Niin no, jos Bleidiä voidaan pitää tyhjänä arpana, niin ilmeisesti...siis tuli 'ei voittoja' - arpa.Nojoo, mun valinta tuli tehtyä eikä "arpa" osunut kumpaankaan...
kiähniö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin no, jos Bleidiä voidaan pitää tyhjänä arpana, niin ilmeisesti...siis tuli 'ei voittoja' - arpa.Nojoo, mun valinta tuli tehtyä eikä "arpa" osunut kumpaankaan...
kiähniö.
Kyllä se kokolailla tyhjä on, niin kuin H**** yleensäkin.Niin no, jos Bleidiä voidaan pitää tyhjänä arpana, niin ilmeisesti...siis tuli 'ei voittoja' - arpa.Nojoo, mun valinta tuli tehtyä eikä "arpa" osunut kumpaankaan...
kiähniö.![]()
natsisikarottapyörä zetarexi
Ei tietenkään, eikä moottoritielläkään, koska traktoreilta on sinne pääsy kielletty.Saako Zetorilla ajaa Bussikaistaa?
Oot muuten ottannu Suizasta ovh :n ja Kawasta tarjouksen . Ainakin Heinolla MULLE jääpi erittäin pitkän ja hyvän asiakassuhteen omaavana 1400 ZZR ja K8 Busan hintaerox kokolailla 4000 eukkia. Kova hinta ABS jarruista, joista en ITSE koe olevan kuin haittaa Bikellä ajaessa .Pari tuhatta euroa hintaa kawalla enemmän mutta eiköhän ne silti todellisuudessa saa aika liki ostettua siihen kuin busankin,pyynnit aina pyyntejä. K8 Busalla nyt liki 3000tkm takana ja uutta zetoria hieman päässyt kokeilemaan. En sitä busaa nyt missään nimessä paremmaksi missään suhteessa kehu joten käy kokeilemassa molemmat pyörät..täällä hieman sakeat lasit päässä toisilla.
tarkoitat siis tunturi super sport ja solifer speed mopoja. kun taas puhuttiin moottoripyöristä, niin 80-luvulla tehtiin monta komeinta mallia, esim. kawat z1100r ELR, gpz900r, gpz1000rx, gpz1100, zx10, zzr1100 sekin alunperin esiteltiin jo 1989. myös jossain on mainittu sukisukia tehdyn jo 80-luvulla, ai niin etanahan se oli eli katana, sekin on ylläripylläri mun silmiini kyrväkäs vehe ja kelepais kyllä, siis gsx1100s ilmestyi kauppoihin 1982 vuonna. tosin sekin jakaa mielipiteitä jyrkästi ulkonäöllään.Ruma, tulee mieleen -80 luvun isot mopot . Etenkin Satula style on käsittämättömän vanhan aikainen. kuten myös kidukset sivussa . MUTTA kauneus on katsoja silmässä . Hinta laatusuhde on kuitenkin pommin varmasti Busan voitox .
![]()
Loppupeleissä molemmat parempaan A-luokkaa sekä Supersport, että matkapyörinä .![]()
No Juu, jos oikein hienon NÄKÖISIÄ pyöriä täytyy mainita, niin ylivertaisia MINUN mielestä esim. HD :n V-ROD, Night-Rod sekä Night Train asiallisesti tuunattuna.tarkoitat siis tunturi super sport ja solifer speed mopoja. kun taas puhuttiin moottoripyöristä, niin 80-luvulla tehtiin monta komeinta mallia, esim. kawat z1100r ELR, gpz900r, gpz1000rx, gpz1100, zx10, zzr1100 sekin alunperin esiteltiin jo 1989. myös jossain on mainittu sukisukia tehdyn jo 80-luvulla, ai niin etanahan se oli eli katana, sekin on ylläripylläri mun silmiini kyrväkäs vehe ja kelepais kyllä, siis gsx1100s ilmestyi kauppoihin 1982 vuonna. tosin sekin jakaa mielipiteitä jyrkästi ulkonäöllään.Ruma, tulee mieleen -80 luvun isot mopot . Etenkin Satula style on käsittämättömän vanhan aikainen. kuten myös kidukset sivussa . MUTTA kauneus on katsoja silmässä . Hinta laatusuhde on kuitenkin pommin varmasti Busan voitox .
![]()
Loppupeleissä molemmat parempaan A-luokkaa sekä Supersport, että matkapyörinä .![]()
samaan suuntaan kuin nykypäivinä gsx1300 ja zzr1400 keskenään jakavat ulkonäköpisteitä. kauheus on katsojan silmissä näissä tapauksissa usein.
oma makusuuntaus alkaa kehkeytyä takaisin nakumpiin pyöriin hiljaksiin. kauhean paljon katetut jotenkin kyllästyttävät.
hinnasta sanoisin, ettei kawa ole koskaan ollut halpistuote, vaan laatu maksaa.
hehiöhyppyläpsyhymiö ja poing poing.
ps. vanhanaikainen, satulastyle; mikä sekakielinen sanahirviö, satulan muotoilu paremminkin, pomminvarmasti ovat yhdistettyjä sanoja suomen kielessä.
Ihan pakko kysästä, että mitä hittoo GIPro ATre vaikuttaa alavääntöihin ??Mro,
itse hommasin zetorin reilu kuukausi sitten ilman koeajoa. Bussia en ole ajanut joten referenssiä ei sen suuntaan löydy.
