• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX10R vs GSX-R 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bartti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vielä noista aloittajan pyytämistä käyttökokemuksita/kustannuksista:

-Gen 3 ns. iso huolto (24tkm, 48 tkm jne.) Sumekolla 2016 keväällä oli 635,00 €.
-Ohjelman mukainen + takuuseen (vaikka se oli jo rauennut 3-4 vuotta aiemmin) vaihdettu samalla, ilmeisesti
takaisinkutsukampanjaan kuulunut lämmönsäädin (mulla oli 2011 rekisteröity 2010 mallivuoden Gen 3)
-Power Commaderia, shifteriä ja virtaavampia i-suodattimia sekä titaaniputkisettiä tietysti isketty paikoilleen,
kaikkiin sukupolviin,paitsi nykyisestä otin commanderin pois.

Kuten aiemmin jo totesin, vertailua Suizaan ei mulla ole, viimeksi on Suiza ollut 1982 :grin: Siihen ei varmaan kannnata vertailla....Ja pyörät on mulla olleet ja on monipuolisessa ja hyvinkin siistissä ajossa. Näillä vuosilla saa mun puolesta nuoremmat mennä äärirajoille.

jaulis sanoi:
Niinpä. Itsellä harmittaa kun tuli ohitettua muutama gixxeri viimekesänä kemorassa eikä tarvinut edes niitä parempia jarruja.

Motoparkissa tais olla park fermessä sprinttikisan jälkeen 4 Suzukia, yks kawa ja yks Yamaha. :p

Edit. Tosin ainakin mulla oli parannetut jarrut ja niitä tarvis ihan joka mutkassa.

Itselläni on tuollainen Gen 2 kymppiärrä ollut. Ostin aikoinaan uutena ja samanvuotinen gikseri oli myös listalla. Päädyin kuitenkin kawaan eikä tarvinnut katua, oli upea pyörä.

Back