Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ku tein soittokierroksen niin jokiniemi seinäjoella tuntu olevan perillä asiasta...koht pitää mennä...ilma on ainakin otollinen asiaa ajatellen...vettä tuleeTänne sitten kolahti maanantai-aamuna kuori Sumekolta. Täytyy varailla aika jossain raossa, mutta laita Tuppervaari infoa kuis kävi.
Edit: Missä käytät/käytit pyöräsi ? Nyt kun itse täällä K-pohjanmaalla ajoittain olen niin voisi täältä varailla ettei helsinkiin asti joudu.
Jos täällä olleet kuvat kertoivat autenttisesta murtumasta, niin kysehän oli päärungon alhaalta yhdistävän palkin pettämisestä, ei siis todellakaan mikään ihan pikkujuttu.hieman jäi mietityttämään koko homma...liekkä kampanja tehty eräänlaiseksi imagon kohottamiseksi..
eli jos korvakkeen pultti,tai mikälie olisi kiristetty liian tiukalle se selviäisi liian suurena avausmomenttina.
em.liiallinen tiukkuus saattaa aihettaa tuon paljon puhutun murtuman..eli jos murtuma olisi jo aluillaan niin eiköhän tuo liiallinen tiukkuus olisi jo häipynyt...vai oonkohan käsittänyt jotahin väärin
eikös ole aika normaali tapa kaikilla elämän saroilla...jokin homma menee pieleen niin tehdään jotain jotta yleisö rauhoittuisi.Vai että imagon kohottamiseksi... no täytyy sanoa, että ovat sitten varmaankin ihan ensimmäisiä, jotka tuolleen koettavat imagoaan kohottaa.
aika harvassa on nuo pemaristit, jotka suhtautuvat pyöräänsä vain teknisenä ihmisen tekemänä laitteena..tai sitten se on vain ylivertainen muihin.BMW on ymmärrykseni mukaan ihan parhaasta päästä, mitä tulee tällaisten asioiden hoitoon.
Tosin olen kuulopuheiden varassa, kun en ole kyseisenmerkkistä laitetta itse omistanut, mutta kovasti tuntuvat kehuvan sitä, miten tehdas hoitaa kaikenlaiset ilmenevät onggelmat. Sitä tietenkin sopii kysyä, että eikös Bemarin pitäisi olla eräs teknisesti luotettavimmista laitteista (tänä päivänä näyttää siltä, ettei se ainakaan enää sitä ole).
Niin minäkin olen ollut huomaavinani ja nyt näin yhden Bemarin omistajana pitää myöntää, että ei se nyt mikään virheetön peli ole.Aika harvassa on nuo pemaristit, jotka suhtautuvat pyöräänsä vain teknisenä ihmisen tekemänä laitteena..tai sitten se on vain ylivertainen muihin.