Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saiskohan noita oranssina...??Kelpaisko sulle tällänen kawan alkuperäinen lisävaruste?Pakoputken kannatin saatu. Pitäis vielä ruuvailla se paikoilleen. Vähän mietityttää muutkin modit...![]()
Onkos kukaan asennellut -08 malliin racingpleksiä ja minkä valmistajan..?
![]()
Makuasioista ei voi kuin kiistelläEi saa, eikä pidäkkään saada. Oranssiin pyörään musta plexi on just hyvä![]()
Moro.Käys mitaas äänet paljoko löytyy,on meinaan varmaan kun mulla aikanaan Vance Hinesin putkessa,kun ajo pitemmän lenkin niin korvat soi pariminuutia kun oli pysähtynyt,no jos ei käyttänyt tulppia.Nykyset pyörät on kun sähkö moottorilla toimivia,ei ääntä.Pieni murina siinä kaikki.Kävin tänään testaa tota omaa mopoo ekaa kertaa sliparin kera, ja tarvii sen verran sanoo, että nyt tuntuu kyl ihan eri peliltäPoissa on se alakierrosten nuhasuus. Laitan sitte penkkilapun tänne ku saan penkitettyä, jos ei tehot ole pudonnu alle 20%:ia![]()
![]()
Ei selviä kuin itse kokeilemalla. Mutta sullahan on ollut 6R:iä aikasemmin. Jos olet siihen hyvin mahtunut niin kyllä kymppiinkin mahdut.moi kaikille!!nyt kaivataan pikaisesti apua!!eli olen just äsken myynnyt hayabusan ja mulle olis tarjolla 08 uusi kawa 10 r tietty hyvään hintaan!! kertokaa mulle vähän minkälainen pyörää ajaa risuja ja ruusuja ja se tärkein eli kuinka hyvin mahtuu 192 cm ja 120 kg painaava kuski kawan pääl??paino on hartiois toistaiseksikiitos etukäteen!!
Ajoitko talven jälkee vakioputkel enne sliparivaihtoo?Kävin tänään testaa tota omaa mopoo ekaa kertaa sliparin kera, ja tarvii sen verran sanoo, että nyt tuntuu kyl ihan eri peliltäPoissa on se alakierrosten nuhasuus. Laitan sitte penkkilapun tänne ku saan penkitettyä, jos ei tehot ole pudonnu alle 20%:ia![]()
![]()
No enAjoitko talven jälkee vakioputkel enne sliparivaihtoo?Kävin tänään testaa tota omaa mopoo ekaa kertaa sliparin kera, ja tarvii sen verran sanoo, että nyt tuntuu kyl ihan eri peliltäPoissa on se alakierrosten nuhasuus. Laitan sitte penkkilapun tänne ku saan penkitettyä, jos ei tehot ole pudonnu alle 20%:ia![]()
![]()
![]()
Ei varmaan tarvi sit enempää spekuloida
Kun sen ostin, siin oli 15-piikkinen edessä. Vaihdoin vakion tilalle, ja se siellä oli myös, kun sen vaihdossa vein liikkeeseen.Raikkonen sinun vanhassa 06 10r onko eturatas vakio vai vaidettu, eka omistaja ei ole vaihtanut.
Ei mun mielestä.Kannataako vaihtaa piikkiä pienempi eteen.
ÖÖ siis joo, ymmärsin et sul on mun vanha kawa tai sun kaverilla?? Ei kai sit ookkaa. Emmä osaa sanoo commanderista mitää. Sori ku taas tulin sotkee sun ajatukset.Entäs power commanderiä kun omaa poksia ei voi säätää
Joo vaihdoin busaan viime vuonna kerkesin ajaan jotain 200 kmÖÖ siis joo, ymmärsin et sul on mun vanha kawa tai sun kaverilla?? Ei kai sit ookkaa. Emmä osaa sanoo commanderista mitää. Sori ku taas tulin sotkee sun ajatukset.Entäs power commanderiä kun omaa poksia ei voi säätää