Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No otetaan kiinnityspultit ensin auki, sitten ... jne.Hei, nyt hyviä vinkkejä siitä miten olette sen takapään tyhmän "lintulaudan" ottaneet pois ja mitä laittaneet tilalle tai siis miten?
Oletteko laittaneet sliparia ja oletteko tehneet ruiskuun jotain muutoksia, ite olen ajatellut techlusionia asentaa. Vinkkejä kaivataan pian aletaan laittamaan mopoa "tuninkiin"![]()
Itellä on zx6r toi Teclusionboxi ja Yosimuran slipari.No otetaan kiinnityspultit ensin auki, sitten ... jne.Hei, nyt hyviä vinkkejä siitä miten olette sen takapään tyhmän "lintulaudan" ottaneet pois ja mitä laittaneet tilalle tai siis miten?
Oletteko laittaneet sliparia ja oletteko tehneet ruiskuun jotain muutoksia, ite olen ajatellut techlusionia asentaa. Vinkkejä kaivataan pian aletaan laittamaan mopoa "tuninkiin"![]()
![]()
![]()
Se tarvii purkaa siitä perästä kaikki katteet pois, ja penkit. Samoihin kiinnitysreikiin saa sitten laitettua hillitymmän lintulaudan tilalle.
Toi techluusöni kiinnostais kyllä kovasti, tosin se putki pitäis ostaa ensin. Oon meinannu Akran sliparii, mut kun on tota muutakin rahan menoo![]()
No ei noista väreistä kumpakaan oo "oikea". Viehree sen pitää olla!Heips! Kävin tänään raumalla koeajamassa ton uuden 636:n... kyllä on pojilla hieno/ajettava pyörä.... tuli himo!!! Myyjä soittaa maanantaina tarjouksen ja saas kattoo nyt, mutta mustaa enää vaikee saadakyllähän se sininenkin olis ihan jees![]()
![]()
Nopeus, kierrosluku, moot.lämpötila, kello, trippi, matka ja kierrosaika.Sellaista utelisin että mitäs kaikkea tuo kawan diginäyttö kertoo??![]()
Lahdesta löytyy myös. Bike Point.Sama täällä, koeajot viimein suoritettu. Hyvä oli mopetti ja kaikki kohdallaan. Alankohan vaan itse olla liian vanha tuollaiseen maailmanlopunvehkeeseen...![]()
Mustaa löytyy Helsingistä vielä ainakin Bike Worldista.![]()
Mites sul kävi ton TFi:n kanssa? Mulle valmistaja ilmotti, et otahan yhteyttä Viaberiin...harmi sinänsä, olis säästäny parikymmentä euroohttp://www.techlusion.com/bikepages/kawasaki/zx6r/index.htm katso tuolta, ite tilasin sieltä aamulla katotaan milloin tuleepi.