Kävin toissapäivänä tilaamassa undertrayn ja huggerin.Myyjän kanssa pohdittiin,että onkohan noissa mitään lokeroita akulle tms.
Eikä niissä varmaan mitään kyllä ole.
Mulla oli muutenkin pyörästä akku pois ja kattelin,että ei haittaa vaikka undertrayssa ei mitään koteloa olisikaan,siihen on aika helppo ite tehdä teline akulle.
Alkuperäinen lokarihässäkkä lähtee multa kyllä kokonaan pois.Ei tartte sitä sitten leikellä ja pystyy muuttamaan takas orkkikseksi tarvittaessa
Vilkut mulla siirtyy takavaloon.. (tuli leditakavalo hommattua missä on integroitu vilkut samaan!) Ja eteen tietysti kans ledivilkut
Minkä hintane oli huggeri ja mistä ostit? Itse olen kanssa etsiskellyt huggeria kun lentelee vähä rapa nilkoille ja oha se sotkusta hommaa muutenki vesikeleillä ajella ku ei oo tuota huggeria..
Hakusessa olis perushuggeri, laittakaa vinkkiä jos jostain löytyy hyviä!
Ostin undertrayn ja huggerin Hyvinkäältä AH-Promotor:ilta.Palikat maksoi 129€ ja 139€,En nyt vaan muista kumpi oli kumpi
Ei mun mielestä nyt mitään sikahintaisia,ainakaan mitä ite vertailin nettikauppojen ja luetteloiden vastaaviin.Noi on muovisia ja pitää maalata,mutta se nyt ei olemikään paha homma.Sprayllakin saa itse aika siistit tehtyä
Huggerissa on myös se ketjusuoja ja undertray asennetaan suoraan vakiolokarihässäkän tilalle.Eli vakiot saa pidettyä ehjänä kyllä.
Akulle pitää varmaan tehdä kannatinteline,mutta sekin on aika simppeli homma.Ite mittalilin niin että saa siihen tankin kiinnikkeeseen telineen kiinni.Siinä samassahan on se akun yläkiinnike kans.
Undertrayssa ei varmaan ole sitä akun koteloa,mutta voin infota heti kun osat mulle tulee,ne on vielä tilauksessa tällähetkellä.Kuvia saa sitte kanssa jos haluaa..