Kiitoksia tosta linkistä, pitää tossa keväämmällä kokeilla uutta säätöä konkeliin jos sitä sais vaikka hiukan jopa parannettua.. Ahvenistolle kesällä ainaski ja ehkä motoparkkiin niin pääsee roveltaa noita säätöja sitten vähän paremminTuosta liikkeelle: Öljyä / alustan säätöä jne..Taidan kokeilla tuota 10w lientä, säätää alustan tehdas asetuksiin ja kokeilla tuota säätämistä mieleiseks sitten keväällä, kun on ajokelejä..![]()
Mulla ku ei oo paljoo kokemusta, kun vanhan zxr 750 alustasta, joka oli valmiiks jo aika hyvä (myyjä oli suunnilleen saman painonen ja oli käyny sillä paljon radalla).![]()
Täytynee keväällä sitten kokeilla noita uusia kymppi ärriä ja rykkösiä ite ja jutella sitten alustasta lisää..![]()
Hölmö kysymys tähän väliin.. Eli mites säädät noi asetukset tehdas säätöihin? Ihan mielenkiinnolla kyselen ku tuli tossa viime syksynä hommattua sama konkeli ja en ole vielä tuota alustaa kerenny säätää olleskaa. Itse asiassa eipä ole kyllä minkään sortin kokemusta asiasta, mitä nyt koittanu joskus jäykemmäks tota takapäätä laittaa.
Oiskos jollain hyviä vinkkejä kuin ton 9r:n alustan vois säätää? Elopainoa meikäläiseltä löytyy vajaa 90kg, että sen mukaa mentäis noitten säätöjen suhteen.. Kevättä odotellessa
![]()
Lisäksi, kun alkaa homma hahmottua, niin täältä orgin puolelta, tuolta rataosiosta alkaa sitten löytymään kunnon juttuja (ihan pieninpiin detaileihin asti menevää) tuosta säätämisestä. Mutta tuolla mun mielestä pääsee alkuun.
- P
Edit: varsinkin tuon Yorkien kirjoittama "Suspension solutions" kohta on mun mielestä hyödyllinen tämmöselle tavalliselle kuskille kuin mä. Selittää hyvin, mistä lähteä liikkeelle, minkäkin oireilun perusteella.
Pakko yhtyä kyllä muihinkin ja kehasta tota ysi-ärrän mopedia, komia on kyllä
Ojjoi tulis jo ne ajosäät
-esanahka