Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli ex ysiin kasko ja liikenne n.1200,- vuodessa(halvin) ja bonuksia ei ollut aiemmin kertynyt.Hieron kauppaa juuri tollasesta vm-99 ja vm-01 9R:ästä.
Mihin hintaan olette saaneet vakuutuksia ko. pyörään?
Eikä nyt kiinnosta täysillä bonareilla, vaan mahdollisimman perusalennuksilla, joita nyt voi tällänen normi-ihminen saada.![]()
Toivottavasti piakkoin saa tuollaisen omaksi.![]()
noilla kilometreillä ei huoltovälit ole välttämättä synkassa, eli homma menee puhtaasti siten että täytyy kysellä koska on viimeksi tehty mikäkin huolto ja mitä on vaihdettu ja koska.Täällä olis myös aikeita hommata prätkä muutaman vuoden tauon jälkeen ja tuo 9r jotenkin napostelis.
Vaikuttais ok peliltä vähän pidemmällekkin taipaleelle ja noita näyttäis saavan ihan ok hintaan.
Kysymyksiä mitä nyt on mielessä,
Onko 60 000 km paljon -03 pyörälle? Mitä noilla yleensäkkin päästelee jos huollot ym tehty kunnolla?
Paljon on myös myynnissä -90 lukulaisia mistä useilla ajettu alle 40-50 tkm, onko tuota mittaria noin helppo fixata vai mikä mahtaa olla syy pieniin kilsoihin?
Minkä verran ko. vehje suurinpiirtein vie petroolia/100km ns. normaali ajossa?
Minkälainen isompi huolto on tulossa 60 tkm jälkeen ja mitä semmonen suurinpiirtein kustantaa? Köyhäähän se kiinnostais, mutta ite mielenkiinnosta kyselen, no joo..
Entäpä onko näissä jotain "lapsuksia", eli tyyppivikoja tai muita mihin pitää kiinnittää huomiota?
Kiitoksia jo etukäteen vastanneille!
PS.
Jos sinä joka olet vaihtamassa mustaa -03:sta pois tällä viikolla treen seudulla, luet tätä niin pistäppä viestiä. Kuulin aikeistasi liikeen myyjältä tänään![]()
Sanos muuta, itella kans kolmas tai neljän vuosi bilteman 30e akulla ja hyvin pelittääBiltemalla on muuten ihme akkuja. Nyt lähti kolmas kausi käyntiin bilteman akulla. Akkua ei ollut ladattu koko talvena. Marraskuun lopulla käytin pyörää 10 minuuttia kun vein sen lämpimään talvisäilöön. Tällöin pyörä ei käynnistynyt ilman apuvirtaa, mikä sinänsä on ymmärrettävää. Nyt kun sitten lykkäsin akun kiinni, hanan auki ja ryyppyä päälle, niin jonkin aikaa sahattuani pyrä alkoi yskimään ja parin sammumisen jälkeen se hörähti käyntiin iloisesti!
Itse olin aivan varma että saan ostaa uuden akun keväällä ja että mopo ei lähde käyntiin ilman apuvirtoja![]()
Kiitos biltemalle hyvästä akusta!![]()
Taitaa tulla Bilteman akut samalta linjastolta, kuin nämä kalliimmat merkkiakutSanos muuta, itella kans kolmas tai neljän vuosi bilteman 30e akulla ja hyvin pelittääBiltemalla on muuten ihme akkuja. Nyt lähti kolmas kausi käyntiin bilteman akulla. Akkua ei ollut ladattu koko talvena. Marraskuun lopulla käytin pyörää 10 minuuttia kun vein sen lämpimään talvisäilöön. Tällöin pyörä ei käynnistynyt ilman apuvirtaa, mikä sinänsä on ymmärrettävää. Nyt kun sitten lykkäsin akun kiinni, hanan auki ja ryyppyä päälle, niin jonkin aikaa sahattuani pyrä alkoi yskimään ja parin sammumisen jälkeen se hörähti käyntiin iloisesti!
Itse olin aivan varma että saan ostaa uuden akun keväällä ja että mopo ei lähde käyntiin ilman apuvirtoja![]()
![]()
No ei taida, Exide kesti vain kaks kautta, vaikka latailin sitä talvellakin...Taitaa tulla Bilteman akut samalta linjastolta, kuin nämä kalliimmat merkkiakutSanos muuta, itella kans kolmas tai neljän vuosi bilteman 30e akulla ja hyvin pelittääBiltemalla on muuten ihme akkuja. Nyt lähti kolmas kausi käyntiin bilteman akulla. Akkua ei ollut ladattu koko talvena. Marraskuun lopulla käytin pyörää 10 minuuttia kun vein sen lämpimään talvisäilöön. Tällöin pyörä ei käynnistynyt ilman apuvirtaa, mikä sinänsä on ymmärrettävää. Nyt kun sitten lykkäsin akun kiinni, hanan auki ja ryyppyä päälle, niin jonkin aikaa sahattuani pyrä alkoi yskimään ja parin sammumisen jälkeen se hörähti käyntiin iloisesti!
![]()
![]()
Miulla Ifistä -95 vuosmalliin oli n. 349€ vuoteen, ilmanseisonta aikaa. Seiston ajan kanssa ois ollu joku 800€ Tohon sain vielä täydet alotus bonukset kun ei ollut aikasempaa vakuutusta ifistä. Ajattelin m yös autoni siirtää samaan vakuutkseen, tulee huommattavasti halvemmaksi kuin lähivakuutukselta. Ifillä on myös tosi kattavat kaskot.Mulla oli ex ysiin kasko ja liikenne n.1200,- vuodessa(halvin) ja bonuksia ei ollut aiemmin kertynyt.Hieron kauppaa juuri tollasesta vm-99 ja vm-01 9R:ästä.
Mihin hintaan olette saaneet vakuutuksia ko. pyörään?
Eikä nyt kiinnosta täysillä bonareilla, vaan mahdollisimman perusalennuksilla, joita nyt voi tällänen normi-ihminen saada.![]()
Toivottavasti piakkoin saa tuollaisen omaksi.![]()
Noo aikansa kutakin, meinasitkos seuraavaks 10r:n hommata? Vähän on vaihto kanssa pyöriny mielessä kun niin kauan jo tolla ysilla ajellu, mutta toisaalta ei jaksais investoida uuteen ja tossa ysissäkin tota paukkua riittää vielä ihan kivasti. Ja ajoasentokin paljon kivempi ku 10r:ssä. Ehkä se on sitte se customi seuraavaksNonii, nyt musta tuli pyörätön renkaanpotkija....![]()
Onnea uudelle yrkin omistajalle, pyörä meni heinolaan!![]()
Eiköhän uusi omistaja ilmesty tänne notkumaan lähitulevaisuudessa.![]()
Kyllähän sitä rupes kuski nykysin kiihtyyn ennen ysiäNoo aikansa kutakin, meinasitkos seuraavaks 10r:n hommata? Vähän on vaihto kanssa pyöriny mielessä kun niin kauan jo tolla ysilla ajellu, mutta toisaalta ei jaksais investoida uuteen ja tossa ysissäkin tota paukkua riittää vielä ihan kivasti. Ja ajoasentokin paljon kivempi ku 10r:ssä. Ehkä se on sitte se customi seuraavaksNonii, nyt musta tuli pyörätön renkaanpotkija....![]()
Onnea uudelle yrkin omistajalle, pyörä meni heinolaan!![]()
Eiköhän uusi omistaja ilmesty tänne notkumaan lähitulevaisuudessa.![]()
![]()