• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-9R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hello 9r hemmot.mitkä nakit alla teitillä?alle olis tulossa meikän 9 ärrään continental race attackt.onko kokemuksia,kuin toimii..reilussa maantie ajossa ja ehkä radalla??i
Makuasioitahan nämä pitkälti on. Itse olen ajellut Dunlop Sportmaxeilla niin kadulla kuin radallakin, monet ovat kehuneet misukan pilot poweria (2ct)... Varmaan nuo contitkin ihan hyviä.

Hei, olisko SKY tai joku muu nyt avulias??

Tarvitsisin tietää -98-99 tai vaikka -00 -02 pyörästä mittoja. Eli vakio(tai vakiokorkeudella olevasta) jalkatapin yläreunasta mitta penkin yläpintaan(siihen penkin etummaiseen kohtaan mikä on tankkia vasten).

Syyhän tähän on se että oon leikannu -98 vuotisen pärrän takahäkin kiinnikkeet pois ja uutta häkkiä olen vääntämässä, ja haluaisin saada uuden takakatteen/penkin suht oikealla kohdalle.

Kiirehän tällä infolla olis...  
wink.gif

Nyt joku avulias mittailee? Tarjoon pullakahvit joskus ja jossain  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Tuo peränkorotus prikkojen avulla askarruttaa vieläkin. Onko mahdollista -99 mallissa. Iskarihan on kiinni poikittain läpimenevillä pulteilla, joten mihin väliin prikat siis oikein tulevat? hmmm. Ei vaan tajua
smile_org.gif

Tuo peränkorotus prikkojen avulla askarruttaa vieläkin. Onko mahdollista -99 mallissa. Iskarihan on kiinni poikittain läpimenevillä pulteilla, joten mihin väliin prikat siis oikein tulevat? hmmm. Ei vaan tajua
smile_org.gif
Ite aikoinaan suunnittelin samaa, mut päädyin ostamaan nämä Koiranluut, jotka oli totella helppo vaihtaa. Sivulta 9 tais alkaa puinnit peränkorotuksista ja kuvaakin oli tarjolla jollakin sivulla prikkojen laitosta.

Tarvitsisin tietää -98-99 tai vaikka -00 -02 pyörästä mittoja. Eli vakio(tai vakiokorkeudella olevasta) jalkatapin yläreunasta mitta penkin yläpintaan(siihen penkin etummaiseen kohtaan mikä on tankkia vasten).

Syyhän tähän on se että oon leikannu -98 vuotisen pärrän takahäkin kiinnikkeet pois ja uutta häkkiä olen vääntämässä, ja haluaisin saada uuden takakatteen/penkin suht oikealla kohdalle.

wink.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
mun vakio jalktappisarjat on lipaston latikossa. Eli mitta pitäis saada jostain muualta, jos se pitäis ottaa mun pärrästä.
smile_org.gif

smile_org.gif
C-mallissa korkeuden säätö ei onnistukaan prikoilla. Tuo prikkasäätö on ainakin F-mallissa, voi olla että on E-mallissakin.

smile_org.gif
C-mallissa korkeuden säätö ei onnistukaan prikoilla. Tuo prikkasäätö on ainakin F-mallissa, voi olla että on E-mallissakin.
on myös e-mallissa. C- ja D-mallin (-98 ja -99) rungot ovat hieman erilaisia ja niissä ei toimi prikkaviritys.

Mitä kattelin pikasesti 98/99 runkoa, niin ei sinne ole olemassa oikein mitään muuta järkevää tapaa kuin nuo koiran luut. Jos haluat parantaa perää, niin suosittelen, että hankit samassa rytäkässä selkeästi jäykemmän takajousen. Maksaneen ehkä n. 160€, mutta on varmasti hintansa väärti vekotin.
smile_org.gif
nimin, kokemusta on.

wink.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
mun vakio jalktappisarjat on lipaston latikossa. Eli mitta pitäis saada jostain muualta, jos se pitäis ottaa mun pärrästä.  
smile_org.gif
Hmm, no sit vaikka siitä ylemmästä jalkatapin kiinnityspultin kohdasta?

wink.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
40cm näyttäisi olevan. Eli jalkatapista penkkiin. (siihen mihi perus tulee)
biggrin.gif

Siihe mihi persus tulee vai siihe mihi munat tulee?
biggrin.gif

Tosiaan olis tarkoitus saada selville välimatka tapin yläpinnasta siihen penkin ylimpään kohtaan, juurikin siinä kohdassa missä penkki ja tankki kohtaa toisensa.

Kiitos!

