Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu pian saa vääntää kahvaa josta tapahtuukin jotain jalkojen välissäeipäs maalailla piruja seinälle..![]()
pyörä tulee ihan kohta ja pääsee baanalle![]()
Tai sitten koeajo/näyttely versiot on liikenteessä, tai sit on muuten vaan joitakin yksilöitä ehditty toimittamaanVilli veikkaus: olisko harmaatuojat ehtineet saada käsiinsä zetoreita ennen virallista?
Voihan se olla, mutta eikös se ollut niin ettei noita mustan värisiä tuotu Suomeen/Eurooppaan ollenkaan?Näinköhän näkyjä, kun olin näkeväni Tampereella mustan ZZR 1400:n.
Älähän sano, 04-06 R1 näyttää valot päällä edestä hyvinkin samanlaiselle.Porvoon suunnallakin on tullu vastaan uus zetori.. ei niistä valoista voi erehtyä...
Sori nyt täytyy muistuttaa yksi järkyttävä asia, isoa kawaa ei tuoda mustana SuomeenKesällä 2007 on meidän perheessä 3 kawasakia.
Vaisto sanoi. Ei pidä mennä merta edemmäs kalaan.Sori nyt täytyy muistuttaa yksi järkyttävä asia, isoa kawaa ei tuoda mustana Suomeen
Ilmeisesti haluat päästä vaimosta eroon... tuolla kolaritahdilla mä ostaisin vaimolle bussilipun.Ymmärrän kyllä sitä, kun se Micrallaan on ajanut jo 6 kolaria 4 vuoden aikana, mutta......
Oikeessa oot. Ei tuo nyt kovin vakuuttavaa oo ollu. Koko Micra on rakennettu uusiksi. Etupää 2 kertaa, takapää 1 kerran ja vasen kylki 2 kertaa, oikea kylki 1 kerran. Ja kehtaa multa vielä pyytää Mini Cooperia, keltaista, mustalla katolla, uudeksi autokseen.Ilmeisesti haluat päästä vaimosta eroon... tuolla kolaritahdilla mä ostaisin vaimolle bussilipun.Ymmärrän kyllä sitä, kun se Micrallaan on ajanut jo 6 kolaria 4 vuoden aikana, mutta......
Onko nämä tarinat oikeasti tosiaOikeessa oot. Ei tuo nyt kovin vakuuttavaa oo ollu. Koko Micra on rakennettu uusiksi. Etupää 2 kertaa, takapää 1 kerran ja vasen kylki 2 kertaa, oikea kylki 1 kerran. Ja kehtaa multa vielä pyytää Mini Cooperia, keltaista, mustalla katolla, uudeksi autokseen.Ilmeisesti haluat päästä vaimosta eroon... tuolla kolaritahdilla mä ostaisin vaimolle bussilipun.Ymmärrän kyllä sitä, kun se Micrallaan on ajanut jo 6 kolaria 4 vuoden aikana, mutta.......![]()
ON.Onko nämä tarinat oikeasti tosiaOikeessa oot. Ei tuo nyt kovin vakuuttavaa oo ollu. Koko Micra on rakennettu uusiksi. Etupää 2 kertaa, takapää 1 kerran ja vasen kylki 2 kertaa, oikea kylki 1 kerran. Ja kehtaa multa vielä pyytää Mini Cooperia, keltaista, mustalla katolla, uudeksi autokseen.Ilmeisesti haluat päästä vaimosta eroon... tuolla kolaritahdilla mä ostaisin vaimolle bussilipun.Ymmärrän kyllä sitä, kun se Micrallaan on ajanut jo 6 kolaria 4 vuoden aikana, mutta.......![]()
![]()
Ehkä TUOSSA on muijalle sopiva Kawasaki.Vaisto sanoi. Ei pidä mennä merta edemmäs kalaan.Sori nyt täytyy muistuttaa yksi järkyttävä asia, isoa kawaa ei tuoda mustana Suomeen
Ens kesänä saan mustan ZZR 1400:n. Ja silloinhan se on jo uudempi mallikin.
Nyt, kun juniori on koko ajan siellä armeijassa, se saa lomillaan harjoitella 6R:llä tulevaa 07-aikaa. Silloin 10R on sen.
Ja arvatkaas mitä.
Mun muija alkaa kohta harjoitella kava6:lla ajamista.
Se vähän räpiköi vastaan.
Ymmärrän kyllä sitä, kun se Micrallaan on ajanut jo 6 kolaria 4 vuoden aikana, mutta......