Siis toi matrisin iskari on varmaankin yksi laadukkaimpia mitä saa (käsittääkseni). Koska 06 ärrässä on jo vakiona öhlins niin se menee sen kiinnikkeisiin ja tästä on ollut huhuja (en ole kyllä itse kuullut, enkä foorumeilta löytänyt keskusteluja tuollaisesta) että tämä orkkiskiinnitys piste ei kestä jäykempää iskaria (eli iskari on laadukas, kiinnityspiste?). Ja mikäli oikein ymmärsin niin sulla on 05, joten siihen tulee matrisin oma kiinnityssarja mukana. Eli suosittelen tuota matrisia joka tapauksessa. Ajaa asiansa. Ja halpa kuin mikä.No minulla on juuri edessä tuon ohjausiskarin ostJoo, vakiot on. Ei ainakaan matris toimittanut iskarin mukana uutta asennussarjaa vaan ovat tuon suunnitelleet juuri tuohon vakiokiinnikkeeseen. Täytyy pitää silmällä. Siis onko noita mennyt poikki? Onpa laadukkaat kiinnikkeet jos näin on. Onko sumeko varoitellut vai öhlins? Ootko miettinyt hommata jostain järeemmän? Oon pidellyt tota iskarin kovuutta 12 hujakoilla (18max). Pidätkö itse kuinka tiukalla?Mitenkäs tuon vaihtamasi ohjausiskarin kiinnike, onko vakio? Vakioiskarihan on erittäin heikosti vaimentava, ja ovat varoitelleet, että jos laittaa tiukemman iskarin tai modaa alkuperäistä niin voi se ylä-t-kappaleen alla oleva kiinneke katketa. Ainakin omassani taipuu aika paljon nyt vakioiskarin neulan vaihdon jälkeen kun stongaa kääntelee...Laitoin tuossa talven aikana omaa mopoo mielekkäämmäksi. Mustaa vilkkua sun muuta. Joo, joo, nekin on laittomat, mutta on ne häijyt!Vilkaskaahan tuolta aikanne kuluksi,kun ootatte vaan kuitenkin että lumet sulais.![]()
![]()
Kuvia kympistä.lin ajatellut Matrista,mutta jos siinä in jotakin lujuus ongelmia,taidan ostaa jonkun muun.Mikä olisi hyvä,saanko ehdotuksia kiitos etukäteen.
![]()