- Sijainti
- Kuopio
Oiskohan tuo vakioväleillä jonkun 115kmh menny ykösellä? Nyt alle satkun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei välttämättä pelkkä letkujen vaihto auta, ainakaan mulla ei aikoinaan auttanu. Syy on kuulemma enemmän noissa satuloissa.Eilen radalla käydessä kyllästyin etujarrun pehmentymiseen. Elikkäs mistä porukka on tilannu teräspunosletkuja?? Ja mitä jarrunestettä kannattaa käyttää?? Pyörä 636 -04
Ottamatta kantaa tohon nopeuteen, mulla -1 eturatastus ja nopeusheitto tota kympin luokkaa, joten vedä siitäPaljonkos -04 636 kulkee vakiovälityksillä ykkösellä? Mietin vaan onkohan omaani ratastettu, tuntuu mittarivirhettäkin olevan melkein 10km/h.
Oha niit kaikennäkösii, esim:Onko kukaan löytäny simppeliä korotuspala ratkaisua tankoon? Tekis mieli saada tankoja 2-3cm ylöspäin persjalkainen (175) kun olen niin ajoasento on vähän turhan kyykky. Tekisin mielellään ite uudet cliparit mut vaati alkuperäisten silpomisen, joten ei kiitos.![]()
Vakio etujättö on 106mm, mikä on todella pitkä/rauhallinen, joten keulaa saa laskea aika surutta ennen kuin ohjaus muuttuu liian levottomaksi.Joo ite mietin kans tota keulan laskemista, olis aika simppeli homma, mutta miten muuttuu pyörän ajo-ominaisuudet? Sitä kuitenkin joutus pudottaa joku 30mm että sais cliparit yläkolmion päälle. Pyörä on -06.
Ja jos en ny ihan väärin laskenu niin etupamput vs etujättö:Kiitos faktoista. Nyt tallille miettimään![]()
Öljypumppu haukannu ilmaa. Pist öljysuodatin raolleen ja käyntiin pitäis parissa sekunnissa alka puskemaan raosta öljyy, ja sit suodatin kiinni.Veikkauksia mitä 03 636b koneesta paskana? Paiskattu rataan jostain 50kmh vauhdista oikealle kyljelleen.
Ei vuotoja, lähtee nätisti käymään, mutta öljyvalo palaa. Tämän lisäksi koneesta kuuluu semmonen ääni jokai ei ole se nokkaketjun rallatus, vaan kopsahtelevampi ja selkeästi voimakkaampi.
Jos joku on vitun pätevä, tai tietää jonkun joka ton saa kuntoon perjantaiks niin ottakaa yhteyttä. 0407388592 / iiro
nimim, perjantaina gotlantiin ja ei ole ehjää mopoa...