Moi  
smile_org.gif

Leiriä vaihdettiin suzukista, -97, 9ärrään
tounge.gif
Eli käsittääkseni vanhempaa tekniikkaa joltakin osin? Tai sit vähän enemmänkin  
tounge.gif
Mut loisto peliltä kawa tuntuu  
buttrock.gif

Onko mopossa jotain ihmeellistä mitä pitäisi ihmetellä/tarkistaa?

Tuossa ajan kuluksi, tuli jo kaasutin katsottua+sytytyksen puolta+etupumppujen öljyt+ohjauslaakeri joka oli sanonut jo sopimiuksen irti  
shaun.gif

Kuinka kytkimen+jäähdyttimen ilmaamiseen pitää kiinnittää huomiota?

Niin ja venttiilien säädöt.. -97 mallisessa, onko ruuvi vai pala säätöiset?

edit:
ja vastaan tyhmälle, pala säätöiset ja näköjään työläät vaihtaa  
tounge.gif

huh huh  
tounge.gif

Nyt on luettu koko 9ärrä ketju läpi, ja kaikenkaikkiaan tuntuu ihan loistopeliltä  
062802jumpie_prv.gif

Itselläni on siis vanhempaa (museo kalustoa) olevaa mallia -97, Kovin työläältä kuulostaa nuo kansi ongelmat  
biggrin.gif
No toivon mukaan ei suurempia ongelmia tule  
idea3.gif

Täälläkin uusi Kawan omistaja ilmottautuu. Ja koko ketjun olen minäkin kahlannut läpi.
smile_org.gif
Pikkufasun jälkeen tuntuu todella hienolta peliltä. Vuosimallihan on siis -01 ja aivan vakio peli vielä toistaiseksi.
 Sen verran asiaakin, että minkähänlaisia kokemuksia muilla on hieman korkeamman pleksin laittamisesta kyseiseen mopoon?

Myydään loisto ysi poies! Hinta on se mistä voitte lähteä tinkimään, jos laitan heti minimi myyntihinnan, niin tingitti heti siihen tonnin päälle!
kaboom.gif
biggrin.gif

Ja tosiaan, ko mopotin huoltohistoria ja mahdolliset ongelmat löytyvät tästä ketjusta 8200 km - 44 000 km väliltä
smile_org.gif

Pakko kysyä renkaista, laittelen kohtapuolin tilausta menemään ja miettinyt onko mitään eroa laittaa taakse 180/55 tilalle 190/55? Huonontaako ajo-ominaisuuksia
wink.gif
Mopo on siis -97 Kaiketi menee vanteelle 190?

Pakko kysyä renkaista, laittelen kohtapuolin tilausta menemään ja   miettinyt onko mitään eroa laittaa taakse 180/55 tilalle 190/55? Huonontaako ajo-ominaisuuksia  
wink.gif
äkkiseltään kuvittelisin, että kääntyvyys huononee, koska korkeusprofiili pysyy samana, mutta leveys muuttuu, jolloin rengas alkaneen muistuttaa enemmän "palloa" pyörän pituus suunnasta katsottuna.

Tämän siis omaa päättelyä flunssan kourissa...  
smile_org.gif
korjatkaa jos aivoni ei toimi kunnolla...  

Niin, kyllähän se tuo lisää ainakin katuuskottavuutta
wink.gif
Noissa isoissa "matkalehmissä" ovat kaventaneet takarengasta, jotta pyörän saa paremmin kääntymään mutkasemmillekin etapeille.

Pakko kysyä renkaista, laittelen kohtapuolin tilausta menemään ja   miettinyt onko mitään eroa laittaa taakse 180/55 tilalle 190/55? Huonontaako ajo-ominaisuuksia  
wink.gif
äkkiseltään kuvittelisin, että kääntyvyys huononee, koska korkeusprofiili pysyy samana, mutta leveys muuttuu, jolloin rengas alkaneen muistuttaa enemmän "palloa" pyörän pituus suunnasta katsottuna.

Tämän siis omaa päättelyä flunssan kourissa...  
smile_org.gif
korjatkaa jos aivoni ei toimi kunnolla...  

Niin, kyllähän se tuo lisää ainakin katuuskottavuutta
wink.gif
Noissa isoissa "matkalehmissä" ovat kaventaneet takarengasta, jotta pyörän saa paremmin kääntymään mutkasemmillekin etapeille.
Tota samaa tässä itsekkin pähkäillyt, ja kun mitään kokemusta ei ole, niin varmaan ostan vastaavan 180/55 taakse. Niin ei tule ainakaan turhaa ostosta
tounge.gif
Ja ihan tarpeeksi tulee jo 180/55 katu-uskottavuutta
biggrin.gif
biggrin.gif

Back