• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZZR 1400 rantautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xxmiksa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...jep-jep, ja ryssän "kohta" on suunnilleen 10 vuotta...
biggrin.gif

Lastentauteja on aina ensimmäisissä pyöräsarjoissa, jotka sitten ilmenee kestotesteissä tai ajan mittaan. Eiköhän sieltä ihan toimiva peli jokus vielä tule.

Tällä viikolla oli Hollannin keskusvaraston(?) hemmo luvannut ottaa yhteyttä Sumekoon ja kertoa tarkempaa tietoa zetorin toimituksesta. Sumekolla ovat kuulemma suunnitelleet pyörän lentorahtia heti kun mopot ovat saatavilla.
Lainapyöräni käyttöaikaa pidennettiin ensi viikon maanantaihin asti. Toivotaan parasta
nixweiss.gif

Ihan hyvin liikenteessä voi bongata Zetorin, onhan niitä todistettavasti olemassa ainakin yksi esittelykappale Suomessakin.

joooooo... eipä mitään tietoa tänään.. mutta ehkä joku toinen päivä..
bawling.gif

taitaa sumekolla olla linjat kuumina .

Sori nyt täytyy muistuttaa yksi järkyttävä asia, isoa kawaa ei tuoda mustana Suomeen
Vaisto sanoi. Ei pidä mennä merta edemmäs kalaan.

Ens kesänä saan mustan ZZR 1400:n. Ja silloinhan se on jo uudempi mallikin.

Nyt, kun juniori on koko ajan siellä armeijassa, se saa lomillaan harjoitella 6R:llä tulevaa 07-aikaa. Silloin 10R on sen.

Ja arvatkaas mitä.

Mun muija alkaa kohta harjoitella kava6:lla ajamista.

Se vähän räpiköi vastaan.
Ymmärrän kyllä sitä, kun se Micrallaan on ajanut jo 6 kolaria 4 vuoden aikana, mutta......

Ymmärrän kyllä sitä, kun se Micrallaan on ajanut jo 6 kolaria 4 vuoden aikana, mutta......
Ilmeisesti haluat päästä vaimosta eroon... tuolla kolaritahdilla mä ostaisin vaimolle bussilipun.
Oikeessa oot. Ei tuo nyt kovin vakuuttavaa oo ollu. Koko Micra on rakennettu uusiksi. Etupää 2 kertaa, takapää 1 kerran ja vasen kylki 2 kertaa, oikea kylki 1 kerran. Ja kehtaa multa vielä pyytää Mini Cooperia, keltaista, mustalla katolla, uudeksi autokseen.
mad.gif
.

Ilmeisesti haluat päästä vaimosta eroon... tuolla kolaritahdilla mä ostaisin vaimolle bussilipun.
Oikeessa oot. Ei tuo nyt kovin vakuuttavaa oo ollu. Koko Micra on rakennettu uusiksi. Etupää 2 kertaa, takapää 1 kerran ja vasen kylki 2 kertaa, oikea kylki 1 kerran. Ja kehtaa multa vielä pyytää Mini Cooperia, keltaista, mustalla katolla, uudeksi autokseen.
mad.gif
.
Onko nämä tarinat oikeasti tosia  
biggrin.gif

mad.gif
.
Onko nämä tarinat oikeasti tosia
biggrin.gif
ON.

Sori nyt täytyy muistuttaa yksi järkyttävä asia, isoa kawaa ei tuoda mustana Suomeen
Vaisto sanoi. Ei pidä mennä merta edemmäs kalaan.

Ens kesänä saan mustan ZZR 1400:n. Ja silloinhan se on jo uudempi mallikin.

Nyt, kun juniori on koko ajan siellä armeijassa, se saa lomillaan harjoitella 6R:llä tulevaa 07-aikaa. Silloin 10R on sen.

Ja arvatkaas mitä.

Mun muija alkaa kohta harjoitella kava6:lla ajamista.

Se vähän räpiköi vastaan.
Ehkä TUOSSA on muijalle sopiva Kawasaki.

Tämähän on Kawasaki- sydrooma. Se on sairaus. (oikeesti).

Back