• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZX-10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joo, komia on tuokin sininen 2004 "oldskool" zx10r. ite jos joskus semmosen haluaisin, niin mieluummin vihertävänä. eilen näin huopalahdenkadulla uuden 2008 zx10r vihreän kwaakun. oli se hiljainen vakiopöntöllä, muun liikenteen seasta ei ääntä erottanut. muuten kyllä erottui liikennevirrasta se pyörä heti. ihan tuliterä oli ja menossa turunmotarille päin. olikohan joku täältä foorumilta?

tuli itelkin eile kwaakun liikkeessä kuolattua vihreetä -08 kymppiä.. leovincen pöntöllä ja pikkukilpiteline+taka vilkut..
onhan se sairaan hieno.. jos töitä tääl saksassa riittää niin syksyllä sellanen jos tulee ekat alle 10000€ hintaan myyntiin..
uus tääl maksaa halvimmillaan 12k€ ilman mitään lisävarusteita

Vittu paukahti kympistä toinen etupän stefa
wink.gif
Takuu loppu 21.4, mitenköhän on, laittaneeko liike tuon viel "takuuseen"?

Vittu paukahti kympistä toinen etupän stefa
wink.gif
 Takuu loppu 21.4, mitenköhän on, laittaneeko liike tuon viel "takuuseen"?
okohan toi yleisempääkin että noi losahtaa.. itel 14tkm ajettu ja tiistaina meni stefa
sad_orig.gif
ite ehin oston jälkeen ajaa 400km
omg.gif

en kerinny ees hytittää ja heti possahti.. mitenhän sitte ku alkaa hytitys luonnistuu kunnolla...
Mun -04 vehkeellä on hytitelty ja 24tkm/4v. kohdilla vaihdatin stefat keulahuollon yhteydessä (eivät siis vuotaneet vielä).

juu.. eikai niiden hytityksestä pidäkkään suuttua kunhan ei aina paniikilla ota sitä keulaa alas.. kyl se tulee itestäänki alas viimestään 5-vaihteel tai muuten on kulma ollu alusta asti aika miehekäs
062802jumpie_prv.gif

elikkäs tänään sain oman kympin stefojen vaihdosta.. takuu pelas kuten pitääkin eli lasku 0€ kuitenkin käytetty pyörä nii luulin että työnosuuden vähintäänkin velottaa mut hyvä näin..joku sentään toimii täälläi v***un gyntterilandiassa
tounge.gif

Ittellä -05 10R Rupes nyt kevään eka ajon jälkeen tihkumaan.Vaihdoin stefat ja öljyt,keulasta tuli kuin uus.Vaihto työ ei kummonenkaan homma.

se talven seisokki näkyy rikkoo ne.. ku pääsee kovettuu.. puhun siis niistä stefoista
tounge.gif
(pervoille tiedoksi)
ei muuta ku ympäri vuoden rallia niin kestää
062802jumpie_prv.gif

voihan elämäni kevät.. kwaakku tuli perjantaina huollosta ku etupään stefat vaihdettiin.. tänään huomasin sit että toinen stefa vuotaa..
crazy.gif
eikai nää tääl gyntteri landiassa oo niin v***n aaseja että olisivat vaihtaneet vaan toisen stefan
nixweiss.gif
eihän??
kohta alkaa vittuilu... huomenna täytyy selvittää mitä ne on oikeen duunaillu siel...
tarjos se kymppi kuitenkin minun elämäni nopeimman varttimailin mulle..
tounge.gif
ja pari gyntteri rykköstä sai kyykytettyä..
kerkesin onnex vetää 4 kiihytystä ennen ku huomasin että öljy kalvoa pukkaa... ku oli tänää tossa mza-luckaun kentällä kaiken kansan kiihdytys päivät..
ihan tyytyväinen aikoihin ku pyöräl ja mulla yhteistä historiaa vasta 800km ja entinen pyörä susna 750 gsx-f -93..
tokalla "vahingossa" paras aika
1/8 7.049s/185.286kmh
1/4 10.511s/231.693kmh

Mitkäs perkuleen kierteet tossa takaswingissä on ? Lankarullat kävin ostamassa mutta ei sovi. Ei näköjään tavallinen M10 mene tuohon.

Kyseessä siis 05' ZX-10R.

Samaten voisi antaa vinkkiä mistä Tampereelta löytyy tuohon sopivat lankarullat, noi Stormilta ostetut rullat ei siis sovi.

Mitkäs perkuleen kierteet tossa takaswingissä on ? Lankarullat kävin ostamassa mutta ei sovi. Ei näköjään tavallinen M10 mene tuohon.

Samaten voisi antaa vinkkiä mistä Tampereelta löytyy tuohon sopivat lankarullat, noi Stormilta ostetut rullat ei siis sovi.
bikedoctorille marsmars. tai heinolle. mun muistaakseni tossa on kyllä ihan normi M10 kierre
nixweiss.gif

bikedoctorille marsmars. tai heinolle. mun muistaakseni tossa on kyllä ihan normi M10 kierre
nixweiss.gif
Olisko sama kierre, kuin 6R:ssä? Eli 10x1,25.

nixweiss.gif
Olisko sama kierre, kuin 6R:ssä? Eli 10x1,25.
Kawasaki on kyllä kunnostautunut noilla M10x1.25 kierteillä. ER5:n rungossa kiinni olevissa iskarikiinnikkeissä on ko kierre. Lueskelin täältä että myös väinöistä löytyisi ko kierrettä. Ei muuten mutta, jos joutuu kierteytys hommiin, niin voipi alkaa ketuttaan.
kaboom.gif

lisää aiheesta

Ostinpa viikko sitte 10R Kawan vuosimallia -04..
Onhan se melkonen peli menemään, mutta kuuluuko vaihteiston "jähmeys" asiaan? Kyllä ne pykälät sieltä löytyy kuitenki, ei oo sen kaa ongelmaa.
Mut ainakin ku vetaa edelliseen pyörään (sv1000s), ni vaihteisto on huomattavasti jähmeempi.

Moro

Onkos kellään kokemusta tuplakupla-pleksistä 06-07 kawaan? Ite oon harkinnu tuplakuplaa, kun toi vakiopleksi puskee tuulen jotenkin vittumaisesti naamaan. Oisko siit tuplakuplasta apua? Pituutta mulla on 175cm, eli aika lyhyt olen.

Moro

Onkos kellään kokemusta tuplakupla-pleksistä 06-07 kawaan? Ite oon harkinnu tuplakuplaa, kun toi vakiopleksi puskee tuulen jotenkin vittumaisesti naamaan. Oisko siit tuplakuplasta apua? Pituutta mulla on 175cm, eli aika lyhyt olen.
Mulla on tuommonen mra tossa linkissä. Ei ole mua ainakaan ihmeemmin vitu**anut tuon jälkeen. Eikä oikeestaan vakionkaan kans. Mutta toi on coolimpi. Itse 181cm.

tuplakupla

Moro

Mulla on tuommonen mra tossa linkissä. Ei ole mua ainakaan ihmeemmin vitu**anut tuon jälkeen. Eikä oikeestaan vakionkaan kans. Mutta toi on coolimpi. Itse 181cm.

tuplakupla
Juu, tota mää eilen salaa kattelinkin. Onko toi ihan täysin musta, vai savun värinen?

Back