• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisko kellään myydä -04 kymppiin takapään huoltopukkia? Myös sirompaa rekisterikilven telinettä saa tarjota.

Pakoputken kannatin saatu. Pitäis vielä ruuvailla se paikoilleen. Vähän mietityttää muutkin modit...
smile_org.gif

Onkos kukaan asennellut -08 malliin racingpleksiä ja minkä valmistajan..?
Kelpaisko sulle tällänen kawan alkuperäinen lisävaruste?

w732h488_0000034048788884.jpg
Saiskohan noita oranssina...??

en jaksa kelata tätä ketjua läpi joten yritän helpomman kautta!!!millä kierteellä on 04"10r lankarullat??

Kävin tänään testaa tota omaa mopoo ekaa kertaa sliparin kera, ja tarvii sen verran sanoo, että nyt tuntuu kyl ihan eri peliltä
biggrin.gif
Poissa on se alakierrosten nuhasuus. Laitan sitte penkkilapun tänne ku saan penkitettyä, jos ei tehot ole pudonnu alle 20%:ia:)

Kävin tänään testaa tota omaa mopoo ekaa kertaa sliparin kera, ja tarvii sen verran sanoo, että nyt tuntuu kyl ihan eri peliltä
biggrin.gif
 Poissa on se alakierrosten nuhasuus. Laitan sitte penkkilapun tänne ku saan penkitettyä, jos ei tehot ole pudonnu alle 20%:ia:)
Moro.Käys mitaas äänet paljoko löytyy,on meinaan varmaan kun mulla aikanaan Vance Hinesin putkessa,kun ajo pitemmän lenkin niin korvat soi pariminuutia kun oli pysähtynyt,no jos ei käyttänyt tulppia.Nykyset pyörät on kun sähkö moottorilla toimivia,ei ääntä.Pieni murina siinä kaikki.
cool.gif

moi kaikille!!nyt kaivataan pikaisesti apua!!eli olen just äsken myynnyt hayabusan ja mulle olis tarjolla 08 uusi kawa 10 r tietty hyvään hintaan!! kertokaa mulle vähän minkälainen pyörää ajaa risuja ja ruusuja ja se tärkein eli kuinka hyvin mahtuu 192 cm ja 120 kg painaava kuski kawan pääl??paino on hartiois toistaiseksi:)kiitos etukäteen!!

moi kaikille!!nyt kaivataan pikaisesti apua!!eli olen just äsken myynnyt hayabusan ja mulle olis tarjolla 08 uusi kawa 10 r tietty hyvään hintaan!! kertokaa mulle vähän minkälainen pyörää ajaa risuja ja ruusuja  ja se tärkein eli kuinka hyvin mahtuu 192 cm ja 120 kg painaava kuski kawan pääl??paino on hartiois toistaiseksi:)kiitos etukäteen!!
Ei selviä kuin itse kokeilemalla. Mutta sullahan on ollut 6R:iä aikasemmin. Jos olet siihen hyvin mahtunut niin kyllä kymppiinkin mahdut.

Entäs power commanderiä kun omaa poksia ei voi säätää
ÖÖ siis joo, ymmärsin et sul on mun vanha kawa tai sun kaverilla?? Ei kai sit ookkaa. Emmä osaa sanoo commanderista mitää. Sori ku taas tulin sotkee sun ajatukset.
Joo vaihdoin busaan viime vuonna kerkesin ajaan jotain 200 km
mutta tarviiko sille tehdä jotain sori mää taidan sotkee asioita.
Omistan sun vanhan mopon.

Back