Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pärkkele... Jännitys kasvaa koko ajan... Huomenna on mun kohdalla SE päivä. Mopo on jo Heinon pihassa ja tuomio kuullaan huomenna. Niinkun jo aiemmin totesin, mun tuurilla ajokielto on ehdoton![]()
Maahantuojan ohjeaika (ja samalla korjaamolle maksettava takuukorvaus) moottorin purkamiselle rungosta, rungon tarkastukselle ja koko pyörän niputtamiselle on 4,8h. Ei siis 5-6h. Tahtoisin todella nähdä sen joka ton homman tekee annetussa ajassa. Varsinkin kun mopo pitäs saada nippuun niin että se toimii ajettaessa niinkuin pitää, eikä esim voblaa, kulje kierossa, tai vilkuttele vikavaloja. Rungon vaihdon ohjeaika olikin sit jo ruhtinaalliset 12h. Näkis vaan...Voi olla että oli pelkkä purkujuttu tuo 5-6 h. Ottavat pyörästä kuvan kun on purettuna siten että rekkari ja runko näkyy, joka sitten lähetetään Sumekolle.
Toivottavasti osat tosiaan löytävät uudestaan oikeat paikat![]()
Ettei tule muita harmeja
Ai että kuin kirpasee, melkein. Ei sentään mun luottopelissä tollasta. Olis vaan antanu sen Veturin bensahanan tiivisteen olla. Tai mikä nyt ikinä onkaan syynä vuotoon. Jos ulkomuistista oikein tulkitsen valmistenumeroita, niin näyttää näyttää olevan vihoviimeisiä Suomessa myytyjä vuosikertoja, -05 ja -06 malleja.Niinhän sitä luulisi. Kun katselee vaikkapa Hondan viimeaikaisia takaisinkutsuja, niin siellä näkyy kaikenlaista mielenkiintoista. Esimerkkinä vaikkapa semmoinen mopotekniikan viimeinen sana kuin VTR1000F, jossa käynnistyi kamppis muutama viikko sitten. Eikä XX:n edellisestä kierroksesta ole montaa vuotta. Seuraavaa odotellessa...
Jokos on mopo korjaantunut?No niin, taidan olla joku Hannu Hanhen negaatio, peilikuva tms. Tietysti mun pyörässä runko revenny.Johan sitä tuli tänäkesänä ajeltua. Voi viduu.![]()
Runko on päässyt jo murtumaan kiinnityksen kohdalta, jonka vuoksi pyörä jäi samoin tein ajokieltoon.Siis oliko sulla ja Jormalla ihan oikeita vaurioita rungossa vaiko pultti vain liian tiukalla?
No ei ole paha jos honksin omistaja pääsee pelkällä hanan vaihdolla etenkin kun verrataan kasavikojen ongelmiin ja niiden kuljettajien epävarmuuteen luottaako pyörään vai ei.Niinhän sitä luulisi. Kun katselee vaikkapa Hondan viimeaikaisia takaisinkutsuja, niin siellä näkyy kaikenlaista mielenkiintoista. Esimerkkinä vaikkapa semmoinen mopotekniikan viimeinen sana kuin VTR1000F, jossa käynnistyi kamppis muutama viikko sitten. Eikä XX:n edellisestä kierroksesta ole montaa vuotta. Seuraavaa odotellessa...