• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-9R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Osaisko joku selittää mulle miksi factoryn suutinsarjat maksaa kaikille muille vuosimalleille 125 €, mutta 00-01:lle 270 €!!!!! (listahinnat)
sad_orig.gif

Onks halvempia vaihtoehtoja?
E:ssä eri Keihinit, kuin C:ssä ja F:ssä. Itse kans ihmettelin tuota, kun olin ensin Factoryä laittamassa.

Hyvä vaihtoehto on myös Ivan's

Heidän sivuillaan vaan lukee, että on joko vakiokäyrästölle (+ änkkäri) tai Akralle optimoitu. 4-2-1:een ei suositeltu ja tuo mun Yoshimura on juurikin tuollainen, joten jäi ostamatta + yritin herra Ivanilta kysellä sähköpostitse, että käviskö mahdollisesti silti tuohon -> ei vastausta joten sai olla.

Ite tilasin Dynojetin sitten loppujenlopuksi. Noista kuulee vähän ristiriitaista juttua. Jossain haukutaan dyno ihan paskaksi ja kehutaan Factorya tai Ivansia. Jossain muualla taas päinvastoin. Oon kuullut ihan ok juttujakin Dynosta, joten saa kelvata. Kesä näyttää
tounge.gif

- P
Tää on kyllä ihan väärä hetki hankkia suuttimia, kun kaasarit on just säädetty ISOLLA RAHALLA 24 tkm:n huollossa.
withstupid.gif

Osaisko joku selittää mulle miksi factoryn suutinsarjat maksaa kaikille muille vuosimalleille 125 €, mutta 00-01:lle 270 €!!!!! (listahinnat)
sad_orig.gif

Onks halvempia vaihtoehtoja?
E:ssä eri Keihinit, kuin C:ssä ja F:ssä. Itse kans ihmettelin tuota, kun olin ensin Factoryä laittamassa.

Hyvä vaihtoehto on myös Ivan's

Heidän sivuillaan vaan lukee, että on joko vakiokäyrästölle (+ änkkäri) tai Akralle optimoitu. 4-2-1:een ei suositeltu ja tuo mun Yoshimura on juurikin tuollainen, joten jäi ostamatta + yritin herra Ivanilta kysellä sähköpostitse, että käviskö mahdollisesti silti tuohon -> ei vastausta joten sai olla.

Ite tilasin Dynojetin sitten loppujenlopuksi. Noista kuulee vähän ristiriitaista juttua. Jossain haukutaan dyno ihan paskaksi ja kehutaan Factorya tai Ivansia. Jossain muualla taas päinvastoin. Oon kuullut ihan ok juttujakin Dynosta, joten saa kelvata. Kesä näyttää
tounge.gif

- P
Tää on kyllä ihan väärä hetki hankkia tuota, kun kaasarit on just säädetty ISOLLA RAHALLA 24 tkm:n huollossa.
withstupid.gif
Tilaat vielä lisäksi Morgan Carbtuner
wink.gif

55£ + 3£ postikuluja. Tuolla säätääkin sitten joka kesä / joka kaasareiden irroittamisen jälkeen ihan itte. Näppärä laitos kertakaikkiaan.

Tai jos aikaa ja sopiva tila/korkea seinä löytyy, niin väsäät itse vesivaa'an. Täältäkin löytyy ohjeita sen tekemiseen. Osat tekee about 10€ ja on tarkin mahdollinen mittalaite kaas.synkan tekemiseen.

- P

Helevetin hyvännäköistä jälkeä palstaveli ysi-ärrä
smile_org.gif
nice nice!

Edit: tuo musta runko toimii hienosti sinisen kanssa, mun pärrän väreihin ei passaisi noin hyvin.. hittoku jaksas ite ruveta kiillottamaan koko rungon, mutta oon ajatellut, että pelkästään kiillotettujen vanteiden reunojen kanssa on tekemistä, että näyttävät hyvältä siis
tounge.gif

Älä perkele kiillota niitä vanteita.  Ei oo ees race ja on aivan perseestä hinkata niitä joka pesun jälkeen
mad.gif
 Ketjurasvakin oikein loistaa niistä.  Omassa on joku ääliö kiillottanut kehät...  Täytyy varmaan puhaltaa ne puhtaaks ja pulverimaalauttaa.

Älä perkele kiillota niitä vanteita. Ei oo ees race ja on aivan perseestä hinkata niitä joka pesun jälkeen
mad.gif
Ketjurasvakin oikein loistaa niistä. Omassa on joku ääliö kiillottanut kehät... Täytyy varmaan puhaltaa ne puhtaaks ja pulverimaalauttaa.
No kun ne kerpeleen vanteiden reunat on jo kiillotettu entisen omistajan toimesta
biggrin.gif
Saa kyllä olla kokoajan hinkkaamassa, että pysyy edes jonkunnäkösenä
sad_orig.gif

- P

Tässä ois nyt uusi lookki meikän moposta.
Todella jees! Hyvältä näyttää!

Jouduitko muokkaamaan paljonkin noita etukatteen takareunoja, että istu sivukatteisiin??

Ovatko nuo takavilkut alkuperäiset etuvilkut kirkkailla laseilla??
Kyllähän niitä joutuu leikkaan ja hieman taivuttaan ja vielä jatkamaan korkeutta ku jäi 3cm lyhyeksi.Kova homma.

Joo, kyllähän ne on etuvilkut käännettynä taakse ja edessä merkkikohtaiset led vilkut.(zx6r) Tämä keulahan kutos ärrän keula
biggrin.gif

joo, vaivaa on jouduttu näkemään tupla lyhtyjen vuoksi
biggrin.gif

Mutta komia on, varsinkin toi musta runko on makea, tuossa yhdistelmässä.

Hienostihan se kate siihen sovittui! Näyttää paremmalta tuossa sun mopossa, kun miltä se mun pyörässä näytti vihreenä!
thumbs-up.gif

Hienosti duunattu ärrä.
Toi musta runko sopii ihan oikeesti todella hyvin sinisen rinnalle!
Eipä voi muutakuin nostaa hattua kokonaisuudelle
bowdown.gif

No kiitosta vaan kauhiasti, jospa se vaivanäkö ois nyt palkittu
blush.gif

Ja ei varmaan tule toista samanlaista -99 mallin ysiä vastaan
tounge.gif

No kiitosta vaan kauhiasti, jospa se vaivanäkö ois nyt palkittu
blush.gif

Ja ei varmaan tule toista samanlaista -99 mallin ysiä vastaan
tounge.gif
Sä oot näköjään pitänyt myös huolen ettei tarvi ottaa ketään kyytiin vikisemään.
tounge.gif
Jep, ei mitään kyytiläisiä
biggrin.gif

Jalkatapitkin veke.
Et oo koittanut tehdä jotain kevyempää ratkaisua pöntön tueksi? Se tosin vois olla, että joutus vaihtamaan uutta alumiinipalaa siihen joka kesä.

Back