Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
36tkm. Huoltoon kuuluu kaikki muut huolto-ohjelman mukaiset kohteet paitsi venttiilinvälysten tarkistus/säätö.35tkm vai 36tkm kummassa kohtaa pitäis huolto-ohjelman mukainen huolto suorittaa ja mitä kaikkea siinä tehdään ?![]()
Eli pitääks tonne lähettää maili jos haluu tilata ton satsin muulla kuin normiratastuksella? Kun ei tossa verkkokaupassa voinu valita rataskokoja?http://www.motorradteile-hamburg.de/
Tuolta meinasin itse tilata tämän kevät-talven aikana. Ketjurataspaketti 107e + postikulut 17e. Saa valita haluamansa ratastuksen. Vaikka sivut ovat saksaksi, niin vastaavat nopeasti sähköpostiin myös englanniksi. Tuossa myös plussana ettei se jää tulliin.
Ketju+ratas+hampuripulju -keskusteluEli pitääks tonne lähettää maili jos haluu tilata ton satsin muulla kuin normiratastuksella? Kun ei tossa verkkokaupassa voinu valita rataskokoja?http://www.motorradteile-hamburg.de/
Tuolta meinasin itse tilata tämän kevät-talven aikana. Ketjurataspaketti 107e + postikulut 17e. Saa valita haluamansa ratastuksen. Vaikka sivut ovat saksaksi, niin vastaavat nopeasti sähköpostiin myös englanniksi. Tuossa myös plussana ettei se jää tulliin.
Itse tilasin viikko sitten tuon ZVM2-paketin tuolta, kiitos JarkkoV:lle kun ohjasit minut tuonne kauppaan jo aikaisemmin.Ketju+ratas+hampuripulju -keskusteluEli pitääks tonne lähettää maili jos haluu tilata ton satsin muulla kuin normiratastuksella? Kun ei tossa verkkokaupassa voinu valita rataskokoja?http://www.motorradteile-hamburg.de/
En ole siis vielä itse tilannut sieltä mitään, mutta linkin juttujen perusteella homma toimii sekä saksaksi että englanniksi, sähköpostilla ja puhelimitse.
Maalaamattomana alkuperänen etukate yksikseen 350e kuten Eki- veikkailikin. Etu-sivukatteet samoin maalaamattomina 250e/laaki.Nyt apua tarvitsevana, katteitten hinnoista!?!
Itsellä on 00- vuosimallinen kawa ja tarvisi hommata kuvassa oleva etukate. Ilman etupleksia, valoja ja peilejä.
Toimitetaanko valmiiksi maalattuna vai ei?
Ainakin Stormilta saa noita "indy spacereita", luultavasti muistakin puljuista.Vilkkuja kyllä löytyy kuvastoista, mutta sitten onkos nuihin olemassa valmiiksi jotain asennuspaloja, tai sellasia läpysköjä? Kun taitaa muuten jäädä liika isoks katteen reikä.. (Tekeehän näppärä kaveri sellaset itekki muovista vaikka, mutta kuitenkin.)
Toinen asia mitä tekis mieli olis jos vaihtas vielä vilkullisiin peileihin, päivittyis vähän keulan ilmekin. Ja sitte kunnollista rekisterikilven telinettäkin tekis mieli..
Niin ja minkäslaista ölppää ootte etupumppuihi laittanu? vois melkeen iskarit huoltaa kans..
Jeps, pitääpä kattella stormilta tarkemmin.Ainakin Stormilta saa noita "indy spacereita", luultavasti muistakin puljuista.Vilkkuja kyllä löytyy kuvastoista, mutta sitten onkos nuihin olemassa valmiiksi jotain asennuspaloja, tai sellasia läpysköjä? Kun taitaa muuten jäädä liika isoks katteen reikä.. (Tekeehän näppärä kaveri sellaset itekki muovista vaikka, mutta kuitenkin.)
Toinen asia mitä tekis mieli olis jos vaihtas vielä vilkullisiin peileihin, päivittyis vähän keulan ilmekin. Ja sitte kunnollista rekisterikilven telinettäkin tekis mieli..
Niin ja minkäslaista ölppää ootte etupumppuihi laittanu? vois melkeen iskarit huoltaa kans..
Keulassa on 10W öljyt, 533-541cc per putki eli reilu litra yhteensä. Jos meinaat itse keulan huoltaa niin kannattaa melkein selvittää ilmatilan korkeus ja laittaa öljyt sen perusteella.
Yleismallisia rekisterikilven telineitä on aika kattavasti tarjolla, ton ikäseen vissiin joutuu käymään käsiksi ihan sahan kanssa että vanha irtoaa? Kokonaisia undertailejakin on varmasti saatavilla.
Missä ja miten ajat?Oottekos ihmiset nuihin etupumppuihin jousia vaihtaneet? vai onko tuollasessa miten ok keula vakiona..? (ajelee onnellisen tietämättömänä paremmasta)