hoplaa sanoi:http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ZZR...052297?hash=item2ee89c4a09:g:xzQAAOSwAKxWUKxXeiku uutta eikun vanhaa pataa tilalle
Just tällanen on hyvä 78 000 km ajettu kawan kone, pirun hyvä mökille verkon painoksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hoplaa sanoi:http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-ZZR...052297?hash=item2ee89c4a09:g:xzQAAOSwAKxWUKxXeiku uutta eikun vanhaa pataa tilalle
taitaapi siellä olla muitakin 600 zzr käytettyä takuu moottoriajurvelo sanoi:Just tällanen on hyvä 78 000 km ajettu kawan kone, pirun hyvä mökille verkon painoksi.
shyhander sanoi:Jakoketjuha oli vaihdettu kun kiristys ei auttanut.
jurvelo sanoi:kyllä se taitaa se kolmonen olla siellä piilossa joten pata auki, jos ostat romukoneen jostakin niin avaa sit sekin että ei tuu kivoja ylläreitä. Kannattaa kuitenkin kattoo se oma kone ekana että onko kampurassa vaurioita.
Olen muutaman FJ jammun purkanut kun on alkanut hiukan kolaamaan, kumma kyllä niissä on osassa ollut
kampiakseli ja kiertokanki tosi hyvässä kunnossa verrattuna suurimpaan osaan kawoja joissa on vaan sulanutta rautaa ja joskus kaupanpäälle lohkossa reikä.
jurvelo sanoi:Just tällanen on hyvä 78 000 km ajettu kawan kone, pirun hyvä mökille verkon painoksi.
Tuuchen sanoi:Kawassa kone loppu 78tkm? Taidanpa pysyä muissa merkeissä..![]()
wilipedia sanoi:Ja tämä jeesustelu sivuaa asiaa miten?
hoplaa sanoi:sitä mä en tajuu jos 1500€ arvoseen prätkään tehdään 2000€ hintanen koneremppa
micco sanoi:
Minäkään en tajua miksi muutaman satasen prätkään tai autoon laitetaan tuhansilla euroilla ahtimia ym. virityspalikkaa mutta silti olen tehnyt niin jo kymmeniä kertoja.
hoplaa sanoi:sitä mä en tajuu jos 1500€ arvoseen prätkään tehdään 2000€ hintanen koneremppa

ei tossa kahdessa tonnissa oo yhtään töitä pelkää osaa ja eikä hinta ees piisaa ja jos vanhoista paskoista kasaat niin se on taas vanha paskaTheDuck sanoi:Ei sitä omalla työllensä hintaa laske. Ei sitä ny huvita mereenkään lykätä sen takia että siitä nyt sattu menemään kampi paskaksi. Jos jollain on niin vitusti rahaa että voi sen mereen laittaa ku jotain pitää tehdä niin ei se mun päänsärky ole.
Mun päänsärky on se että saisin ton kuntoon koska sen tietää sitten kun sen on laittanu että se on laitettu sitten.
Mutta kaikilla on omat mielipiteensä. Toisilla on enempi rahaa ku toisilla. Toiset ostaa suoraan uuden prätkän, toiset ruuvaa vanhaa.