Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jees viestiä laitettu!Mulla on kaksi tankin suojatarraa. Eli, toinen ylimääräinen.
Yleismalli "carbon" look. Ei mitään merkkiä lue/ ole.
Tuli ylimääräinen, kun Ebay myyjä epäili ensimmäisen hukkuneen postin mustaan aukkoon, mutta se saapuikin kanssa.
Huima kolme ekee hintapyynti. Sen se maksoi mulle Ebayssa, sen se maksaa nyt haluavalle.
YVtä vaan kehiin, kiitos.
-Hessu-
On se vaan hieno. Itellä on samaa vuosimallia, mutta vihreenä.![]()
Tuollainen tuli hankittua 30v. lahjaksi itselleni tammikuussa..... Odottavan aika käy liiiiaaaan pitkäksi. Tosin sydetkin on vasta toukokuussa....
Nyt tahtois saada vaihdenäyttö ja huggeri pärrään. Vm. on 1998.
Niin ja hyvinkäältä ma olen![]()
Kawasaki miittinki on 28.5-29.5.2011 ja paikkana jämsän HimosHienoa nähdä kuinka paljon "meitä" ZX-6R kuskeja oikein on![]()
Tosiaankin tuolta stormilta tuli tilattua Gipro X-Typen vaihdenäyttö jo aiemmin ja huggeri tupsahtaa Briteistä parin viikon sisällä.... Kun vain pääsisi jo baanalle!!!
Mites muutennii, Onko miittinkiä meillä? JA MILLOIN JOS ON?![]()
T: Joukon jatke![]()
Ehottomasti mukaan vaan mikäli pääset!Voisi pöräyttää mukaan jos vain sattuu siihen mennessä kortin saamaan... ja sattuu tuon ninjan kotia ottamaan. Tällä hetkellä varattuna käsirahalla itselle, vielä pitää siis joku saada koeajamaan se. Ei oikein tuo kylmä päristely pyörä noviisille kerro pyörän kunnosta mitään. Vaikkakin todella siisti kuntoinen pyörä ainakin ulkoisesti näillä näkymin tulossa.
Kannattaa laittaa sitä mitä siellä on ollutkin ja jos ei ole tiedossa niin itse ainakin vaihtaisin sitten suodattimenkin. 10w-40 on bueno ja itsellä motulin 5100 ja hyvin kukkuu.Mitäs öljyä nyt sitten kannattaisi tuohon mopoon laittaa? Siis ZX-6R, vm 99 ja mittarissa 55tkm.