uudemmilla on tarkistus 6 tkm välein, säätö tarvittaessa. Minulla on nyt about 38 tkm mittarissa ja tähän mennessä on mennyt hyvin kun on säädetty 12 tkm välein.Totta vai tarua että ysin venat pitäisi säätää 12tkm välein?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
uudemmilla on tarkistus 6 tkm välein, säätö tarvittaessa. Minulla on nyt about 38 tkm mittarissa ja tähän mennessä on mennyt hyvin kun on säädetty 12 tkm välein.Totta vai tarua että ysin venat pitäisi säätää 12tkm välein?
Ainakin alkuperäisen ohjekirjan mukaan venttiilivälysten tarkastus väli on 12tkm. Säätö tarvittaessa. Tämä siis vm-03 kawan mukana tulleessa kirjassa.uudemmilla on tarkistus 6 tkm välein, säätö tarvittaessa. Minulla on nyt about 38 tkm mittarissa ja tähän mennessä on mennyt hyvin kun on säädetty 12 tkm välein.Totta vai tarua että ysin venat pitäisi säätää 12tkm välein?
Kannnattaa kysellä useammasta paikasta. Kävin kysymässä niin pelkkä tarkistus 220e ja jos pitää säätää niin 300e.Voihan turkale niinhän se tuossa Haynesinkin opuksessa lukee, jotenkin tuntuu vain todella tiheältä tuo tarkistusväli mun mielestä?
Onko kellään tietoa paljon se on muissa saman luokan pyörissä, mm r1 gsxr yms?
Pakko kai se on tarkistuttaa sitte. Oli vähän tyyriin olosta omaan korvaan. Kysyin että paljon PELKKÄ venojen tarkistus nii sopuhintaan kuulemma 330e tarkistus ja siihen päälle 120e jos pitää säädellä.. Ihanan kallista.
mistä liikkeestä tiedustelit?Kannnattaa kysellä useammasta paikasta. Kävin kysymässä niin pelkkä tarkistus 220e ja jos pitää säätää niin 300e.Voihan turkale niinhän se tuossa Haynesinkin opuksessa lukee, jotenkin tuntuu vain todella tiheältä tuo tarkistusväli mun mielestä?
Pakko kai se on tarkistuttaa sitte. Oli vähän tyyriin olosta omaan korvaan. Kysyin että paljon PELKKÄ venojen tarkistus nii sopuhintaan kuulemma 330e tarkistus ja siihen päälle 120e jos pitää säädellä.. Ihanan kallista.
Asutaan näköjään aikalailla eripuolella suomea. Joensuusta kyselin eräästä liikkeestä. (en laita liikkeen nimeä kun tarjous oli henkilökohtainen)mistä liikkeestä tiedustelit?Kannnattaa kysellä useammasta paikasta. Kävin kysymässä niin pelkkä tarkistus 220e ja jos pitää säätää niin 300e.Voihan turkale niinhän se tuossa Haynesinkin opuksessa lukee, jotenkin tuntuu vain todella tiheältä tuo tarkistusväli mun mielestä?
Ai miksi katsastettu? ootko tuonu/tuottanu ulkomailta pyöräs? Vai mikä tää katsastus juttu on? Vai romusta tehty?Nyt on ysi katsastettu ja rekisteröity. Oli muuten katsastusmies sitä mieltä, että kyllä se moottoripyörien vuosikatsastuskin toteutuu lähivuosina. Oli juuri kurssillakin ollut aiheen tiimoilta....
Kaadetusta tehtyAi miksi katsastettu? ootko tuonu/tuottanu ulkomailta pyöräs? Vai mikä tää katsastus juttu on? Vai romusta tehty?Nyt on ysi katsastettu ja rekisteröity. Oli muuten katsastusmies sitä mieltä, että kyllä se moottoripyörien vuosikatsastuskin toteutuu lähivuosina. Oli juuri kurssillakin ollut aiheen tiimoilta....
Terve.Moi,
Täällä vaihtui fzr jammu 9 kawaan ja tyytyväinen olen mopoon ollut. Kertokaas paljon on bensaa jäljellä kun joutuu kääntämään varatankille?
moro!!Totta vai tarua että ysin venat pitäisi säätää 12tkm välein?
Penkki -> tankki -> putsarikotelo -> venakopan päällä oleva muovihässäkkä, jossa on mm. johtosarjoja kiinni yms -> muistaakseni kaasarit irti imukurkuista, kun ei muuten koppa mahdu nousemaan ja lopuksi itse koppa irti.Mitäs osaa pittäisi irrotella että pääsis venttiilit säätäämään?
Kiits vastauksestaPenkki -> tankki -> putsarikotelo -> venakopan päällä oleva muovihässäkkä, jossa on mm. johtosarjoja kiinni yms -> muistaakseni kaasarit irti imukurkuista, kun ei muuten koppa mahdu nousemaan ja lopuksi itse koppa irti.Mitäs osaa pittäisi irrotella että pääsis venttiilit säätäämään?
Sitten otat välykset ylös.
Jos tarvii säätää, niin ketjunkiristin irti (on muuten vittumainen irroittaa, varsinkin rungon puolella oleva pultti on ahtaassa välissä), nokka-akselipukit irti, ketjua sievästi nostaen / keplotellen nokat irti JA SAMALLA jollain nippusiteellä tai vastaavalla ketju kiinni johonkin, ettei tipu koneen sisään, vaikka saa sen sieltä poiskin ongittua, mutta tuskin kovin hauska jumppa. Nokat kun on irti, niin paininkuppien alta löydät sitten säätöpalat.
Tuossapa noi lyhykäisyydessään. Voi olla että jotain on unohtunut ysin purkamisesta jo![]()
- P
Edit: tämä ohje pätee täysin C, E ja F-malliin. Vanhemmassa onkin sitten keinut vissiin ja rakenne muutenkin erilainen.. kai siihenkin osa tuosta ohjeesta soveltuu.
Tere! Paljon oot jaksanut talven aikana tehdä. Itselläni oli ensimmäinen talvi pyörän kanssa, ettei tullut tehtyä juuri mitäänUnohtu laittaa päivitystä..
Eli talven aikana:
- Venat säädetty
- Sähköt laitettu uudestaan
- Teräspunokset kiinni
- Nesteet vaihdettu
- Uus underi vaihdettu
- Minivilkut
- Kilpiteline veistelty alumiinista
- Etu- ja takavanne kiillotettu(en voi suositella kenellekään!!!)![]()
Kuvia voin laitella myöhemmin ku saan vaan kameran kahvasta kiinni.