Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa katsastaa ebay.de ja ebay.co.ukOmasta 2005 kympistä tarkistettiin venttiilin välykset muistaakseni vasta jossain 30tkm kohdalla eikä tarvinnut vaihtaa mitään. Pirun kallis huolto kyllä oli.
Mistä olette hommanneet ohjausiskareita kymppeihinne? Tuntuu ettei saa kotimaasta mitenkään ns. järkihintaan jos saa ollenkaan. Tarvii varmaan tilata englannista tai jostain. Lähinnä mietin Öhlinssiä, WP:tä ja GPR:ää.
E-Bay.Ostin Irlannista Bitubon iskarin,no vuosia sitten,mutta tuli vajaassa viikossa,hinta 200,kun sama silloin Stormilla 475!Toimitus aika oli kaksi viikkoa Stormilla!Omasta 2005 kympistä tarkistettiin venttiilin välykset muistaakseni vasta jossain 30tkm kohdalla eikä tarvinnut vaihtaa mitään. Pirun kallis huolto kyllä oli.
Mistä olette hommanneet ohjausiskareita kymppeihinne? Tuntuu ettei saa kotimaasta mitenkään ns. järkihintaan jos saa ollenkaan. Tarvii varmaan tilata englannista tai jostain. Lähinnä mietin Öhlinssiä, WP:tä ja GPR:ää.
Missä asut?Mulle ei oo vieläkään selvinnyt missä tuon takaiskarin sais huollatettua? Nimin 10v vanhat kaasut vai oliko se 10 v sitten oli vielä kaasuja....![]()
EI KANNATTAIS JÄÄDÄ PAIKALLE PALJON IHMETTELEMÄÄN JOS MEINAA SELLAINEN TILANNE PUKATA PÄÄLLE !Jeps, oma ajokausi olis sitte paketissa. Maanantaina poliisit vei kortin ja tänä vuonna sitä ei enää takasin saada, sen verta tuli kaasuteltua. Nyt sitten vaa odottelee kautta 2012, mutta hyvät ajokaudet teille! Ajakaaha munkin puolesta nii mä juon teidän puolesta![]()
![]()
![]()
![]()
Jos uutta halajat, niin katoppa Red Racing:n sivut.Omasta 2005 kympistä tarkistettiin venttiilin välykset muistaakseni vasta jossain 30tkm kohdalla eikä tarvinnut vaihtaa mitään. Pirun kallis huolto kyllä oli.
Eipä riittäny sitte pokka lähtee vetämää karkuu kun olin keskusta alueella, en oikei tuntenu paikkoja ja ne oli jo kilvenki nähny nii selvästi. Kyllähä sitä muuten on ollu tapana hieman kaasutellakkiEI KANNATTAIS JÄÄDÄ PAIKALLE PALJON IHMETTELEMÄÄN JOS MEINAA SELLAINEN TILANNE PUKATA PÄÄLLE !Jeps, oma ajokausi olis sitte paketissa. Maanantaina poliisit vei kortin ja tänä vuonna sitä ei enää takasin saada, sen verta tuli kaasuteltua. Nyt sitten vaa odottelee kautta 2012, mutta hyvät ajokaudet teille! Ajakaaha munkin puolesta nii mä juon teidän puolesta![]()
![]()
![]()
![]()
Onhan tuota joskus itsekkin päätöksen joutunut tekemään ja riippuu tietysti paikasta ja tilanteesta
On kivaa kuitenkin olla lainkuulijainen kansalainen ja luovuttaa ajokortti selkä suorassa nk. liikenteen nopeusvalvontaviranomaisille noin iseäni ajatellen siihen ei mulla pokka taitais piisata..............eli kortista suosiolla luopumiseen.![]()
parhain terveisin-KK![]()
ps sais ne kerätä vaikka postimerkkejä mielummin kuin toisten ajokortteja
KLIKKertokaahan mistäs tuohon cee mallin kymppiin saisi suomenmaasta kirkkaita/savu mallin etuvilkkuja/kupuja ? Yrittänyt katella ja ei mistään tuntemastani kaupasta ole osunut simmuun.
Jees kiitoksia. Pitävät kyllä melkosen kovaa hintaa pelkille kuvuille.KLIKKertokaahan mistäs tuohon cee mallin kymppiin saisi suomenmaasta kirkkaita/savu mallin etuvilkkuja/kupuja ? Yrittänyt katella ja ei mistään tuntemastani kaupasta ole osunut simmuun.
