Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli sama ongelma (vilkutti tosi hitaasti ja usein liikennevaloissa paikallaan ollessa jäi palamaan) ja ratkes motonetin elektronisella releellä. Just sama setti eli edes orkkisvilkut ja takana ledit.Jos mulla nyt nuo LED takavilkut ovat hitaat vilkkumaan ja joskus jopa jäävät vain päälle, niin mistä semmoinen voisi johtua?
Edessä on normi polttimot.
Esimerkiksi paikalliset varaosamyyjät myy niitä(autovaraosa)Mistäs noita bensasuodattimia kannattaa ostaa? Kuka myy? vm.98 zx-6r. Onko näissä joku "standardi" malli olemassa vai kelpuuttaako pärrä muitakin samankokoisia suodattimia ns. silmämääräisesti katsottuna.
Koko manuska löytyy tuolta:Joten mikä kyseisessä Kawasaki ZX-6R F1 -95 voisi aiheuttaa tommoisen käytöksen? Löytyykö tähän malliin jostakin sähkökuvia? Itse veikkasin laturia, mutta kun yritin mäkistarttia, niin jopa valot välkkyivät aina kun tapahtui sytytys.
sanoi:Kysäistäänpä vielä täältäkin. Ajelin tuossa toissapäivänä Ninjallani (2004, ZX6R, 46tkm) ja kiihdytin noin 130km/h. Jarrutin, jolloin ohjaustanko alkoi yhtäkkiä "nakuttamaan" ylös-alas (EI siis woblaamaan) erittäin voimakkaasti noin 2s ajan. Fiilistä voisi verrata täysin asfalttitietyöporalla poraamiseen; kädet vain tärisivät ylös-alas ohjaustangon mukana.
Itse jarrutus etujarrulla oli tehokas, muttei maksimaalinen. Pyörässä on Öhlinsin ohjausiskari.
Tämä tapahtui siis ensimmäisen kerran, eikä tiessä mielestäni suurempia epätasaisuuksia kyllä ollut.
Mulla oli viime kesänä sama oire -05:ssa; toinen levy kiero.Kysäistäänpä vielä täältäkin. Ajelin tuossa toissapäivänä Ninjallani (2004, ZX6R, 46tkm) ja kiihdytin noin 130km/h. Jarrutin, jolloin ohjaustanko alkoi yhtäkkiä "nakuttamaan" ylös-alas (EI siis woblaamaan) erittäin voimakkaasti noin 2s ajan. Fiilistä voisi verrata täysin asfalttitietyöporalla poraamiseen; kädet vain tärisivät ylös-alas ohjaustangon mukana.
Mittaa latausjännite kun pyörä käy apuvirralla. Jos ok, niin pelkästään akku sökö. Eli uudella akulla takas tien päälle.Pysähyin bussipysäkille ja sammutin koneen. Vähän ajan jälkeen laitoin virrat päälle ja sitten painoin starttia. kone tärähti pikkaisen jonka jälkeen hävisi virrat kokonaan.
Työnsin mopon mäen päälle ja yritin mäkistarttia, koska ajattelin että akku kuoli, mutta moottori "rykäsi" aina vähän silloin tällöin.
Sitten tarkistin sulakkeet jotka olivat kunnossa.
Sain hommattua apuvirtaa ja kun virran kytki akkuun niin kaikki toimi niin kuin pitääkin ja jopa moottori lähti käyntiin.
Heti kun apuvirran otti pois niin moottori sammui.
Joten mikä kyseisessä Kawasaki ZX-6R F1 -95 voisi aiheuttaa tommoisen käytöksen? Löytyykö tähän malliin jostakin sähkökuvia? Itse veikkasin laturia, mutta kun yritin mäkistarttia, niin jopa valot välkkyivät aina kun tapahtui sytytys.
hmph.... Nyt on tänä keväänä jo 1tkm takana ja oliskohan neljä täyttä tankillista vieny jotenkin tuntuu että omassa ajossa ei vois haaveillakkaan tollasista kulutuksista, on jotain 8l/100km mutta oonkin kierrelly vanhoja hyviksi todettuja mutkateitä n.50km säteellä lahdesta... Ja edelleen jos jollain ois turmelematon takapenkki niin ottaa yhteyttä ni ostan pois.olen nyt ajellu kawasaki zx-6r vm 2001 nyt tämän kevään ja voin sanoa että on loisto pyörä, aikasemmin oli tonninen gikseri.. huomasin myös sen että tää kawasaki kuluttaa huomattavasti vähemmän, pääsee alle viiden helposti. 4l/100km pääsee varmasti jos ajaa pelkkää matkaa.. suikalla ei alle 5l/100km päässy.. hyvin toimii myös kaasarit, niihin oli ennen pieni kammo muttei enää, ei tarvii säätää onneks vaikka laittaa 98e tankkiin..
Etuvanteet on kiven alla, koska ne menee useimmiten paskaks. Ja jos löytyy ebaystä, niin hinta yleensä ihan reipas juuri tuosta johtuen.Etu-ja takavanne hakusessa. Onko kellään tietoa, sopiiko -05 mikään muun merkin vanteet, koska kawa vanteet tuntuvat olevan kiven alla.