen sijoitus kannatti.
Jos Suzukitietäjää kaipaat avuksi, sieltä löytyy ammattitaitoa, itse olen kolmea Suzukia käyttänyt huollossa (Gixxerit 750 -05, 1000 -04 ja 600 -07).
Olikohan smartissa niin että sen sai kytkettyä pois päältä tarvittaessa... Joku paremmin tietävä voi varmistaa.Kellään tietoa mitä eroa normaalilla TRE-mod:illa ja smart versiolla?
Normaalissahan on vaan se vastus ja smartissa oli jotain muutakin, mutta mitä?
Smart TRE tunnistaa vapaan jolloin se tyhjäkäynti on parempi.Olikohan smartissa niin että sen sai kytkettyä pois päältä tarvittaessa... Joku paremmin tietävä voi varmistaa.Kellään tietoa mitä eroa normaalilla TRE-mod:illa ja smart versiolla?
Normaalissahan on vaan se vastus ja smartissa oli jotain muutakin, mutta mitä?![]()
Mitäs hyötyä tuosta TRE:stä on seiskapätkään?Kellään tietoa mitä eroa normaalilla TRE-mod:illa ja smart versiolla?
Ei tietoa, mut sattumalta oon saannu käsiini seiskapätkään takoitetun perus TRE-mod:in.Mitäs hyötyä tuosta TRE:stä on seiskapätkään?Kellään tietoa mitä eroa normaalilla TRE-mod:illa ja smart versiolla?
Kävitkö säädättämässä TRE:n laiton jäkeen?Pistin pyörään viime keväänä sellasen kiinni, ei suurta vaikutusta.