Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitman sanoi:Nyt olisi tällainen kiikarissa. Osaisiko joku sanoa tuosta lambda anturin vikakoodista? Minkähän laisesta viasta on kyse? Mitä muuta kannattaa ottaa erityisesti huomioon/kysyä myyjältä?
http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-10r/1527435
Hitman sanoi:Nyt olisi tällainen kiikarissa. Osaisiko joku sanoa tuosta lambda anturin vikakoodista? Minkähän laisesta viasta on kyse? Mitä muuta kannattaa ottaa erityisesti huomioon/kysyä myyjältä?
http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-10r/1527435
dYNY sanoi:Jos saisi sen vikakoodin siitä mittaristosta luettua niin helpottaisi huomattavasti.
Eli virrat päälle ja paina yli 2 sek RESET nappulaa mittaristossa. Diagnoosiohjelma alkaa
pyörimään ja näyttää viat numerokoodeina mittaristossa. Esim. 33 jolloin lambda nro 1 on pimeänä, katkos tai oikosulku johtimissa.
Kysäises myyjältä niin pähkäillään lisää.
Hitman sanoi:Vikakoodi 83
dYNY sanoi:Sama kuin toi 33 jonka laitoin aikaisemmin, mutta lambda nro 2:n kohdalla.
Itsellä hajosi tuo sama, kun putki otti maakosketuksen ja osui anturiin.
Onko sulla korjaamokäsikirjaa tohon laitteeseen?
Hitman sanoi:mulla ei ole tuohon korjaamokäsikirjaa. Myyjä ilmoitti, että tuo vilkkuminen ei alkanut minkään tietyn toimenpiteen yhteydessä, vaan on vilkkunut ajoittain ja sattumanvaraisesti. Mitä sinä teit asialle? Mitä sille voisi/kannattaisi tehdä ja millaiset kustannukset?
dYNY sanoi:Veikkaan, että tuossa on kyseessä kosketushäiriö liittimessä tai sitten oikoslku johdossa (eriste rikki ja maadoittuu välillä) koska vilkkuu
ajoittain.
Itse jouduin vaihtamaan koko anturin. Maksoi muistaakseni 420€ svh josta alennukset pois.
Jos hommat tuon laitteen niin multa saat pdf:nä korjaamokäsikirjan![]()
Hitman sanoi:Tuo lambda on itselleni vähän vieras juttu muutenkin, voisiko joku hieman briiffata siitä? Onko se ikäänkuin samankaltaisissa "tehtävissä" kuin power commander?
dYNY sanoi:Lambda mittaa putkesta tulevaa pakokaasun happimäärää ja säätää sitten ruiskutettavan polttoaineen määrää niin, että seos olisi mahdollisimman ideaali haluttuun arvoon nähden. Katuvehkeissä se tarkoittaa mahdollismman vähän saasteita.
Hitman sanoi:Jos lambda-anturi ei toimi, niin miten käy sen ruiskutuksen kanssa, meneekö ihan persiilleen vai johonkin standardi asetuksiin?

Tai no, takanakki tuntuu aika vauhikaasti kuluvan Tomppasdf sanoi:Nii ja sitte ite asiaan. Mistähän sais tuommoselle yleismalliselle kiinan ohjausiskarille asennus/kiinnitys sarjoja? Ei kellään satu hyllyssä pyörimään ylimääräsiä?
grandi67 sanoi:Älä hyvä mies asenna mitään kiinan halpa p.....kaa henkivakuutukseksisi. Mulla on ratapyöränä samanlainen laite joten tiedän kunnollisen ohjausiskarin pakollisuuden tässä mallissa. Todella keulimisherkkä laite, varsinkin jos paikallaan on vakio takaiskari eikä takapyörää oo vedetty ihan taakse tappiin asti.
Kiinalaisesta laatukalu kun poikii etusen tullessa tonttiin hiukan vinossa......Otahan yhteyttä yv:llä. Multa saattais löytyä tuolta jemmoista lsl tai öölari ylimääräisenä.Saat sopuhintaan ettet loukkaa itsees. Osa kinukkikamaa on ok käyttää, mutta on osia ja palikoita joita ei tosiaankaan pyörään kannata laittaa......
Nitrous sanoi:Tuohon vältettäviän kiinankamojen listaan voisi noiden ohjausiskareiden lisäksi lisätä kaikki jarruosat. Ei ole ihan yksi eikä kaksi lippaa ja pyörän totaalituhoa aiheutunut kiinalaisista jarrukahvoista.
Z-man sanoi:Laitas vähän lähteitä näihin väittämiin koska itse olen kuullut vain yhdestä tapauksesta ja sekin johtui asennusvirheestä..
grandi67 sanoi:Mulla on ollu kaikissa laitteissani kiinan kahvat,enkä laske niitä älä laita osiksi. Kaikki ovat olleet hinta/laatu suhteeltaan täys kymppejä,eikä toimivuudessa ole ollut mitään ongelmaa.
grandi67 sanoi:Älä hyvä mies asenna mitään kiinan halpa p.....kaa henkivakuutukseksisi. Mulla on ratapyöränä samanlainen laite joten tiedän kunnollisen ohjausiskarin pakollisuuden tässä mallissa. Todella keulimisherkkä laite, varsinkin jos paikallaan on vakio takaiskari eikä takapyörää oo vedetty ihan taakse tappiin asti.
Kiinalaisesta laatukalu kun poikii etusen tullessa tonttiin hiukan vinossa......Otahan yhteyttä yv:llä. Multa saattais löytyä tuolta jemmoista lsl tai öölari ylimääräisenä.Saat sopuhintaan ettet loukkaa itsees. Osa kinukkikamaa on ok käyttää, mutta on osia ja palikoita joita ei tosiaankaan pyörään kannata laittaa......