oisko kuvaa?Mulla ois pyramidin teline, Uusi käyttämätön kilvenvalolla.no niin, suositelkaas jotain näyttäviä kilpitelineitä ja vilkkuja -04 malliin![]()
Maksoi muistaakseni 99e mutta tarjoo jotain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oisko kuvaa?Mulla ois pyramidin teline, Uusi käyttämätön kilvenvalolla.no niin, suositelkaas jotain näyttäviä kilpitelineitä ja vilkkuja -04 malliin![]()
Maksoi muistaakseni 99e mutta tarjoo jotain.
Miten olis Kawan orkkis lisävarusteteline?no niin, suositelkaas jotain näyttäviä kilpitelineitä ja vilkkuja -04 malliin![]()
40 euroa?oisko kuvaa?Mulla ois pyramidin teline, Uusi käyttämätön kilvenvalolla.no niin, suositelkaas jotain näyttäviä kilpitelineitä ja vilkkuja -04 malliin![]()
Maksoi muistaakseni 99e mutta tarjoo jotain.![]()
aika törkeän näköinenMiten olis Kawan orkkis lisävarusteteline?no niin, suositelkaas jotain näyttäviä kilpitelineitä ja vilkkuja -04 malliin![]()
http://www.kawasaki.fi/images/accessories/hi-res/096LIT0001.jpg
Tuohon tarvii varmaan hommata (tai ehkä mielummin leikellä ite --> ei maksa just mitään) kilpitelineen ja kilven väliin jonkinlainen pelti- tai alumiinilevy lisätueksi, ei meinaan kestä kilpi pitkään ehjänä jos sen laittaa pelkästään yläreunan rei'istä (2kpl) suoraan telineeseen kii. Pelkkä kilpi on sen verran ohutta ja huteraa alumiinia, että tärinästä halkee palasiks jos on vain yläreunasta kiinni. Ja sit kun kilpi halkee /putoo kyydistä / katoo, pääset rekisteröimään ajokkis uudelleen.40 euroa?oisko kuvaa?Mulla ois pyramidin teline, Uusi käyttämätön kilvenvalolla.no niin, suositelkaas jotain näyttäviä kilpitelineitä ja vilkkuja -04 malliin![]()
Maksoi muistaakseni 99e mutta tarjoo jotain.![]()
Ei se minusta ole ruma.Paljon kauniimpi kun mun entinen Anoppi,se muuten oli tosi ruma.Vitun ruma kymppiärrä;
![]()
Kateeksi käy! Onko mitään tietoa vielä milloin pyörä on saatavilla?Nyt se on sit laitettu 2008 malli tilaukseen![]()
Jos tarkoitat että kilven takana lisätukena (kilvessä & telineessä kiinni) ei alumiinilevy kestä, niin höpöjä juttelet. Hyvin on ainaki mulla kestäny. Paksuutta sillä meikäläisen alumiiniläpykällä on arviolta ehkä n. 3mm.Alumnimnumniini ei oikeen kestä tollasta tärinää... Itellä on rosterista tehty ja ei o ollu mitz ongelmia vaikka onkin "vain" kahdella pultilla kiinni.
Edit. Meinaan se kilven teline on rosteria, kilpi ny on mitä on![]()
jepjep...Jos tarkoitat että kilven takana lisätukena (kilvessä & telineessä kiinni) ei alumiinilevy kestä, niin höpöjä juttelet. Hyvin on ainaki mulla kestäny. Paksuutta sillä meikäläisen alumiiniläpykällä on arviolta ehkä n. 3mm.Alumnimnumniini ei oikeen kestä tollasta tärinää... Itellä on rosterista tehty ja ei o ollu mitz ongelmia vaikka onkin "vain" kahdella pultilla kiinni.
Edit. Meinaan se kilven teline on rosteria, kilpi ny on mitä on![]()
Jos teräsplootusta tukiläpyskän saksii, voisin kuvitella että paksuudeks piisaa ihan hyvin 1mm.
Olitkohan nyt ymmärtäny tän asian ihan oikein... Niin, rosteria tai kromattua paskarautaahan ne ite kilpitelineen taitaa aika monesti olla. Sitä lähinnä ajoin takaa että sitä rekisterikilpee ei kannata kiinnittää suoraan siihen telineeseen, mikäli teline on tuollasta matalaa mallia. Jos kilven laittaa suoraan tuollaseen matalaan telineeseen kiinni, ei sitä saa kun ylärei'istä pultattua --> värisee niin vitusti. Ja kun kilpi on tehty älyttömän ohuesta alumiinilevystä, se ei pitkään sitä tärinää kestä, vaan halkee sieltä yläreunan tuntumasta (pulttien ympäristöstä) ja tippuu tielle. Eli tarvii laittaa jonkinsorttinen tukilevy siihen kilven taakse, ja se tukilevy sit kilpeen kiinni myös kilven alareunan rei'istä, ja koko hoito sitten yläreunan rei'istä kiinni kilpitelineeseen. Joko nyt hjummarsit?
Jahas jahas. Sopiiko näin tulevana Ylöjärveläisenä tulla keväällä katsomaan?Nyt se on sit laitettu 2008 malli tilaukseen![]()
Senkus...Jahas jahas. Sopiiko näin tulevana Ylöjärveläisenä tulla keväällä katsomaan?Nyt se on sit laitettu 2008 malli tilaukseen![]()
![]()
Juups täytyy katsella keväämmällä, vaikka taitaa se tuo pyörä helposti silmiin osua.Senkus...Jahas jahas. Sopiiko näin tulevana Ylöjärveläisenä tulla keväällä katsomaan?Nyt se on sit laitettu 2008 malli tilaukseen![]()
![]()
EiköhänJuups täytyy katsella keväämmällä, vaikka taitaa se tuo pyörä helposti silmiin osua.Senkus...Jahas jahas. Sopiiko näin tulevana Ylöjärveläisenä tulla keväällä katsomaan?Nyt se on sit laitettu 2008 malli tilaukseen![]()
![]()
No, ehkäpä se sit on tuurillaan millon kestää ja millon eiEi ole lisätukea. Minkäänlaista. Kilpiteline on 1.5mm vahvaa rosteria. On kestänyt jo melkosen kauan. Muinoin oli 2mm vahva alumiininen kilpiteline niin sepä murtuikin. Tiedä sitten...
Mulla on suora se kilven takana oleva alumiininen tukilevy, ei minkäänlaisia pokkauksia. Yläreunasta kiinni 2lla pultilla tuollasessa "matalassa" kilpitelineessä, tuossa kohtaa missä tuossa aiemmassa fotossa lukee "micro plate".Toi alumiini on siitä kettumaista ainetta että kun sitä kanttaa/taivuttaa tonne 90 asteen tienoille ja yli, sen kestävyys heikkenee todella merkittävästi. Etenkin tärinästä saattaa sit murtua se kanttikohta. Näin on isot pojat ja sedät kertonu. Kusettanu kuitenki mut sattuuhan sitäkin.