Mut päivääkään en ole katunut zetorin hankkimista, ajotuntuma on mitä loistavin. Syy miksi Zetorin hommasin bussin sijaa on puhtaasti visuaalinen, bussin sulavat linjat eivät minuun uppoa
Alaväännölle saa helposti avun laittamalla pyörään GiPron, sillä saa huijattua pyörän luulemana päällä olevan joko 5-tai 6-vaihteen, jolloin vääntöä löytyy huomattavasti enemmän alemmilta kierroksilta kuin normitehdasasetuksilla.
Renkaita tuolla saa kyllä menemään.. Mut sitä ei voi välttää![]()
No Jubs ! En ala tuosta kinaamaan, koska mulla ei oo teknistä tietämystä tarpeeksi 1400 ZZR Kawasta . Eli löytysi sitten kait jotain parempaa kuin Busassa ?Kyllä se vaan alapäätäkin muuttaa, sillä Zetorissa on tehoja kuristettu toisioläppien avautumista rajoittamalla neljällä alimmalla vaihteella about 6 tonniin asti vaiheesta riippuen. Vitonen on "vapaa" ja kutosella on huippunopeusrajoitus. Alapään parturointiin päädyttiin erään lehtijutun mukaan sen vuoksi, että Kawasakilla oli erilaisia käsityksiä siitä, onko noin tehokkaan pyörän tekeminen jotenkin vastuullista/järkevää/jotain vastaavaa.
Siitä on erilaista tietoa heitelty, pakottaako GiPRO tai joku muu vastaava palikka ECUn 6-vaihteen kartalle vaiko jollekin backup-kartalle, mille ECU vaihtaisi paremman tiedon puutteessa.
Zetorin todellisen potentiaalin rajoitetulla alueella huomaa, kun luukuttaa kylmää konetta pikkuvaihteilla. Ekan kilometrin noin suunnilleen rajoitukset eivät ole voimassa, jolloin koneesta löytyy "hieman" normaalia enempi potkua. Siis itse asiassa aika paljonkin enemmän.
no voi hittiö. ei persiö. ookko sä nuin pitkä? mä luulin sua lyhyemmäksi vai olenko ite sitten pitempi kuin olenkaan, mutta oot sie, uskottava se on. mutta kippis ja skulaus sille.Kävin äsken koeajamassa zzr 1400 kawan.
Oli kyllä aika mykistävä ajokokemus. Viisi hymynaamaa minulta:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pitkästä aikaa tuli semmoinen tunne, että "huh" ja "jipii".
Tehot ja alustan vakaus yllättivät, samoin äänet vakioputkilla.
Paino oli aika paljon käsillä ja tuuli tuli rintaan, mutta olenkin 189cm pitkä.
Satula oli todella pitkä myös. Pyörä kääntyi aika ketterästi.
Jarrut olivat kerta kaikkiaan uskomattomat, samoin kuin kiihtyvyys.
Kokonaisuus oli selvästi enemmän sportti- kuin matkapyörä.
Tykkäsin aivan helvetisti. Missä on lähin pankkiautomaatti?
![]()
Tyyppäsin sitten vielä gtr 1400 kawan, ihan vertailun vuoksi, kun kauppias ehdotti.
Se oli sitten huomattavasti lähempänä nykyistä rexeriä, monillakin tavoin.
Tehoa oli enemmän ja tuulensuojaa yllättäen vähemmän, vaikka säätelinkin pleksiä.
Tuntui koostaan huolimatta ketterältä, eli tuntui pienemmältä kuin miltä näyttää.
Kaasukahvassa oli väljyyttä, joka lienee tosin vain säätöasia.
En kyllä tykännyt hirveästi. Pitkään reissuun voi olla mukavampi kuin zzr, mutta tuskin hauskempi.
Kyllähän se Pappa vaikuttaa busassakin, kun se poistaa kahdelta vai kolmelta ekalta vaihteelta sen "tehorajoituksen".. Myös vanhemmista, kuin oliko -01, missä tuli rajoitettu nopeus..Ihan pakko kysästä, että mitä hittoo GIPro ATre vaikuttaa alavääntöihin ??![]()
GIPro ATre on vaihdenäyttö, joka lisäksi omaa modin millä poistetaan NOPEUSRAJOITIN .![]()
Eli "Huijaa Ecua" sillä, että pyörällä ajetaan kokoajan vitosvaihteella, missä nopeus EI ole rajoitettu . Kierroksiin tai kierrosrajoittajaan ei vaikuta pätkääkään .![]()
Nou Hätä, en oo mikään Ecu asiantuntija .Kyllähän se Pappa vaikuttaa busassakin, kun se poistaa kahdelta vai kolmelta ekalta vaihteelta sen "tehorajoituksen".. Myös vanhemmista, kuin oliko -01, missä tuli rajoitettu nopeus..Ihan pakko kysästä, että mitä hittoo GIPro ATre vaikuttaa alavääntöihin ??![]()
GIPro ATre on vaihdenäyttö, joka lisäksi omaa modin millä poistetaan NOPEUSRAJOITIN .![]()
Eli "Huijaa Ecua" sillä, että pyörällä ajetaan kokoajan vitosvaihteella, missä nopeus EI ole rajoitettu . Kierroksiin tai kierrosrajoittajaan ei vaikuta pätkääkään .![]()
![]()
Edit. Karkas vähän aiheesta, sori![]()