Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä ei ainakaan onnistunut tuo kikkakolmonen... Tai sitten en vaan osaaMistään mitään koskaan ole tiänny, mutta eikös tässäkin kikottimessa se pikku niksipirkka toimi, että laittaa vaihteen tupaan ja nitkuttaa pyörää taaksepäin. Näin pitäisi kiristin jotenkin ottaa itteensä ja mahdollisesti saa sen kiristymään tarvittavan määrän.
Ainakin mun Rexissä auttoi.
-Hessu-
Pistä maili motovillelle ett se lähettää sulle takaiskarin yläpään kiinnikkeen säätömutterin.OK,
Kaipa sitten on jokseenkin erilainen se kiristysmetodi ja mokkula ketjulle tässä pyörässä.
Asiasta toiseen:
Olen 183cm pitkä ja tuntuu vähän matalalta pyörä vakiokorkeudessaan. Saako tässä pyörässä nostettua perää, vai pitääkö nyt monoiskaria ajatellen, pelata niiden koiranluiden kanssa?
Toinen juttu:
Mitkä ovat teidän muiden hyväksi havaitut asetukset iskareissa?
Paino/ kierrokset etupampuissa ja takaiskarissa?
Haen itse semi rata asetuksia. Sporttista ajoa.
Täällä toinen Hessu 191cm joka väittää että ei se 6R ole liian matala.OK,
Kaipa sitten on jokseenkin erilainen se kiristysmetodi ja mokkula ketjulle tässä pyörässä.
Asiasta toiseen:
Olen 183cm pitkä ja tuntuu vähän matalalta pyörä vakiokorkeudessaan. Saako tässä pyörässä nostettua perää, vai pitääkö nyt monoiskaria ajatellen, pelata niiden koiranluiden kanssa?
Toinen juttu:
Dänx
-Hessu-
Itsehän olen 188, ja -05 ZX-6R on oikein mainio, kunhan leväytti kliparit auki ettei tarvinnu kädet sylissä ajaa.Täällä toinen Hessu 191cm joka väittää että ei se 6R ole liian matala.OK,
Asiasta toiseen:
Toinen juttu:
Dänx
-Hessu-
Totuttelua niin toteat sen olevan just kun Sulle tehty.
Koiranluilla saa korotettua perää mutta entäs keula? Sitä et helposti korota joten tais tulla vikkelä ja mielellään yliohjautuva. Ei siis kannata, korkeintaan jos kuskilla on massaa paljon niin jousia voi kiristää molemmista päistä.
Mutta, loppuväitteeni on se että 6R tai 10R on mainio mopo 183 centtiselle kuskille. Se on taivahan tosi!![]()
Vaiha akku johonki lipoon tjsp?Puri tuo kevennys kärpänen.
Teknoreijo,
Mihin mopoon?
Minun ´06 ZX6Rstä vapautuu tuo penkinalus mallinen joku virihörö hiilikuitu änkkäri. Jos en nyt muista väärin, niin se on Remus tjsp.
Kuiteski virtaavampi kuin vakio.
Pistä YVtä jos tarvetta.