Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selevä,Muistaakseni vm.94 sillä oli kiikarissa.
Viimein sain putken vaihdettua. Vilkut meni taas uusiks ja kilpiteline. Pikkuhiljaa tätä tuunaillaan, hommia näitten kans onneks riittää!![]()
http://img141.imageshack.us/img141/1073/acra7exl8.jpg[/QUOTE]
[img]http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/062802moto_prv.gif Mä voisin vielä luopua tosta savunvärisestä plexistä , joka sopii tohon sun pyörään vallan mainiosti...![]()
dodii, nyt se sitten selvisi. Pakoputki oli poikki yhdestä pakosarjan "laipasta" josta se ääni tuli, joten pienellä hitsaus hommalla selvittiin tuostakinMoro!
Nyt se sitten alkoi taas kiukuttelemaan, elikkäs mistähän mahtaisi johtua kaasua annettaessa koneesta kuuluu voimakas nakutus? Vähän samantyyppinen kuin diisel autoissaYhtäkkiä alkoi pitämään tälläistä ääntä. Venttiilien säädätyksien jälkeen ajettu noin 2tkm.![]()
Onkos tämä nyt parempi kikka kuin laittaa lyhyemmät koiranluut, samatarkoitus kuitenkin eiks?Tosta takapään korottamisesta, itse laitoin kesän alussa kanssa prikat takaiskarin yläpäähän kun renkaiksi tuli täksi kesäksi takaisin 190/50 (nyt kyllä ens kesää ja allelaittoa varastossa odottamassa 190/55). Tossa kuva mun ysin (2003 eli F-malli) prikoista paikallaan: Perä ylemmäsAlko kiinnostaan tämä takapään korutuskikka, mutta se jäi vielä epäselväksi että mihin paikkaan tarkalleen se prikka laitetaan?
Ei mitään syytä paniikkiin tuosta tärinästä, jos se ei ole aivan älytöntä. Kyllä ysi tärisee jonnin verran aina.Onko ysien omistajilla tietoa tai kokemusta miten saa tuota "tärinää" vähemmäksi?
- Eturenkaalla ajettu 4000km
- ja takarenkaalla alle 1500km. (Kuinka paljon tasapainoitus vaikuttaa?)
- Ketjut on aika tuskasen kuluneet.
- Ohjauslaakeri olisi ehkä syytä vaihtaa, kuinka iso projekti?
- venttilejä ei ole 20 000km säädetty
Kiitoksia vastauksista![]()
Nyt on niiten selitysten vuoro, luovun tavotteestani tulla ajamaan. Tulisin kuitenkin kannustamaan sinua, mutta kun tällä kertaa tapahtuma ei ole yleisölle auki.Niin ja kylläpäs oli mukavaa käydä reenaamassa tuota joensuuta silmälläpitäen,huippunopeutta.![]()
Piti oikein videokamera laittaa paikoilleen ja sitte mentiin.
Saapa huomata mitä kulkee todellista noilla uusilla väleillä(17/45)?
Kyllä mittariin kerkiää ottaa 300km/h(1800m) mut todellista en tiedä.
Viimeksi oli16/45 ja sillä mentiin rajottajaa vasten 264km/h, mittarin tikuttaessa 310km/h.Välitykset sekoittaa todellista noinkin paljon![]()
No viikonpäästä nähdään mitä kerkiää.![]()
![]()
![]()
Btw, siitäkin huolimatta ajoin tänään ahvenistolla 1:42´62 ajan. Takana on toinen ajokausi ja 7 kertaa radalla, joista 6 kertaa ahvenistolla, joista taas 5 kertaa tänävuonna.Selitykset hyväksytty![]()
No meikä pitää sitte yksistään ysin mainetta yllä ja väännetään tuppi nurin.
