Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helpointa taitaa olla ottaa johto irti polttimosta.Radalle pitäs lähtee. Onko tietoa miten ajovalot sais pimeeksi? Vuosi sitten teipit suli niihin kiinni kun valot oli koko ajan päällä..
Selvisipä nyt semmoinenkin asia ulkomaalaisilta foorumeilta, että mikäli o2 sensori ei ole paikoillaan, niin pyörän oma ecu rikastaa automaattisesti seoksia edes jonkinlaisen toiminnan takaamiseksi. Eliminaattorin kun laittoi paikoilleen niin seokset muuttuivat selvästi aivan liian laihalle ja alkoi nykimään etenkin pienillä kierroksilla, mutta vikailmoitukset hävisi kuten pitikin. (En siis ole päässyt käyttämään pyörää putkiston vaihdon jälkeen vielä dynossa säädettävänä bikefoxin kesälomien takia)Vastaanpa sitten itse itselleni.. Dynojetin O2 sensor eliminaattorilla pääsi eroon FI merkkivalon palamisesta ja palikkan hinta oli 20€.Onhan täällä muutkin ruuvaillu samoja palikoita paikoilleen? Miten te olette toimineet sen anturin kanssa?Sopiva vastus niiden lambdan lämmitykseen menevien piuhojen väliin?Mites muuten kun asensin äsken youshimuran trc kokoputken ja pc v:n niin jättää fi merkkivalon palamaan. Näyttää vikakoodia 67 eli Oxygen sensor heater #1 and/or #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models). Irrotin sen piuhan mikä meni siihen vakio putkeen siitä liitoskohdasta, jolloin osa piuhasta on edelleen vakio röörissä kiinni. Koska siitä vissiin on kyse niin mitä sille olisi pitänyt tehdä ettei tuo valo palaisi?
tyhjäkäynti säädetty nyt 1400 enkä koskaan "väännä" kaasua kiinnitosta sammuilusta...voisko olla niin että tulee kierrettetyä kaasua liikaa kiinni?
Onko sinulla koneessa Iridium-tulpat? 12t:n huollossa laittoivat minun pyörääni oikeastaan kyselemättä nuo iridiumit. Tiedä sitten onko noilla merkitystä, mutta olen säätänyt tyhjäkäynnin n. 1200:n, sammuilua ei ole ilmennyt.tyhjäkäynti säädetty nyt 1400 enkä koskaan "väännä" kaasua kiinnitosta sammuilusta...voisko olla niin että tulee kierrettetyä kaasua liikaa kiinni?![]()
ja siitä 1400:kin se sammuu kuin se kuuluisa lyhty...
itseasiassa, veto päällä se ei sammu, vaan ainoastaan tyhjäkäynnillä, riippumatta kierroksista tai siitä onko vaihde päällä tai ei.
kuulemma pukkaa aika mustaa ja välillä haisee kaasut aineelle, mutta mun mielestä se kuuluu asiaan.
"jonkun verran" aiheesta olen googlaillut tässä parin viikon aikana ja jossain jenkkien busa.foorumilla joku valitti samaa, syytä ei sielläkään löydetty.
tämä ongelma nyt kuitenkin tuli vasta helteillä, katsotaan helpottaako se kun kelit viilenee.
Louisilla oli kesäkuussa DID-ketjurataspaketit -30%. Sieltä sai n.150 euroon kun normaalisti maksaa n.220 eur. Piti ottaa valmiiksi varastoon odottamaan vaihtoa sitten joskus.oletteko mistä tilanneet ketju-ratas pakettia ja millaista?
ketjut on venähtäneet aika reippaasti ja ei millään säädöllä saa jumputusta/roksotusta lakkaamaan joten väistämätön on edessä. alle 30tkm näköjään kestivät![]()
Vakiot on iridiumit tässä pyörässä.Onko sinulla koneessa Iridium-tulpat? 12t:n huollossa laittoivat minun pyörääni oikeastaan kyselemättä nuo iridiumit. Tiedä sitten onko noilla merkitystä, mutta olen säätänyt tyhjäkäynnin n. 1200:n, sammuilua ei ole ilmennyt.
tossahan se mitä ehdotin...eli sama oire tulee jos kiertää kaasua kiinipäin mopon sytkyttäes tyhjällä käynnillähmm, potentiaalinen ehdokas sammuilun aiheuttajaksi bongattu "vihollisten leiristä"![]()
täytyypä tutkia service manuaalia ja mittailla...
mutkunmutkun...tossahan se mitä ehdotin...eli sama oire tulee jos kiertää kaasua kiinipäin mopon sytkyttäes tyhjällä käynnillähmm, potentiaalinen ehdokas sammuilun aiheuttajaksi bongattu "vihollisten leiristä"![]()
täytyypä tutkia service manuaalia ja mittailla...![]()
niin niin niinmutkunmutkun...tossahan se mitä ehdotin...eli sama oire tulee jos kiertää kaasua kiinipäin mopon sytkyttäes tyhjällä käynnillähmm, potentiaalinen ehdokas sammuilun aiheuttajaksi bongattu "vihollisten leiristä"![]()
täytyypä tutkia service manuaalia ja mittailla...![]()
en millään osannut yhdistää kaasun kiertämistä tuohon oireeseen, kun ei kai sitä oikeasti "kierretä" kiinni? vaan annetaan palautua![]()
sun selityksestä ymmärtää, että kaasu jäisi päälle, joka taas ei ole se mitä edellä epäiltiin. kaasu siis ei jää päälle, vaan läpän asento-anturi antaa virheellistä tietoa, että kaasu olisi hieman auki vaikka se todellisuudessa olisikin kiinni.
![]()