Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tuo oli siinä abauttiarallaa 240 neuroa.Paljonko tuo arrowin cat-eliminaattori maksaa? Ihan sillä vaan kysyn, kun omassa pyörässä on arrowin cat-eliminator,väliputki ja sliparit.http://www.youtube.com/watch?v=aXf8w9MrQMM
Howdyhou! Nyt on ränni täys hitsattuna paikoillaan. Arrowin cat-eliminaattori vielä odottaa asennusta. Takavilkut on tummennetut ja kilpiteline loistaa..hmm..poissaolollaan. Eiköhän se kilpi sieltä silti pilkistä aivan tarpeeksi.![]()
Mun mopos on just tollaset goodridget edessä ja takana. En tiedä mistä hankittu ja mihin hintaan, koska ne oli tossa kun ostin. Toimii kyllä hienosti.Tuli mieleen että minkämerkkisiä teräspuno jarruletkuja kenelläkin on? mistä ostettu ja mihin hintaantuolta ajattelin itse tilata bikefox![]()
Mulla on fren tubon jotkut carbotechit. Onko noi sit hiilikuitua vai mitä lie. Carpimotosta tilasin, jotain 180e. Toimii.Tuli mieleen että minkämerkkisiä teräspuno jarruletkuja kenelläkin on? mistä ostettu ja mihin hintaantuolta ajattelin itse tilata bikefox![]()
Menee ihan täysin.Onko kellään kokemusta -05 kympistä 180/55-17:llä takarenkaalla? ***** rasvaletti epspanjooli lähetti sitten pienempiä kumeja kuin mitä tilasin![]()
Vaikka tuskin vuosimalli asiaan vaikuttaa...
Tarkoitat varmaan 06-07 malleihin ?Sopivuus vm05-06 zx10r. YV:llä tavoittaa jos kiinnostusta!
No kalliilta kuulostaa. Ei kai se nyt suomessa noin kallis ole ? Mulle sitä tarjoiltiin n 500 eur hintaan suomessa. En muista oliko noinkaan paljoa muttei ainakaan enempääkään.Öhlimssi maksaa siellä 430e (n.680 taalaa veroineen).Suomessa ei vissiin sitä saa alle 800e.
Muistatko narikkaa missä sitä myytiin?No kalliilta kuulostaa. Ei kai se nyt suomessa noin kallis ole ? Mulle sitä tarjoiltiin n 500 eur hintaan suomessa. En muista oliko noinkaan paljoa muttei ainakaan enempääkään.Öhlimssi maksaa siellä 430e (n.680 taalaa veroineen).Suomessa ei vissiin sitä saa alle 800e.
Tampereen Bike World.Muistatko narikkaa missä sitä myytiin?
kannattaa kurkata ebaysta..Mistäs ootte jarrupalat ostaneet ku tuntuu hinnat olevan aika kovat jos etupäähän maksaa 100e yhteensä.
Katoin jo duelin allrightin ja stormin hinnat.
Minkävuotinen kymppi sulla on? Osta multa Ferodon "kisapalat" sinne.. Voin kertoa, että sen jälkeen pysähtyy kymmpikin.Mistäs ootte jarrupalat ostaneet ku tuntuu hinnat olevan aika kovat jos etupäähän maksaa 100e yhteensä.
ferodon sintterit tuli ostettuu 90 ecuu etupäähän.Minkävuotinen kymppi sulla on? Osta multa Ferodon "kisapalat" sinne.. Voin kertoa, että sen jälkeen pysähtyy kymmpikin.Mistäs ootte jarrupalat ostaneet ku tuntuu hinnat olevan aika kovat jos etupäähän maksaa 100e yhteensä.
Siisti peli, mitähän poliisisedät sanoo tuosta "kilpitelineestä"? Jos ei ongelmia niin voisi omaan fillariin viritellä tuollaisenhttp://www.youtube.com/watch?v=aXf8w9MrQMM
Howdyhou! Nyt on ränni täys hitsattuna paikoillaan. Arrowin cat-eliminaattori vielä odottaa asennusta. Takavilkut on tummennetut ja kilpiteline loistaa..hmm..poissaolollaan. Eiköhän se kilpi sieltä silti pilkistä aivan tarpeeksi.![]()
Näyttää hyvältä mut voisinpa väittää et n.100% varmuudella skoudet pysäyttää heti kun näkee ton.http://www.youtube.com/watch?v=aXf8w9MrQMM