On kyllä outoa että ottavat aina vertailuun mukaan 636:n, eikä 599cc RR-mallia.."Never been 600"BTW kawa voitti myös Performance Bikes:in testin... "best 600 ever"
(636)![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä outoa että ottavat aina vertailuun mukaan 636:n, eikä 599cc RR-mallia.."Never been 600"BTW kawa voitti myös Performance Bikes:in testin... "best 600 ever"
(636)![]()
![]()
outoa se olis sit jos verrattais supersport luokan laitteita,mun tietääkseni katupyörissä ei ole mitään kuutioylärajaaOn kyllä outoa että ottavat aina vertailuun mukaan 636:n, eikä 599cc RR-mallia.."Never been 600"BTW kawa voitti myös Performance Bikes:in testin... "best 600 ever"
(636)![]()
![]()
Se on kyllä totta.. Testissä ei vaan pitäis tällöin puhua suorituskyvystä, vaan pelkästään ajo-ominaisuuksista ja käytettävyydestä yms.outoa se olis sit jos verrattais supersport luokan laitteita,mun tietääkseni katupyörissä ei ole mitään kuutioylärajaaotettiinhan esim. noihin 750:en testeihin mukaan cbr900,mun mielestä se on jo vähän oudompaa![]()
![]()
Suorituskyky on muutakin kuin moottoriteho. Siksi on mielenkiintoista, että verrataan eri kokoisilla moottoreilla varustettuja pyörämalleja.Se on kyllä totta.. Testissä ei vaan pitäis tällöin puhua suorituskyvystä, vaan pelkästään ajo-ominaisuuksista ja käytettävyydestä yms.
Juu.. mutta tässä nimenomaisessa tilanteessa viittasin suorituskyky-termillä puhtaasti moottorin suorituskykyyn. Kokonaisuushan pyörä aina on.Suorituskyky on muutakin kuin moottoriteho. Siksi on mielenkiintoista, että verrataan eri kokoisilla moottoreilla varustettuja pyörämalleja.
Unohda Tuppu toi 600rr ja tuu koajaan mun zx6r:ää -03 jossa mausteina se piikkiä pienee eturatas ja yoshimuran TRS slipari.Kylmätyypit on tullut otettua useammanki kerran, silti ainakin tällä hetkellä tuntuu että voiton olisi viemässä 600rr, joka on siis zx-6:selle se toinen vaihtoehto. R6 ja gsx-r ei oikein sytytä. Täytyisi päästä molemmilla koeajolle, syntyykö siinä eroa Hondan ja Kawan välillä, ja kumpaan suuntaan?
Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon on kierroksia satasessa tuolla piikkiä pienemmällä eturattaalla. Keula ei ainakaan taida pysyä kiihdytyksissä alhaalla eli varmaan hauska modiUnohda Tuppu toi 600rr ja tuu koajaan mun zx6r:ää -03 jossa mausteina se piikkiä pienee eturatas ja yoshimuran TRS slipari.
Kyllä lähtee... ja keula nousee kakkosellakin ilman sirkusliikkeitä, sehän sun ostopäätökseen kuitenkin vaikuttaa![]()
No joo... Nyt on tullut koemaattua kylmänä noita uusia pelejä ja kateltua ja vertailtua ja ja ja... Koko viime viikko. Päätös on tehty! Kyllähän se Kawa vaan paljon parempi hienompi yms. on, siitä tykkää kaikki eniten! Ehkä on uusi jo tilattu...???Unohda Tuppu toi 600rr ja tuu koajaan mun zx6r:ää -03 jossa mausteina se piikkiä pienee eturatas ja yoshimuran TRS slipari.
Kyllä lähtee... ja keula nousee kakkosellakin ilman sirkusliikkeitä, sehän sun ostopäätökseen kuitenkin vaikuttaa![]()
Asiaa!!No joo... Nyt on tullut koemaattua kylmänä noita uusia pelejä ja kateltua ja vertailtua ja ja ja... Koko viime viikko. Päätös on tehty! Kyllähän se Kawa vaan paljon parempi hienompi yms. on, siitä tykkää kaikki eniten! Ehkä on uusi jo tilattu...???Unohda Tuppu toi 600rr ja tuu koajaan mun zx6r:ää -03 jossa mausteina se piikkiä pienee eturatas ja yoshimuran TRS slipari.
