Mul on joku entisest omistajista viritellyt tupakinsytsärin toho vasemmalle puolella olevaa lukollisee lokeroo tankin ja stongan välii. Toimiva paikka kyl.
OK, sitä koteloa katselinkin jo sillä silmällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mul on joku entisest omistajista viritellyt tupakinsytsärin toho vasemmalle puolella olevaa lukollisee lokeroo tankin ja stongan välii. Toimiva paikka kyl.
Mä laitoin 12v ulosoton kiinni nippusiteillä kaasuvaijereihin. Jos joku nyt tollasen virityksen tekee, niin tarkkana tangon liikkumisen kanssa, mulla tuli valittua sen verran jäykät johdot, että meinasi ahdistaa tangon liikkuvuutta.Tattis, Artsi.
Onko kukaan muuten viritelly virran ulosottoa zzr:ään? Ideoita tai toimivaksi todettuja vinkkejä savukkeensytyttimen sijoitukseen?
Eli kysymäni piti että mitä muilla pikku zetorin omistajilla lukee rek.otteessa pyörän paino?
Päädyin kuitenkin asentamaan ulosoton virtalukon viereen. Sorvasin kannelliselle Bilteman savukkeensytytinpistorasialle vesitiiviihkön kotelon jogurttijuomapullosta, jonka virittelin nippusiteellä kännykkätelineen nippusidekiinnitykseenMä laitoin 12v ulosoton kiinni nippusiteillä kaasuvaijereihin. Jos joku nyt tollasen virityksen tekee, niin tarkkana tangon liikkumisen kanssa, mulla tuli valittua sen verran jäykät johdot, että meinasi ahdistaa tangon liikkuvuutta.
12v ulosotto on tarkoitus asentaa siihen sivukatteessa olevaan lokeroon.
Käynnykkäteline on Nokian universaalimallista modattu ja kiinni tangossa kytkinpuolella u-pultilla.
Toi laturin ulosottoplugi on clas ohlson:ilta, kuten myös aquapack, johon puhelimen laitan sään suojaan. Aquapack:issä on karabiinihaka, jolla varmista puhelimen kyydissäpysymisen, vaikka teline hajoaisi.
Bustersilla näkyy olevan ainakin jonkinlainen On Two Wheels -tuplakupla D-malliinkin. Mitään tietoa saati kokemusta mulla ei ko. ikkunasta ole, sattuipa vaan silmään.Ei joku oo löytäny tuohon D-malliin sopivaa tuplakuplaa? vai sopisko tuo E-Mallinen tohon? Meinaa olla vähä samaa ongelmaa täälä ku Keijolla.
Mä laitoin 12v ulosoton kiinni nippusiteillä kaasuvaijereihin. Jos joku nyt tollasen virityksen tekee, niin tarkkana tangon liikkumisen kanssa, mulla tuli valittua sen verran jäykät johdot, että meinasi ahdistaa tangon liikkuvuutta.Tattis, Artsi.
Onko kukaan muuten viritelly virran ulosottoa zzr:ään? Ideoita tai toimivaksi todettuja vinkkejä savukkeensytyttimen sijoitukseen?
12v ulosotto on tarkoitus asentaa siihen sivukatteessa olevaan lokeroon.
Käynnykkäteline on Nokian universaalimallista modattu ja kiinni tangossa kytkinpuolella u-pultilla.
Toi laturin ulosottoplugi on clas ohlson:ilta, kuten myös aquapack, johon puhelimen laitan sään suojaan. Aquapack:issä on karabiinihaka, jolla varmista puhelimen kyydissäpysymisen, vaikka teline hajoaisi.
Mulla myös e-malli, josta sahasin ton lokarin pois, eli ei mahdollisuutta palauttaa takas alkuperäseks. Huggerin tilasin täältä ja tämänOmasta sahasin takalokarin hittoon ja asensin huggerin tilalle. Eipä siinä ihmeitä pääse tekemään ilman hirveetä säätämistä![]()
En kyllä kuvasta huggeria näe, vaikka photoshoppailin valotusta vähän paljastavammaksi, mutta kysyn kuitenkin, että mistä huggerin hankit ja paljon siitä jouduit kärsimään?
Entäs toi takalokari, sahasitko vaan sen näkyvän "verikauha"-osan irti, vai poistitko koko häkkyrän. Koko vermeen positamalla säilyisi tietystä mahdollisuus palauttaa alkuperäinen ulkoasu, mutta sitten pitäisi kyllä keksiä joku suojaus, että mähnä lennä satulan alle. Tosin mulla on E-malli, joten toi koko perä on hieman erilainen.
Toi skidmarx:in huggeri on perus britti käsityötä, eli ei ole ihan bolt on osa, vaan vähän joutu hioo ja tekee reijän jarrusatulan vääntovarren pultille.
Näillä modauksilla sain sen istuu kohtuu hyvin, eikä ota fillariin kiinni.
Kilpitelineenä toimii ihan perus kalustekulmaraudat![]()
Onko ollut hyvä tuo tuplakupla tuossa? jos saan ihan udella että miten pitkä kaiffari mahdat olla?Mulla on tuo Airflown tuplakupla D-mallissa. Kiinnikkeitähän siinä ei tullut mukana, mutta rei'itys oli oikeassa kohtaa, Biltemasta hain kiinnityssarjan, maksoi ~8e ja sisälsi ~10kpl rosteriruuveja prikkoineen ja vastamuttereineen, lähes orggiksia vastaava setti
Mulla tuli kokeiltua teboilin superbike 15w-50, eikä oikein sopinut (vaihteisto kolisi normaalia enemmän ja välivapaita alkoi löytymään). Nyt muutama öljynvaihto menty shellin vsx 10w-40 semisynteettisellä ja toimii hyvin.Onkos jengillä kokemuksia öljyistä (Ei sitten aleta väittelemään Iso D vs. moponkuvapurkissa -öljyt)?
Edellisen kauden ajelin Mobilin 15W-50 Racing 4T:t koneessa ja toimi hienosti, nyt on olleet nuo Motulin 15W-50 ja ei kyllä voi kehua, vapaata ei välillä meinaa löytää millään ja nyt rupesi kytkinkin vielä luistamaan (kytkimen luisto nyt ei välttämättä johdu öljyistä, saattaa kilometreilläkin olla vaikutusta)![]()
Otin härkää sarvesta ja tilasin joutessani yhden tuollaisen akkunan. Sittenpähän sitä näkee, notta istuuko se eli ei.Onko kukaan tilannut Ebaystä tuplakuplaikkunaa zetoriin? Istuuko nätisti paikalleen, vai joutuuko asentamaan kirveellä?
Mä en myöskään ole keksinyt millä kypärän saa laitettua siihen lukkoon niin, ettei se osu vaimentajaan. Käytän penkin alla olevaa kypäräkoukkua.Oonkohan mä vaan jotenkin tyhmä, vai enkö vaan osaa, kun en oikein keksi, miten tuohon kypäräkiinnityslenkkiin saa pipon kiinni siten, ettei ruukku ole kiinni kuumassa äänenvaimentimessa?