• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-6R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin jos  joltakin löytyisi manuaali 03-04 6r niin korvausta vastaan otetaan vastaan.., kopiokin käy, mieluiten suomi.
Jos joku tietää mistä löytyy netistä korjaamomanuska eng. niin olis kiva tietää, saksaksi kyllä löytyy.
p.0456385097 tai privana, Timppa

Tarkoitus olisi tehdä pyörään itse 18 tkm huolto. Onko K&N:n ilmansuodatin merkittävästi parempi kuin Kawasakin oma? Hintaeroa niillä on noin 20 euroa alkuperäisosan hyväksi.

Entä tulppien puhdistus ja säätö, miten se käytännössä tehdään?  
blush.gif
ite ainakin huomasin hyvin eron kun vaihdoin orkkisputsarin BMC:hen.voi johtuu kyl siitäki et se orkkis oli jo toooosi huonossa kunnossa. eikä mitää tulppien säätöjä vaan uutta tilalle!
Paljonko olette tulpilla yleensä ajaneet? Entä mistä huomaa että olisi aika vaihtaa tulpat?

Iltaa!

Tämmönen mopotin nyt sitten ostettuna, tosin kortti vasta varmaankin ensi keväänä, mut kovaa harjotteluu jo nyt syksyllä. Suljetulla alueella, TIETYSTI
wink.gif

Ukkeli tuohon kurapyöräilyyn enemmänki hurahtanu, ja kun Kawa yritettii pöllii ja virtalukon tilaus senkun viivästyy niin pisti pyörän myyntiin. Minähän siihen, että sehän ei perheestä lähde, niin mukavan kipakka päksätin. Ostaa pämpsäytin sen sitten, niin saa ukkeli ostaa niil rahoill itelle Africa Twinin..

Oikein näpäkkä maalaus ompi pyörässä, kattokaa nyvvaikka
wink.gif

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Ms_Gears
Saksas maalattu, alkuperästä ei sen enämpää tietoo..

Mut turvallisii kilometreij ja mukavii reissui
062802moto_prv.gif

nyt se sit tapahtu mitä ollaan koko kesä pelätty. 50 alueella 94 kun kytät tuli vastaan, tuuppasin pykälän pienemmälle ja karkuun sen minkä vehe veti, metsän siimekseen huilaamaan vähäksi aikaa mut jostain ne sai rekkarin ylös. tämä tapahtui eilen illalla, nyt krapula ja huomenna kuulustelut.

Tekeekös kenenkään 05-06 6R sellasta, että aina sillon tällöin kakkosella kovassa kiihdytyksessä ikään kuin heittäis vapaalle, muutamia kertoja nyt tehny sillai ja alkaa jo vähän kyrsiin
crazy.gif
Tossa luin kawiforumista, että aika monella tekee samaa rapakon toisella puolen, tyyppivika jopa? Mutta eihän kawan takuu tietenkään mitään vaihteistoja kata, joten paska homma, pitää nyt seuraavassa huollossa parin viikon päästä kysellä vähän...
confused_orig.gif

Tuolta Hondafoorumin puolelta voi lukea pitkät pätkä tuosta vastaavasta ongelmasta Hondissa, useissa eri malleissa. Rattaat kuluneet, 2-vaihde ei pysy päällä. Ei auta mikään muu kuin rattaiden uusiminen, takuuasioista kannattaa huollossa keskustella.

Syy tähän vikaan on se ykkösen aktiivinen käyttö. Eli kun vaihtaa huolimattomasti, keuliessa yms. ykköseltä kakkoselle niin siinä ne rattaat kuluu kun on se vapaa välissä.

Mielipiteeni: jos sitä ykköstä ajaessa tarvitsee (siis muualla kuin liikkeelle lähtiessä), niin sitten kannattaa muuttaa välityksiä tiheämmiksi. Vetomiehillä on askit shimmattu, siksi voivat käyttää vaihteita radalla ilman kytkintä. Ei toimi vakiopyörissä, aikansa kestää, sitten lopettaa kakkonen päällä pysymisensä!

uutena Kawasakin käskijänä kyllä huomaa selvän eron ääneessa / sujuvuudessa tuossa ykköseltä kakkoselle vaihdettaessa Suzukin (SV 650 S 2004) laatikkoon verrattuna... ja se kun tapahtuu vaikka rauhallisestikin (ykkösellä revittelemättä) vaihtais kakkoselle.

Aika kova kolahdus kuuluu. En sitten tiedä onko tuo ihan ominaispiirre Wikakasan laatikolle vaiko mikä vaihteilta ei tiputa... onneksi! Muilla vaihteilla ääni on melkeinpä verrattavissa Suzukiin...

