Aloitus: 165,3hv @ 11710rpm / 110,8Nm @ 9282rpm
Lopussa: 166,6hv @ 11662rpm / 111,6Nm @ 9377rpm
Käyrä oli muuten alkuun tosi tasainen ja nätti, mutta 2500/3000rpm kohdalla monttu, jonka säätäjä veikkasi johtuvan toisioläppien (2ndary butterflyt) poistosta. Säädön jälkeen todella hienon tasainen käyrä ja tuon alhaalla olevan montun sai näköjään myös hierottua aika suoraksi.
Ei nyi ollenkaan, vetää tasaisesti ja iloisesti vastaa kaasuun, eli tyytyväinen kai tässä pitää olla. Oli vertaillut vastaavaa pyörää (Akran sivuilla) Akran täysrööreillä ja suur.piirt. samoilla hilppeillä, niin 165hv:n kieppeillä olleet, eli aika linjassa menee Aratan putkistolla näköjään noihin nähden.
- P
Moikka! P-
Hevosista ei niin väliä kunhan väätöä piisaa käyttöalueella riittävästi ja kun sun C-modeliin saadaan tasainen tehokäyrä sillä kuitenkin matka joutuu nopeammin ja tehoa voi käyttää paljon hyödyllisemmin.
Kyllä kybään jää silti se rajuus kun vain kahvaa kääntää tarpeeksi,Tuskin enään tapahtuu niin joskus aiemmin kun oli kiirus automaatille! Aika korkealla kuitenkin max vääntö silti on.Onko noi tehot takanakilta.Pistä käyrää näytille. montusta haittaa tuolla alueella tuskin sinulle on ///////////////////////////////////////////
Tosi hyvin oli peruskartoilla säädöissään onneksi olkoon tulipahan ajettavuutta fillariin

Parhain terveisin
Ps itse en usko montun johtuvan toisioläppien poistosta kuitenkaan johtuvan How know !
kyllä ainakin mulla on Akran race-line täysi röörillä mahtavat soundit ! mun omassa oli alussa paras vääntöalue 8364 rpm 114Nm takaselta muistaakseni 171 hv
Morjensta, takistehoahan tuo ilmeisesti oli. Crankshaftista ei mainintaa, itse kun en kovin guru ole noita lappusia lukemaan
Mutta jutuistaan päättelin, että takistehoista kyse, koska penkittäjä kyseli paljonko tehdas lupaa kampuralta tehoa ja sanoi sitten, että aika linjassa mun pärrä oli vastaavien akrojen kanssa (tai no vajaa 2 heppaa enemmän) buahaha..
Tjuu, eipä niitä tehoja ollut tarkoitus tosiaan tuijotellakaan. Halusin pyörään ajettavuutta ja sitä tuli. Eli ei mennyt rahat hukkaan. En mä usko, että vakionkaan C-mallin käyrässä mitään hirmu piikkejä on? Se vaan pukkaa tosiaan tuo malli nuo huippuväännötkin ylemäpänä, eli siellä 9000rpm tietämillä takanen alkaa olla kovilla.. tiedä sitten noista. Ei se vakionakaan missään nimessä huono ollut.
Noh, nyt tosiaan kuullostaa kuitenkin prätkälle ja ajettavampihan tuo kuitenkin on, ei tosiaan vakionakaan huono, mutta on se nyt mukavampi / herkempi.
- P
Edit: ja ihan uskottava juttu tuo toisioläppäveikkaus häneltä oli, koska perusteli sillä, että itse omistaa kilosen zetan ja oli poistanut läpät ja ihan sama efekti kuin tuossa mun pyörässä. Vääntöä saa hieman lisää, mutta semmoisen pikku kuopan se tuonne alas tuppaa tekemään. Noh, sai sen käyrien mukaan haltuun (jälkimmäinen käyrä on jo mielestäni oikeasti hyvä) ja on tosiaan niin alhaalla, että no hätä.
Edit2: lapun skannailu pitää hoitaa työpaikalla viikon päästä. Ens viikko naatiskellaan pyörästä, koska otin tässä viimeisen kesälomaviikon pidettäväksi.