Heh, hyvään aikaan satuit kysymään, just eilen tai toissapäivänä ihan sattumalta osu silmään tuolta.![]()
ebay.de, löytyy esim. Puigia välillä puolta halvemmalla kuin suomesta..Jees kiitoksia. Pitävät kyllä melkosen kovaa hintaa pelkille kuvuille.KLIKKertokaahan mistäs tuohon cee mallin kymppiin saisi suomenmaasta kirkkaita/savu mallin etuvilkkuja/kupuja ? Yrittänyt katella ja ei mistään tuntemastani kaupasta ole osunut simmuun.
Heh, hyvään aikaan satuit kysymään, just eilen tai toissapäivänä ihan sattumalta osu silmään tuolta.![]()
Moikka !Eipä riittäny sitte pokka lähtee vetämää karkuu kun olin keskusta alueella, en oikei tuntenu paikkoja ja ne oli jo kilvenki nähny nii selvästi. Kyllähä sitä muuten on ollu tapana hieman kaasutellakkiEI KANNATTAIS JÄÄDÄ PAIKALLE PALJON IHMETTELEMÄÄN JOS MEINAA SELLAINEN TILANNE PUKATA PÄÄLLE !Jeps, oma ajokausi olis sitte paketissa. Maanantaina poliisit vei kortin ja tänä vuonna sitä ei enää takasin saada, sen verta tuli kaasuteltua. Nyt sitten vaa odottelee kautta 2012, mutta hyvät ajokaudet teille! Ajakaaha munkin puolesta nii mä juon teidän puolesta![]()
![]()
![]()
![]()
Onhan tuota joskus itsekkin päätöksen joutunut tekemään ja riippuu tietysti paikasta ja tilanteesta
On kivaa kuitenkin olla lainkuulijainen kansalainen ja luovuttaa ajokortti selkä suorassa nk. liikenteen nopeusvalvontaviranomaisille noin iseäni ajatellen siihen ei mulla pokka taitais piisata..............eli kortista suosiolla luopumiseen.![]()
parhain terveisin-KK![]()
ps sais ne kerätä vaikka postimerkkejä mielummin kuin toisten ajokortteja![]()
Kyllä minäkin ajattelin pitää pyöräni ihan orkkiskatteilla ja parhaalla mahdollisella värityksellä joka tietenkin on vihreäMoi Kepa!
Onhan se hienosti teipattu vakiokatesarja(siis kiinan, tms muovia uskoisin) kestävyys ei taida olla sitä miltä näyttää,mun mielestä ALL RIGHT myy ainakin lähes vastaavaa teippisarjaa sun omiin katteisiin tulee niistäkin melko hienot ! tietysti maalaamalla pyörän omista katteista(siis laatutavarasta) saa kuitenkin makeimmat ja siihen kisateippaukset parhain terveisin -KK![]()
ps oma vain on koko musta ja ei kaipaa noita ebayn hipu hapu juttuja![]()
Tietenkin Kawasakin väritys tulis olla vihreä, mutta musta on ihan cool myös jos ei ole niin merkkiuskollinen värin suhteen !Kyllä minäkin ajattelin pitää pyöräni ihan orkkiskatteilla ja parhaalla mahdollisella värityksellä joka tietenkin on vihreäMoi Kepa!
Onhan se hienosti teipattu vakiokatesarja(siis kiinan, tms muovia uskoisin) kestävyys ei taida olla sitä miltä näyttää,mun mielestä ALL RIGHT myy ainakin lähes vastaavaa teippisarjaa sun omiin katteisiin tulee niistäkin melko hienot ! tietysti maalaamalla pyörän omista katteista(siis laatutavarasta) saa kuitenkin makeimmat ja siihen kisateippaukset parhain terveisin -KK![]()
ps oma vain on koko musta ja ei kaipaa noita ebayn hipu hapu juttuja![]()
![]()
Pisti vain ebayta selaillessa silmiin kyseinen katesarja.
Niin munkin mielestä, mutta paha mennä varmaksi sanomaan kun turtlesitkin oli kuitenki vihreitäps. eikös Ninjan oikea väri kuitenkin ole musta ?
![]()