• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-6r '03

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bullet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei, nyt hyviä vinkkejä siitä miten olette sen takapään tyhmän "lintulaudan" ottaneet pois ja mitä laittaneet tilalle tai siis miten?

Oletteko laittaneet sliparia ja oletteko tehneet ruiskuun jotain muutoksia, ite olen ajatellut techlusionia asentaa. Vinkkejä kaivataan pian aletaan laittamaan mopoa "tuninkiin"
smile_org.gif

Hei, nyt hyviä vinkkejä siitä miten olette sen takapään tyhmän "lintulaudan" ottaneet pois ja mitä laittaneet tilalle tai siis miten?

Oletteko laittaneet sliparia ja oletteko tehneet ruiskuun jotain muutoksia, ite olen ajatellut techlusionia asentaa. Vinkkejä kaivataan pian aletaan laittamaan mopoa "tuninkiin"
smile_org.gif
No otetaan kiinnityspultit ensin auki, sitten ... jne.
tounge.gif
baaa.gif

Se tarvii purkaa siitä perästä kaikki katteet pois, ja penkit. Samoihin kiinnitysreikiin saa sitten laitettua hillitymmän lintulaudan tilalle.

Toi techluusöni kiinnostais kyllä kovasti, tosin se putki pitäis ostaa ensin. Oon meinannu Akran sliparii, mut kun on tota muutakin rahan menoo
bawling.gif

Jukka Rastas on ongelma tapaus sinne en vie enää ikinä mitään, mikään ei toimi ja äijä vaan vittuilee, tämä kokemus siitä kun kevatia siellä käytin...muutenkin äijä neuvoo väärin jos siltä jotain kysyy. Jos haluutte pitää pyörän kunnossa, niin kiertäkää kaukaa koko räkätti:)

smile_org.gif
No otetaan kiinnityspultit ensin auki, sitten ... jne.  
tounge.gif
baaa.gif

Se tarvii purkaa siitä perästä kaikki katteet pois, ja penkit. Samoihin kiinnitysreikiin saa sitten laitettua hillitymmän lintulaudan tilalle.

Toi techluusöni kiinnostais kyllä kovasti, tosin se putki pitäis ostaa ensin. Oon meinannu Akran sliparii, mut kun on tota muutakin rahan menoo  
bawling.gif
Itellä on zx6r toi Teclusionboxi ja Yosimuran slipari.
Vakiona takapyörältä lähti 108,2 hepoa nyt 115,2 hepoa.
Tuossa uudessa 6R on vakionakin hyvä tehokäyrä!
Vääntö parani 5000-7000rpm kohdalla ja ja huippuvääntöäkin
tuli lisää.
Ja ne äänet!

Ota kuvia pärrästäs jos mahdollista. Olis kiva nähdä minkä näköinen tuo kwaakku on Tuolla yoshilla. (OK vähän sitä ja tätä tämä toive mut
smily012.gif
)

Ja nyt tulee tämä
withstupid.gif
kohta mikä tuo techlusion mikä lie. Mikäs se on? Joku sytytksen säätö hässäkkä?

Heips! Kävin tänään raumalla koeajamassa ton uuden 636:n... kyllä on pojilla hieno/ajettava pyörä.... tuli himo!!! Myyjä soittaa maanantaina tarjouksen ja saas kattoo nyt, mutta mustaa enää vaikee saada
sad_orig.gif
kyllähän se sininenkin olis ihan jees
062802jumpie_prv.gif

Heips! Kävin tänään raumalla koeajamassa ton uuden 636:n... kyllä on pojilla hieno/ajettava pyörä.... tuli himo!!! Myyjä soittaa maanantaina tarjouksen ja saas kattoo nyt, mutta mustaa enää vaikee saada
sad_orig.gif
kyllähän se sininenkin olis ihan jees  
062802jumpie_prv.gif
No ei noista väreistä kumpakaan oo "oikea". Viehree sen pitää olla!
tounge.gif
bowdown.gif

Tulipa tuo 6000km huoltokin tehtyä. Hintaa kertyi 98.30 eskoo, sisältäen työt ja öljynsuodattimen. Vaihdatin öljyt samalla vaikkei huoltoon kuulukaan.
nixweiss.gif

Toisaalta koko reissulle tulikin hintaa sit reilusti enemmän. Lippumiehet oli vastassa P***ele
veryangry.gif

100 -> 134 tutkaan, 240€
veryangry.gif
veryangry.gif

Sama täällä, koeajot viimein suoritettu. Hyvä oli mopetti ja kaikki kohdallaan. Alankohan vaan itse olla liian vanha tuollaiseen maailmanlopunvehkeeseen...
tounge.gif

Mustaa löytyy Helsingistä vielä ainakin Bike Worldista.
buttrock.gif

Kyllähän tollanen tuolla gti:n kiihdytyspäivillä ainakin kivasti lähti. Meinas tyyppi keulia kolmosella ympäri
bowdown.gif

No, säästät 280 ekua kun et osta laitetta!
No jos pyörä ZX-6R -03 maksaa uutena 14480€
niin 20 euron säästö tilatessa boxi ulkomailta
ei tunnu kauhealta säästöltä.
Hae boxi vaan Viaberista, pääset vähemmällä
033102bebe_1_prv.gif

No oli se hinta jenkkilän puolella satakunta euroa halvempi  
wink.gif
  sit olis tietty tullu postituskulut...mut joo, turha sitä on murehtia ku ei lähetä ni ei lähetä!

Tuli varattua Viaberille 6000 km:n huolto ja saavat samalla laittaa ton TFi:n ja Acran putken...jos ei muuta ni ainakin äänet on kohta kohdallaan  
cool.gif

Tänään UPS:n poika kantoi työpaikalleni TFI:n ja visa näytti laskuttaneen 173 euroa eli säästöä vajaat 110 euroa. No katotaan mitkä tulee olemaan lopulliset kustannukset, mutta visa ainakin ilmoitti tuollaisen luvun.

Tilasin laitteen techlusionin nettikaupasta suoraan joten eivät ihmetelleet yhtään ja tavara olisi tullut 2 päivässä ilman viikonloppua.

Turun läheisyydestä saanut aikaa kun kuukauden päästä niin ajattelin itse asentaa sen kun on aikast hyvät ohjeet ja 6 piuhaa mitkä liitetään rosvoliittimillä vanhoihin johtoihin sekä pyöräkohtaiset säätöohjeet esim zx636 joten penkityksen voi tehdä myöhemminkin.

Torstai aamuna pitäisi wolfin putki olla kotosalla.

Back