Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oolrait näin mä vähän meinasinkin, kiitoksia!Katteet irtoo helposti, ei niistä kannata murehtia.![]()
Siinä vesipumpussa on kyllä tyhjennysreikäkin, mutta vie varmaankin viikon ennen kuin kaikki valuu pihalle. Mieluummin siitä se letku pois. Ja jäähdyttimen ja paisarin korkit pois.
joku 3500rpm omassa.. riippuu vähä kui paljo lapsettaa ajaes. Jos oikein kovasti lapsettaa nii sit kovemmil kierroksil et saa metelii enemmäKertokaas nyt mulle mikä on tollasessa päälle kuussatasessa sellanen normaaliin ajoon riittävä käyntinopeusalue.![]()
Itse ajelen 4000-7000rpm paikkeilla, ykkösellä en taitaa jäädä aina alle 3000rpmjoku 3500rpm omassa.. riippuu vähä kui paljo lapsettaa ajaes. Jos oikein kovasti lapsettaa nii sit kovemmil kierroksil et saa metelii enemmäKertokaas nyt mulle mikä on tollasessa päälle kuussatasessa sellanen normaaliin ajoon riittävä käyntinopeusalue.![]()
![]()
Mulla lähti kotikonsteilla aika hyvin, kun välillä tarjos vähän pulttipyssyä ja välissä väänsi mutteria sellasella lyhyellä parin metrin jatkovarrella samaan aikaan takajarrulla seisten. Kaverin kanssa voisi olla helpompi, kun toinen painaa jarrua ja toinen vääntää, yksin aikamoista jumppaamista...Jaa se o parempi vissii että ei mee ite särkemäänEi tuossa luulis kauaa menevän jos paikalliselle mp-pajalle veis ja käskis vaihtaa.. Rataskaan ei näyttänyt olevan kuin 25€ plus työt siihen 40-60€ tunti, on se vain kallista, joutuko sittenkin ite vääntämään pultin auki![]()
![]()
Anna laulaa ihan vapaasti vaan, nämä pyörät/moottorit on tehty kierroksilla ajettaviksi. Mä pyrin pitämään kierrokset normi maantieajossa aina yli 5000. Kyllähän se kierrättämine aluks voi tuntua vähän rajulta, mutta kyllä siihen tottuu. Ja samaisella 2003 pärrällä mennäänKertokaas nyt mulle mikä on tollasessa päälle kuussatasessa sellanen normaaliin ajoon riittävä käyntinopeusalue.![]()
Tossa kun ekaa kertaa tänään testailin omaa vehjettä niin tuntu kierrokset pyörivän samassa tasossa kotiloiden kanssa eli tossa 3000-4000 rpm kohdalla, eli onko tuo nyt liian alhainen luku. Kone ei täristänyt eikä muutakaan, mutta eihän sitä ekakertalainen kaikkea tunne![]()
Oma on vuosikertaa 2003.