Mun pyörä on ´05 n.12 tkm ajettu 6R niinkuin sigustakin näkee...

Tekeekös kenenkään 05-06 6R sellasta, että aina sillon tällöin kakkosella kovassa kiihdytyksessä ikään kuin heittäis vapaalle, muutamia kertoja nyt tehny sillai ja alkaa jo vähän kyrsiin
crazy.gif
Tekee. Muutaman kerran katkennu veto kun on kakkoselta hypänny vapaalle
veryangry.gif
. Ja nimenomaan vaan kovassa kiihdytyksessä. Mopo 06-mallia, eikä viime vuonna esiintynyt tällaista, mut nyt tänä kesänä pariin otteseen. Kilsoja taitaa olla nyt 14 tuhatta.

Mulla on vm.00 6r, mittarilukema 60tkm. Lisävarusteina yoshimuran putkisto, vapari ja jotain suuttimia on vaihdeltu. Nämä siis entisen omistajan toimesta.

Nyt loppukesästä alkanut ilmetä ongelmia väännössä, esimerkiksi jos joutuu liikkelle lähtemään pieneenkin ylämäkeen niin tarvitaan mielettömaästi kierroksia ettei hyydy... Kakkos vaihteella on käynti ongelmia 30km/h ja siitä alaspäin. On myöskin alkanut sammuilemaan jos kierrokset putoo korkeelta kun painaa kytkimen pohjaan...

Mitäs asiantuntijat epäilee... itse kun olen toistaseks vähän newbie näitten prätkien kanssa...
bowdown.gif

Heippa kaikille tasapuolisesti! Tässä aloittelin juuri ajamaan moottoripyöräkorttia, ja pyörä olisi tarkoitus hommata syksyllä tai ensi talvella. Kysyisinkin nyt että kuinka pitkiä nämä ZX6R ninjan kuskit ovat pituudeltaan... itse en ole kuin 170cm
sad_orig.gif
kyseinen pyörä kiinnostaisi kovasti, mutta pelkään että pituuteni ei riitä! Onko minulla toivoakaan?

p.s

myydäänkö jossain korkeampi pohjaisia pyöräkenkiä, jolla saisi sentin tai parin lisää jalkoihin pituutta?

Heippa kaikille tasapuolisesti! Tässä aloittelin juuri ajamaan moottoripyöräkorttia, ja pyörä olisi tarkoitus hommata syksyllä tai ensi talvella. Kysyisinkin nyt että kuinka pitkiä nämä ZX6R ninjan kuskit ovat pituudeltaan... itse en ole kuin 170cm
sad_orig.gif
kyseinen pyörä kiinnostaisi kovasti, mutta pelkään että pituuteni ei riitä! Onko minulla toivoakaan?

p.s

myydäänkö jossain korkeampi pohjaisia pyöräkenkiä, jolla saisi sentin tai parin lisää jalkoihin pituutta?
riittää helposti! ei muutaku sellanen vaa alle!
biggrin.gif

sad_orig.gif

p.s

Varmasti riittää, ite olen 178cm ja parkissa istuskellessa polvet on aikalaillakin koukussa vaikka räpylät on maassa
smile_org.gif

Missä lämmöissä pitäisi flektin herätä 6R:ssä? Kaverilla käynyt 107 astetta, eikä ole vielä lähtenyt pyörimään.

sad_orig.gif

p.s

biggrin.gif
itellä oli 03"636 ja pituutta 168cm se riittää ku varpaat tavottaa maata
sport05.gif

Missä lämmöissä pitäisi flektin herätä 6R:ssä? Kaverilla käynyt 107 astetta, eikä ole vielä lähtenyt pyörimään.
Itsellä heräilee siinä 100-102 asteen tienoilla. Omassa fillarissa oli myös sama ongelma ettei millään lähtenyt hyrräämään vaikka lämmöt oli jo +115 astetta. Syy oli se että jäähdytysnesteen pinta oli liian alhainen, eli nestettä puuttui liikaa. Jos se ei auta niin sitten seuraava helppo toimenpide on sulakkeiden tarkastus.

sad_orig.gif

p.s

biggrin.gif
itellä oli 03"636 ja pituutta 168cm se riittää ku varpaat tavottaa maata
sport05.gif
Vaimo on 158cm (vai 156cm?) ja madallettuna yltää ajella. Pidemmät koiranluut ja etuputkia liu'uttamalla laskee vaikka kuinka. Vain maavara on rajoittava tekijä..

Back