Vanhana sirkusapinana keulin vaikka Zündapilla!
Ilmoittelen noista kierroksista heti ku menen seuraavan kerran ajeleen. Noup eli hauska modiIhan mielenkiinnosta, kuinka paljon on kierroksia satasessa tuolla piikkiä pienemmällä eturattaalla. Keula ei ainakaan taida pysyä kiihdytyksissä alhaalla eli varmaan hauska modiUnohda Tuppu toi 600rr ja tuu koajaan mun zx6r:ää -03 jossa mausteina se piikkiä pienee eturatas ja yoshimuran TRS slipari.
![]()
Juuri näin. Oma 750 gigseri (vakio tällä hetkellä) ei todellakaan keuli kaasusta kakkosella, ellei sitten tee on/offit kaasulla ja vähän nykäse. Eli voisin kuvitella, että ei keuli uusi 636:kaan. Lehdet nyt väittää mitä sattuu, omastakin sanottiin, että kakkosella keulii ihan tosta vaan. Bull shit. No sinällään asia ei minua yhtään häiritse, kun en keuliakaan osaaGSX-R 1000 16 piikkisellä eturattaalla (originaalilla 17 piikkisellä joskus, mut ei aina), R1 vähän prepattuna, ZX 10R.. Noi ny ainakin. En tiedä että muilla onnistuis puhdas powerwheelie kakkosella. Välityksiä ronkaamalla onnistuu melkeen millä vaan.Mitä nää oikeet moottoripyörät on?Vetämällä tuppi nurin, ei pumppaamalla. Tehon puutteesta kärsivät, kuten minä, joutuvat pumppamaan tai vaihtelemaan ilmassa vaihteita että voipi keulitella kakkosella. Oikeilla moottoripyörillä se onnistuu vääntämällä kaasua.Piste löytyy näppikseltä siitä pilkun vierestä, ei sitä tarvii kirjottaa. Toi pyörä keulii kakkosella "kaasusta", eli ilman kytkimen apua, kaasua vaan vähentämällä ja sitten heti lisäämällä.sanoi:Hmmm....eiköhän se keuli kakkosella kaasusta ku jo toi 03-mallinen keulii kaasusta kakkosella.. on se vaan kova pyörä!!
ei keuli kakkosella kaasusta. piste.
Eri asia on miten kaasusta keuliminen "virallisesti" määritellään.
Mä määrittelen kaasusta keulimisen silleen, että keula nousee voiman takia vaikka kesken kiihdytyksen. Ei mitään on/off kaasukikkailua.
Tänään tuli käytyä taas ajelees. Kierrokset satasessa tuolla piikkiä pienemmällä eturattaalla on 5500 rpm.Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon on kierroksia satasessa tuolla piikkiä pienemmällä eturattaalla. Keula ei ainakaan taida pysyä kiihdytyksissä alhaalla eli varmaan hauska modiUnohda Tuppu toi 600rr ja tuu koajaan mun zx6r:ää -03 jossa mausteina se piikkiä pienee eturatas ja yoshimuran TRS slipari.
![]()
Mittaako se laatikosta/eturattaalta nopeuden vai etupyörästä? Jos mittaa laatikosta, niin mittari vaan valehtelee enemmän, eli todellinen rundien nouse 100km/h vauhdissa ei selviä mittaria kattomalla, vaan se näyttää samoin välityksistä riippumatta.Tänään tuli käytyä taas ajelees. Kierrokset satasessa tuolla piikkiä pienemmällä eturattaalla on 5500 rpm.Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon on kierroksia satasessa tuolla piikkiä pienemmällä eturattaalla. Keula ei ainakaan taida pysyä kiihdytyksissä alhaalla eli varmaan hauska modiUnohda Tuppu toi 600rr ja tuu koajaan mun zx6r:ää -03 jossa mausteina se piikkiä pienee eturatas ja yoshimuran TRS slipari.
![]()
Nyt JukkaPoika ei enää ainakaan mun toimesta tule juttua tälle topicille noitsa vanhoista kawoista.