Aika hyvä aika tuo jo. Olin alku kesästä ysillä ahvenistolla, mutta sattuipa sitten satamaan koko päivän joten jäi sitten ajat ajamatta. Vähän kyllä jäi harmittamaan. Toissa vuonna olin edellisen kerran tuola ja cbr600f:llä ajoin 1:48 muistaakseni. Ois ollu kiva katsoa pääseekö ysillä lujempaaBtw, siitäkin huolimatta ajoin tänään ahvenistolla 1:42´62 ajan. Takana on toinen ajokausi ja 7 kertaa radalla, joista 6 kertaa ahvenistolla, joista taas 5 kertaa tänävuonna.Selitykset hyväksytty![]()
Nostan hattua jokaiselle ysikuskille, joka ajaa nopeammin ahvenistolla.Capri26 on todistettavasti (otettu aika) ajanut pari kymmenystä nopeamman ajan. Mutta ei tänään siihen pystynyt![]()
![]()
Mutta en silti uskalla lähteä ajamaan huippuja![]()
Ei muuta kun kokeilemaan, se on kiva jos on jotain haastetta, veikkaan että tuon Capri26:n ajan vielä rikon. Toivottavasti kuitenkin ajan, enkä omaa pyörääniAika hyvä aika tuo jo. Olin alku kesästä ysillä ahvenistolla, mutta sattuipa sitten satamaan koko päivän joten jäi sitten ajat ajamatta. Vähän kyllä jäi harmittamaan. Toissa vuonna olin edellisen kerran tuola ja cbr600f:llä ajoin 1:48 muistaakseni. Ois ollu kiva katsoa pääseekö ysillä lujempaaBtw, siitäkin huolimatta ajoin tänään ahvenistolla 1:42´62 ajan. Takana on toinen ajokausi ja 7 kertaa radalla, joista 6 kertaa ahvenistolla, joista taas 5 kertaa tänävuonna.Selitykset hyväksytty![]()
Nostan hattua jokaiselle ysikuskille, joka ajaa nopeammin ahvenistolla.Capri26 on todistettavasti (otettu aika) ajanut pari kymmenystä nopeamman ajan. Mutta ei tänään siihen pystynyt![]()
![]()
![]()
Nostan hattua jokaiselle ysikuskille, joka ajaa nopeammin ahvenistolla.Capri26 on todistettavasti (otettu aika) ajanut pari kymmenystä nopeamman ajan. Mutta ei tänään siihen pystynyt :![]()
![]()
Kyllä se Sky:n aika tuosta vielä aika putoo varmasti. Ahvenistolla menee ~1.40 ilman jarrujakin ja eräskin matkapyörä lasketti ~1.38Ei muuta kun kokeilemaan, se on kiva jos on jotain haastetta, veikkaan että tuon Capri26:n ajan vielä rikon. Toivottavasti kuitenkin ajan, enkä omaa pyörääniAika hyvä aika tuo jo. Olin alku kesästä ysillä ahvenistolla, mutta sattuipa sitten satamaan koko päivän joten jäi sitten ajat ajamatta. Vähän kyllä jäi harmittamaan. Toissa vuonna olin edellisen kerran tuola ja cbr600f:llä ajoin 1:48 muistaakseni. Ois ollu kiva katsoa pääseekö ysillä lujempaaBtw, siitäkin huolimatta ajoin tänään ahvenistolla 1:42´62 ajan. Takana on toinen ajokausi ja 7 kertaa radalla, joista 6 kertaa ahvenistolla, joista taas 5 kertaa tänävuonna.
![]()
![]()
![]()
Hyvinhän toi suoraan kulkee, mä oon ollut aina samaa mieltä asiastaNo niin ,nyt on Lentokenttäajot takana.
Ja ajot meni hienosti. Tuli siinä oma ennätyskin rikottua reilusti viimekesästä.
Vuosi sitten 264km/h, välityksillä(16/45). Ja nyt väleillä17/45, 280km/hJa vieläkin meni rajoitinta vasten ennen mittauspistettä![]()
![]()
Ja parasta oli se että siinä jäi muutama tonninen pyöräkin meikän vanhanliiton ysille![]()