Kävin eilen tallilla nappaamassa iskarit irti huoltoa varten.
Rengas kului hyvin ja pyörä kääntyi, mutta asetukset eroaa jonniin verran tehtaan suosituksesta.
Keulassa mulla ehkä 9.5-jouset (edellinen omistaja muisteli). Mulla on 10.0 ja 9.5 jouset tallilla ja settiin kuuluu myös 9.0 jouset, jotka puuttuu. Katotaan mitä siellä keulassa on sisällä...
Muistan, että esijännitystä oon itselleni säätänyt, mutta noihin naksuihin en oo tainnut koskea kun on toiminut hyvin.
k-tech suosittelee 9.5 jousta.
Esijännitys on 10 mm (suositus 8-10)
comp 20 naksua (suositus 16)
reb 12 naksua (suositus 18)
Yläkolmion läpi keulaputkea on näkyvissä 8 mm (korkin alta mitattuna).
Pyörä tosiaan zx6r, 2011 ja keulassa k-tech dds -kitti. Äärimmäisen herkästi lähtee keula liikkumaan, ei minkään laista alkutahmeutta. Myös koko keulan toiminta ja tuntuma on parasta mitä tiiän. Isona plussana on jarrutusmokissa keulaan luottaminen. Vaikka kuinka vetää paniikkijarrutusta, niin keula ei pohjaa ikinä ja tatsi pysyy hyvänä

Tän keulan ja öhlinsin takapampun ostin viime vuonna heinäkuussa, että kokemusta vain joiltain ratapäiviltä. (Takaiskarille en oo tehnyt yhtään mitään, en edes sagia mitannut (95 jousi). Ehkä tänä kesänä vois tuollaisetkin arvot tarkistaa. Nyt vaan menty renkaan kulumisia ja ajamisen helppoutta ihastellen).
PS. Mulla on muuten 37,5Wh MTX lifepo vara-akkuna. Jonkin aikaa se oli pääasiallisessa käytössä ja hyvin toimi 600cc:ssa. Että se sun 51Wh akku on varmasti ihan soiva peli